Skocz do zawartości

JackoM

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0i

Osiągnięcia JackoM

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązałem, napiszę dla potomnych. Przyczyną rozładowania akumulatora okazał się uszkodzony moduł Mulf2. Po naprawie modułu pobór prądu jest w normie i wszystko teraz jest dobrze. Niestety przy tej okazji padł akumulator więc musiał wskoczyć nowy.
  2. Zaktualizowałem dzisiaj aplikację (robię to zawsze na bieżąco) i po dzisiejszej aktualizacji nie mogę się połączyć. A do tej pory nigdy nie było problemu. Używam jej już ponad rok. Czy to tylko u mnie problem czy ktoś też tak ma?
  3. Nikt nie pomoże odnośnie tego bezpiecznika? Mam jeszcze taki błąd. 4447 torque ANF AFS 0xB9 Układ kierowniczy chodzi normalnie ale zastanawiam się czy może to nie jest uszkodzona wiązka. Będę sprawdzał.
  4. Witam. Chciałbym prosić o pomoc. e61 3.0 d Bawarka zjada mi prąd na postoju. Ładowanie mam w porządku. Po pomiarach w trybie uśpienia wychodzi pobór 0.170 A więc zdecydowanie za dużo. Po wypięciu bezpiecznika 57 (ten żółty 20A) spada do 0,03 A. I teraz pytanie, bo w opisach jakoś tak mało konkretnie jak dla mnie. Za co odpowiada ten bezpiecznik? https://nfhost.me/image/UrklB
  5. JackoM

    Wisko M52B28TU

    Kolego wisko słychać zawsze po odpaleniu zimnego silnika i pracuje około minuty zanim się w nim olej nie rozprowadzi. A później to przy okolo 100 stopniach zaczyna pracować. Przy 30 to zdecydowanie za wcześnie. Tak jak kolega wyżej napisał, sprawdź w teście nr 7.0.
  6. Przedlift ma stały napęd 38% przód i 62% tył a polift to Xdive i tam rozłożenie napedu jest wedle zapotrzebowania. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
  7. Posiadam właśnie 3.0i z gazem i napiszę tak jak kolega wyżej. Czy jedziesz na benzynie czy gazie to praktycznie nie zauważysz różnicy w trakcie jazdy przy dobrze założonej instalacji. Ale na stacji idziesz do kasy z uśmiechem. Mi pali średnio 16-17 l gazu. Wymieniasz filtry (też śmieszna cena) w instalacji i cieszysz się tanią jazdą. To moje piąte auto z gazem i nigdy nie miałem z tego powodu problemów. Więc chyba nie masz się czego obawiać.
  8. JackoM

    Emblemat na tyl e53

    Kolego o ile mnie pamięć nie myli to 78mm
  9. JackoM

    spryskiwacz tylnej szyby

    Pompka do spryskiwaczy tylnej szyby jest za tym zbiorniczkiem. Odkręcić go (3 nakrętki plastikowe 10mm) wyciągnij troszkę do góry i zobaczysz dwie pompki jedna obok drugiej. Nie pamiętam tylko która od tyłu a która od przodu ale to łatwo sprawdzisz. Wypnij wtyczkę raz z jednej a potem z drugiej i będziesz wiedział.
  10. Jeżeli robisz tylko te odcinki 10 km to według mnie trochę krótkie. Wybierz się na wycieczkę i zrób 150 km i zobaczysz. Na pewno wilgoć wtedy zdąży odparować.
  11. Kolego Twój przypadek przypomina mi czas kiedy to (z 10 lat temu) taką sytuację mial mój tata w Voyagerze. Autem telepało właśnie w tym przedziale prędkości. I to im agresywniej przyśpieszał tym telepanie było mocniejsze. Okazało się że uszkodzona była przednia półośka. Po wymianie jak ręką odjął. Wszystko się uspokoiło.
  12. A może robisz bardzo krótkie odcinki i silnik cały czas zimny? Skropliny nie mają czasu na odparowanie. Masełka nie masz?
  13. Pytanie jest czy pompka Ci działa czy nie. Bo w środku tej pompki jest taki wirniczek. Jest delikatny i może być ułamany. Więc posluchaj czy ona się załącza.
  14. Od spryskiwaczy reflektorów to ta od strony silnika. Pierwszą którą widać na zbiorniczku od płynu do spryskiwaczy jak otworzysz maskę. Jest największa. Pozostale dwie masz za zbiorniczkiem-czyli przednia i tylna szyba.
  15. U mnie też grzeje tyłek i plecy. Na trójce za długo się wytrzymać nie da bo gorąco.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.