Skocz do zawartości

pabik

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia pabik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Już działa.Przyczyną był nie sterownik Passiv-go tylko faktycznie wzmacniacz antenowy plus uszkodzone kable w klapie bagażnika.Wzmacniacz tylko nowy ,bo używane na allegro są w takim samy stanie jak w samochodzie.A wołają za używany ok 600 zł.Nowy w serwisie 1000 zł brutto.W niemczech ciut taniej.Przy okazji polecam warsztat ATS Roberta Łydy z Koszalina.Pełen profesjonalizm za normalną cenę.
  2. Dzięki,pomimo że sam znalazłem. Ale na Ciebie można liczyć.
  3. A możecie podrzucić nr oryg. tych kabli.
  4. Dziękuję.Namierzyłem. Jednak musi być jakiś patent ,żeby go wyjąć.Bo tak po prostu się nie da - za mało miejsca, żeby go wysunąć.
  5. I owszem.PDC jest ,3 przekaźniki i EHC moduł.A Passiv? Brak Gdzie ten PAssiv-go jest zamonotowany???
  6. Koledzy.Podpowiedzcie proszę jak się dobrać do tego modułu.Prawdopodobnie w tym samym miejscu jest też sterownik PDC.Nie chce mi się wierzyć ,że nikt nie zwiedzał tamtych rejonów(czytaj: nie rozbierał naszej(swojej) przyjaciółki) :)
  7. Witam. Podszedłem do wymiany sterownika Passiv-go. W etc-e jest taka lokalizacja. http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E61/Tou/BMW+530d+M57N2/ECE/61/61_2000/ Ale utknąłem ,jak się do tego dobrać. Może ktoś ma jakiś tutorial tudzież podręcznik. Z góry dziękuję.
  8. Czyli szkoda kasy na używkę? Może ktoś jeszcze ma jakieś zdanie. No i jeszcze pytanie .Czy wystarczy tylko podłączyć ,czy też trzeba programować?
  9. Ale czy nie trafię na taki sam "zużyty". Poza tym w etce jest zmiana referencji ,więc sądzę że problem w BMW znali i stąd zmiana.Tylko pytanie ,czy oby na lepsze.Czyli czy sprawny używany warto kupić? No i czy trzeba coś zestrajać-programować?Czy tylko wyjmuję stary i wkładam inny.
  10. Mam pytanie co sterownika - wzmacniacza antenowego.Czy warto kupić używany ?Nowy w Niemczech kosztuje 270 EURO.Używany na allegro 200 zł.Czy one się "zużywają"?
  11. Baterie obie wymieniłem .I oba piloty nie działają.A bateria CR 2032.
  12. Witam.W mojej E61 dostęp komfortowy nie działa.Otwarcie jest możliwe tylko zwykłym kluczem.Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ,że wzmacniacz antenowy nie działa.W etc-e znalazłem tylko sterownik i moje pytanie .Czy to to samo?Czy wystarczy ten sterownik tylko wymienić ,czy jeszcze trzeba jakieś dodatkowe rzeczy programować?A może w ogóle inna przyczyna jest braku komunikacji pilotów z samochodem.
  13. Rozumiem ,że w tamtym wątku pomoc w sprawie szyby też otrzymam.
  14. 1200 WAT ? Czy napewno wiesz ,co piszesz? Do aktualizacji softu potrzebujesz 1200 watt ? Ja nie jestem specjlistą od bmw ,ale mam wiedzę elktro i te 1200 to chyba do ogrzewania samochodu .Ale nie do wgrania softu !!!
  15. Witam. Rozpoczynam swoją przygodę z marką z Monachium ,zatem moja wiedza jest zerowa. Dlatego mam kilka pytań: 1) Który interfejs będzie bardziej przydatny.Podaję linki które mnie interesują: http://allegro.pl/bmw-inpa-dis-ncs-expert-win-kfp-diagnostka-kabel-i5699482573.html http://www.ebay.de/itm/BMW-Diagnose-Interface-K-DCAN-OBD-2-USB-EDIABAS-INPA-Software-K-Line-Adapter-/281805170039?hash=item419ce5a577 I moje pytanie : jakie są możliwości tych interfejsów? Czy będę mógł zaprogramować klucz,klucze? Czy będę mógł wgrać nową wersję softu? Czy będę mógł edytować konfigurację? Czy będę mógł czytać błędy? I to zarówno w modelach E i F. Czy może macie inne propozycje wynikające z doświadczeń? 2)Tylna szyba otwierana w kombi.Naciskam przycisk pod wycieraczką i nie otwiera się ? Jak to zdiagnozować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.