Skocz do zawartości

Kamil1989

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 2001r.

Osiągnięcia Kamil1989

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kamil1989

    Most 530D, Wyje

    Olej sprawdzony. Jest na należytym poziomie. Jest możliwość że może wyć łożysko podpory wału??
  2. Kamil1989

    Most 530D, Wyje

    Wyło na zimowych, wyje i na letnich. Dziś na podnośniku z kołami w górze również wyło. Mam tylko pytanie czy most wyje tylko prze dodawaniu gazu?? Słyszałem że na luzie nie powinien wyć. Mój wyje przy dodawaniu i jak auto jedzie na luzie. Czy może wyć łożysko podpory wału??
  3. Kamil1989

    Most 530D, Wyje

    Witam, Jestem na etapie zmiany mostu w mim E39. 3.0D 2001 Automat, Sedan. Pytanie brzmi jakie jest oznaczenie mostu który będzie pasował do mojego auta. Czy tylko i wyłącznie od 3.0D?? i automatu, czy będzie pasował też od innych modeli? Proszę o podpowiedź.
  4. Wczoraj zmierzyłem pobór prądu, po wyłączeniu się wszytkich urządzeń w samochodzie, około 20 minut po zamknięciu pilotem, pobór oscylował od 0,15 do 0,20 A, także ksiązkowo. Ewidentnie jeż rozładowywuje akumulator.
  5. Na to złożyło się kilka okoliczności. Zakupiłem auto w grudniu jak temperatury był na poziomie jesieni a nie zimy. Przyszły pierwsze minusowe w okolicy końca grudnia i wówczas auto nie odpalało. Pierwszy pomysł jaki mi zawitał w głowie to akumulator. Biorąc pod uwagę że tamten miał za małą ilość Ah, i że miał już 5 lat, nie zastanawiałem się zbyt długo tylko kupiłem nowy. Mam na podmianę jeża który jest w 100% sprawny. Podmienię i zobaczę jakie będą efekty. Gdyby okazało się że jest sprawny to tego drugiego mam możliwość zwrócenia. Zobaczymy
  6. Witam, Mój problem jest podobny do opisywanych powyżej. Zaraz po zakupie auta miałem problem z dmuchawa i z akumulatorem. Dawałem max i cisza. Dopiero energiczne stukniecie ręką w okolice tzw "JEŻA" dawały efekt taki że dmuchawa się załączała i działała prawidłowo. Dodatkowo Akumulator bardzo słabo kręcił po nocnym postoju. Wyciągnąłem opornice, ale postanowiłem dać jej kredyt zaufania ze względu na to że ktoś już ją wymieniał i wydawała się nowa. Przeczyściłem styki w kostce, kupiłem nowy akumulator BOSCH SILVER S5 100Ah, wszystko działało jakiś czas. Rano akumulator niekiedy słabo kręcił, ale odpalał. Dziś rano po nocnej zmianie już niestety nie odpalił. Akumulator ma równy miesiąc. Teoria "JEŻA" Druga moja teoria to telefon w podłokietniku, motorola V50 Proszę o poradę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.