Skocz do zawartości

wnuczas

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 2007

Osiągnięcia wnuczas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Czy rozwiazales swoj problem. Moge podpowiedziec ze gasniecie samochodu u mnie bylo spowodowane wadliwym czujnikiem polozenia walu korbowego. Tego kolo rozrusznika.
  2. Witam, Bledy od przepustnicy pojawily sie w momencie jej sprawdzania na odpietym wezu z intercoolera. Skasowane juz nie powrocily. Pojawia sie tylko sporadyczny blad 41f2 :/ Dpf czujnik przed i za pokazuja roznice cisnienia 25mbar na wolnych i 75mbar przy gazowaniu. Jedyne co zauwazylem to duza turbo dziura ale auto po zakreceniu sie na obroty zbiera sie normalnie ostatnia przejazdzka np 180-190km/h. Mam tez wrazenie ze spalanie jest ciut wyzsze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Po skanie INPA dostelem kody bledow jak na zalaczonym zdjeciu: http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/b691540d6c82eec7731e47670df76e0e.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/8083293f5d4afc6252b872352bb3bb62.jpg Nie wiem jaka jest roznica miedzy error memory a information memory? Po skanie DIS: http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/2478ccf46dd02505da7d63eb10f6b043.jpg Jakies sugestie? Moze cos zle poskladalem przy montowaniu kolektora? Moze trzeba wyczyscic EGR, przeplywke? Moze cos z turbo, sterownik turbo? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Zalacze jeszcze zdjecie klapki. Wszystkie sa w takim samym stanie. Teraz juz wyczyszczone ale pokryte byly sporym nagarem. http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/199ad6770fb2e6150de01844a596ce4a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/d91c3060d8173e4441d305be530f2af0.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/067bf0490f80fe68db9174ba36feaea8.jpg Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Panowie poradzil sobie ktos z tym problemem? Mam na wyspach (uk) bmw 520d e60 z 2007 163KM czyli M47 z przebiegiem 59k mil czyli okolo 100k km. Samochod mi gasnie bez powodu czasem na luzie czasem na 1,2,3 biegu,czasem stojac w miejscu czasem jadac ok 100km/h :/ Brak bledow na kompie pokladowym. Bylem u dwoch BMW specialistow i po podlaczeniu pod kompa (mieli takie same - Autologic?) byl tylko jeden blad w pamieci DDE. Blad nieciagly, nieobecy awaria elektryczna sterowania wiatrakiem na chlodnicy. Ale wiatrak mi chodzi wiec nie wiem czy to ma jakies znaczenie czy nie. Oprocz tego bledow innych bledow brak wiec razem jednoglosnie twierdzili ze to przyczyna nie moze byc i ze nie maja pojecia od czego samochod gasnie. Tankowalem juz paliwo na innych stacjach, zmienilem kluczyk na zapasowy, samochod po serwisie wszystkich plynow i filtrow ale sam wymienilem wszystkie filtry i olej raz jeszcze (mann wszedzie: powietrze, olej, paliwo i Castrol edge titanium fst 0w-30 w silniku). Olej wymienialem bo mialem wrazenie ze jest go ciut ponad max na bagnecie wiec nie wiem czy nie przelali w warsztacie. Do tego wczoraj wyrzucilem klapki z kolektora ssacego choc byly moim zdaniem w dobrym stanie ale plastikowe polaczenie silownika ze sztanga klapek sie rozlaczalo (takie polaczenie typu "stawu biodrowego" plastikowa kuleczka wchodzaca w plastikowy "kubeczek") wiec klapki byly w stanie samoczynnie zmieniac polozenie otwarte-zamkniete choc nie wiem czy tak sie dzialo. Balem sie ze przy obciazeniu sie zamykaja gaszac silnik niewystarczajaca iloscia powietrza. Nic nie pomoglo. Jestem juz zdesperowany i nie wiem co robic dalej. P.S Mam kabel bo kupilem razem z INPA i DIS ale kompletnie sie na nich nie znam. To moje pierwsze BMW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.