Skocz do zawartości

caliber

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535d 272KM 2006 r. M57
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia caliber

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie mechanik zrobił testy przelewowe - nie było aż tak tragicznie. Wyjął wtryski, dał do czyszczenia, zmienił kolejność, zakodował i problem zniknął. W Inpie nie ma żadnych błędów. Dzięki za pomoc. Teraz została walka z DPF :cry2:
  2. Korekty na ciepłym już podałem (wg programu Boscha na DCU 220 - w normie), na zimnym jeszcze nie sprawdzałem, raczej nie widzę nierównej pracy. W programie Boscha - błąd jest opisany jako Regulacja spokojnego biegu. Ilość korekcyjna za duża.
  3. Sprawdzałem błędy u innego mechanika na ISTA+ i tam tego błędu nie ma. Są następujące: S 5076 Komunikacja niemożliwa z: Zmieniarka CD/złącze iPod S 0195 Komunikacja niemożliwa z: Sterownik telefonu 009C54 Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji: Czujnik AUC 009C55 Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji: czujnik zaparowania 00A46D CID: Usterka funkcyjna CID przez urządzenie peryferyjne 00E18D Weckendes Device hat 3 mal erfolglos versucht das Netzwerk zu wecken (Error) 00FFF2 MOSTSYS: MOST ring break Błędy spisywałem ze słabego zdjęcia - mogą być literówki. Miałem wyjętą zmieniarkę, więc jest błąd wyżej oraz problem z bluetooth. Patrząc na te błędy ISTA+ nie pokazuje tego samego błędu co Inpa i program Boscha - 4b10 Smooth running controller - tak twierdzi mechanik. Po wykasowaniu błędów przez ISTA+ dalej pojawia się ten błąd w Inpie. Jakiemu teraz programowi wierzyć?
  4. Zapomniałem dodać, że ostatnio poziom oleju był powyżej, dużo powyżej maximum przez olej napędowy. Przepustnica uszkodziła się - bo w jej elektronice był olej. Planowałem zrobić porządek z DPF, ale najpierw chciałem usunąć wszystkie usterki.
  5. Hej U mnie w e60 535d 2006 r. też występuje błąd 4B10. Mechanik odczytał korekty dla wtrysków: cyl. 1: 0,16 cyl. 2: 0,06 cyl. 3: -0,61 cyl. 4: -0,1 cyl. 5: -0,83 cyl. 6: 1,31 Wg programu (Bosch - co dokładnie, nie wiem) poprawne wartości są od -5.0 do 4.0 mg Czy faktycznie poprawne są to wartości? Wcześniej z tym błędem były inne - wymieniłem przepustnicę na używaną - tamte błędy zniknęły, ten został wraz z E18D i 9C54 (raczej te nie są ze sobą powiązane).
  6. Witam Od 2 lat jestem właścicielem E60 przebieg licznikowy i potwierdzony w serwisie (z kluczyka) 300 tys. - ale czy realny to nie wiem. Oznaczenie mojego silnika M57X z wydruku z serwisu, wg innego źródła M57N, wg Wikipedii M57TUD30. Rozmawiałem z mechanikiem i kupił dla siebie BMW E90 3.0 po zerwaniu się łańcucha rozrządu. Też kolegi kuzyn, kupił E60 3.0 i po 2 tygodniach po zakupie bum - zerwany łańcuch - remont silnika 8k. Mam dylemat czy u mnie profilaktycznie wymienić rozrząd. W serwisie wycenili części na 3 tys. oraz robociznę na 8 tys., ale powiedzieli, że rzadko pada w tym silniku rozrząd (i bądź tu mądry). Mechanik wstępnie wycenił części na około 1,5 tys + robocizna 1,5 tys. Kupiłem BMW 5 zamiast Audi A6 ze względu na brak problemu z rozrządem, a tu taki zonk. Czytałem, że w poliftowych (chyba M57N2) zdarzały się przypadki, że te rozrządy padają. A czy Wy użytkownicy wymienialiście w waszych 3.0, jeśli tak to proszę o dokładne dane silnika, przebieg, ewentualnie czy komuś padł ten rozrząd w tym silniku.
  7. Racja, przycisków od podgrzewanych siedzeń nie ma. Czyli jeśli są skórzane stołki to w VIN-e powinno wykazać - czyli była zamiana.
  8. Witam Oglądałem coś takiego: link Do wymiany tarcze z przodu. Przejechałem się - dosyć idzie, żadnych stuków nie było słychać. Wycieków nie widziałem. Drobną kolizję miał z tyłu po prawej stronie - góra (potwierdzone przez sprzedającego). Przedni zderzak wymieniany - podłużnice całe, nadkola przednie malowane. Pali się kontrolka od poduszek i pasów - podobno jakaś mata od siedzeń to powoduje - powiedział sprzedający. Oczywiście w przebieg nie wierzę (samochód wcześniej kupiony od handlarza). Pytanie do znawców - w desce rozdzielczej jest wnęka na head up display (HUD) - widać na zdjęciu, czy deski były jakieś uniwersalne? czy od 2003 roku były montowane head up display? (z VIN-u wynika, że nie ma head up display) bo jeśli nie to deska rozdzielcza była wymieniana, a to oznacza większy dzwon. Przyciski od nawiewów również są nowsze, ale nie wiem czy to zależy od rocznika. ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBANC71010B138491 Type code: NC71 Model: 530D (EUR) E-F-R series: E60 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M57/TU Displacement: 3.00 Power: 160 (217 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 668 - SCHWARZ 2 Upholstery code: ABAT - STOFF EDWARD/ANT Prod.date: 2003-07-14 S8SA Navigation access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S169 EU3 exhaust emissions standard S261 Side airbags for rear passengers S320 Deleted, model lettering S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S465 Through-loading system S502 Headlight cleaning system S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S589 BMW LA wheel, star spoke 122 S676 HiFi speaker system S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation
