Skocz do zawartości

volleyboy88

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520 Sedan 2000 r.

Osiągnięcia volleyboy88

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, rozwiazanie problemu: z przodu dolne wachacze (tak naprawde tuleje ale postanowilem wymienic cale) (okolo 600 PLN) a z tylu tuleje plywajace (okolo 260 PLN) Kwoty bardzo przyblizone.
  2. Jeżdżę kolego na 205 zimowych i nie rzuca mnie w koleinach. Poza tym to czy drążki są do wymiany widać jak wejdzie się pod samochód czy tez pojedzie na szarpak a nie tylko po dolegliwościach :) Poza tym mechanior jest sprawdzony więc mu ufam :)
  3. OK. Po wizycie u mechanika wynika, że zaczynają się sypać wahacza z przodu. nie jest to sprawa paląca ale na wiosnę muszę wymienić. Przed wymianą skocze na trzepaki żeby skontrolować czy coś jeszcze trzeba wymienić. Dzięki za pomoc.
  4. Ok. Orientujesz się ile taki zabieg będzie kosztował?
  5. Dzięki za obszerną wypowiedź:) To ma sens co piszesz. Czasem zauważyłem drżenie kierownicy i właśnie przy chamowaniu nigdy przy normalnej jeździe. Mam dość twarde zawieszenie ale czasem wydaje mi się, że zbyd dobrze czuje nierówności asfaltu. W weekend porozmawiam z moim mechanikiem i może coś wygrzebiemy. Napisze co pomogło.
  6. Nie. Wszystko wygląda w porządku. Co do zawiasu to muszę sprawdzić.
  7. Nie miałem pełnego zbiornika raczej pół. Co do obciążników nie jestem pewien. Czy to może mieć aż taki wpływ?
  8. Opony są nowe bo zmieniałem na zimowe. Na letnich miałem podobnie.
  9. Witam wszystkich, mam E39 z 2000 roku 2 litry benzynka. Problem wygląda następująco: przy prędkości do 100 km/h jest super, komfort jazdy jaki powinien być w BMW. Utrzymując prędkość 130 km/h zauważyłem, że auto robi wrażenie jakby samo skręcało, jest to dość nieprzyjemny efekt braku kontroli nad autem. Podczas tego zjawiska nie czuć wibracji bądź oporu na kierownicy wszystko chodzi gładziutko. Ostatnio miałem regenerowaną maglownice więc to wykluczam. Geometria samochodu była robiona też nie dawno. Mój zaufany mechanik przeglądał podwozie i nic nie znalazł (nie mówiłem mu o tej przypadłości). Ten efekt występuje również przy mijaniu np. tira, na poczatku myślałem że chodzi o podmuch powietrza ale podczas silnego wiatru auto powinno po prostu się lekko kołysać a nie skręcać. Zastanawiam się co może być powodem takiego zachowania auta. Pozdro Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.