Skocz do zawartości

Andrzej84

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    sprzedane
  • Lokalizacja
    wyszków

Osiągnięcia Andrzej84

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ja bym kupił nową oryginalną.ewetualnie używaną nigdy zamiennika
  2. Silnik zmieniles razem z wiazką silnika m44 czy zostala od m43?Sygnał obrotów na zegary masz w białej wtyczce pin 20 jest to chyba czarny przewód.idzie on do sterownika dme Czujnik temperatury niebieska wtyczka. Pin 17 czujnik płynu chlodzacego - Pin 18 czujnik płynu chlodzacego + Czy zmieniał ci piny we wtyczce dme?
  3. Nic nie pokazuje na kompie.to znaczy?Nie pokazuje błędów czy parametrów?czujnik temperatury podmienialeś?
  4. Ja robiłem swap z 1.6 m43 na 1.9 m44 z całym ews i żadnej pinalogi nie robiłem. wszystko działało.moze podepnij pod kompa i zobacz czy pokazuje obroty i temperaturę. Jak będzie pokazywało to szukaj dalej.zrob test zegarów
  5. zamieników nie kupuj tylko orginał. używanej też bym nie wkładał
  6. pomiędzy kolektorem górnym i dolnym.masz taką przystawke z dme i tam dajesz ten przewód
  7. ja u siebie naprawiałem takie coś z jednej strony,sporo roboty ale da rade.moje auto tyłem krzywo stało powodem była jedna sprężyna
  8. Masz bodajże czujnik 4 pionowy i chyba 2 piny idą do zegarów a 2 do dme.
  9. Jak już odpowietrzysz układ to odkręć korek chłodnicy i zobacz czy robią się bulbonki w zbiorniczku jak tak to prawdopodobnie uszczelka i tez bedzie ciężej odpalac bo może być woda na tłokach .a jak wyglada olej ?masełka nie ma ?masz wisko czy elektryczny wentylator?możesz też sprawdzić pompę i chlodnice.
  10. Jak masz je zwarte jakimś przewodem?masz orginalny dekielek od owego gniazda?bo w oryginalnym dekielku jest jakaś zworka
  11. termostat może za wcześnie się otwierać
  12. nie wiem czy m43 miały komputery bez ews,ja u siebie w 316i miałem wlutowaną taką płytkę z obejściem ews
  13. na awaryjnych mruga?zobacz czy we wtyczce jest napięcie
  14. Andrzej84

    318i Problem z chłodzeniem

    zamontuj termostat.napisałeś że pompę dałeś nową ale objawy jakie podajesz mogą być przyczyną pompy.a jak auto masz zagrzane jakie powietrze leci w środku?zastanawia mnie czy bez termostatu w trasie auto osiągnie temperaturę 90c bo chyba nie powinien.trzeba by było jeszcze chłodnice sprawdzić czy nie zapchana
  15. Andrzej84

    318i Problem z chłodzeniem

    termostat powinien być zamontowany,masz wisko czy wentylator elektryczny?czujniki pokazują prawidłowo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.