  9. Vehicle Identification Number WBANC71050B631798 Type NC71 Model 530d - EUR Development Code E60 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M57/TU Displacement 3.00 Power 160 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Orientblau Metallic - 317 Upholstery Leder Dakota/beige 3 - LCBA Production Plant DINGOLFING Production Date 2003-12-11 Options 169 Eu3 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu3 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 217 Active Steering Aktivlenkung 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 465 Through-load System Durchladesystem 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 6UA Preparation For Navigation System P Vorbereitung Fuer Navigationssystem 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 607 Teleservice Preparation Teleservice Vorbereitung 610 Head Up Display Head-up Display 638 Car Telephone Professional Autotelefon Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch. 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall Standard Equipment 2RA Lt/aly Wheels Trapeze Styling 134 Lm Raeder Trapezstyling 134 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch
  10. Witam Co powiecie o tym egzemplarzu? Link Samochód najprawdopodobniej od handlarza. VIN: WBANC71050B631798 MARKA BMW MODEL 530 TYP Sedan ROK PRODUKCJI 2003 SKRZYNIA BIEGOW Automatic POJEMNOSC 3000 RODZAJ PALIWA Diesel LICZBA DRZWI 4/5 MOC 218 KM / 160 kW OPIS czarny-metallic, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, tapicerka skórzana, system nawigacji, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tempomat, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, kierownica wielofunkcyjna, niezależne ogrzewanie, czujnik parkowania, ABS, ASR, poduszki powietrzne, immobiliser, ESP, alufelgi, szyberdach, ksenony, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby Dekodery VIN-u nie wyświetlają szczegółów, tak jak m-c temu. Może ktoś ma inny link?
  11. Podziękował :lol: Czyli: 1-szy właściciel w DE zrobił 50 tys. przez 3 lata - na Niemca trochę mało, ale mamy dowód 1-szy w PL - 30 tys. przez 1 rok - realny przebieg 2-gi w PL - 100 tys. przez 8 lat - tutaj ??? (ja osobiście tyle to nie zrobię. Benzyn 3.0 jest jak na lekarstwo - dlatego szukam diesla, a wiadomo jak coś pierdnie to koszta większe) Wg mnie cena 30 tys. zł powinna być adekwatna za to wyposażenie. Ale wiadomo każdy chce jak najwięcej przy sprzedaży.
  12. Witam W piątek wieczorem oglądałem coś takiego: link Właściciel ma go od 80 tys. przebiegu (7 lat), nie serwisował go w ASO. Jeździ firmowym autem, a tym do Austrii w góry 2 razy w roku i większość żona do fryzjera i na zakupy (ciekawe, czy turbinę chłodzi). Miska olejowa była bardzo mokra od oleju - nie widziałem dokładnie skąd cieknie. Istnieje możliwość sprawdzenia w dowolnym warsztacie. Czy był bity - właściciel bez wahania powiedział, że był uderzony delikatnie w tył (wymieniany zderzak, bagażnik, malowane nadkola) - zdjęcia do wglądu, tylko musi je znaleźć. Przejechałem się - dosyć idzie, żadnych stuków nie było słychać. Cena dosyć wysoka jak za ten rocznik? Czy patrząc realnie na ten przebieg - nie jest za mały? ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBANC71040B824962 Type code: NC71 Model: 530D (EUR) E-F-R series: E60 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M57/T Displacement: 3.00 Power: 160 (217 hp) Drive: HECK Transmission: MEC Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH Prod.date: 2004-05-27 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2RA BMW alloy wheel, trapezoid style 134 S8SA Navigation access request,country-spec. S8SB Telematics access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S302 Alarm system S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S438 Fine wood trim S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S698 Area-Code 2 for DVD S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.