Skocz do zawartości

arhanox

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i 1999r

Osiągnięcia arhanox

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Troche odświeże temat. Rozebralem ten plastik pod kierownica i widze ze jest tam po prostu wlożony kluczyk do immobilizera z anglika i do tego podlaczona jest kostka. I to razem jest schowane i zawiniete. A to co mam w stacyjce to ozdoba bo kostka jest podlaczona j/w. Przełożyłem bebenek stacyjki i odpala kluczem z anglika ale ciekawi mnie tylko czy jakbym rozebrał ten owiniety klucz i założyl immo na swoje miejsce razem z kostka do tego to teoretycznie powinno działać tak? Bo nie wiem czemu odrazu tak nie zrobił. Może to nie zatrybi? Edit: Przelożyłem i działają piloty wkońcu. Można zamknąć temat.
  2. Ok dzieki za poświecony czas :)
  3. Tak, odpalam tym z 1.9. Stacyjka zostala stara tylko ews jest z angola razem z kluczem w srodku (nie wiem jak to tam wyglada dokładnie). Co do pilota mam 2 od 1.9 i 1 od angola i żaden nie dziala. Wydaje mi sie że nie działa coś w aucie jakiś odbiornik albo po prostu trzeba coś programem zrobić bo przed swapem działały mi te dwa piloty. Moduł komfortu mam ten z 1.9 ale przekładałem z anglika i też nic. Tylko problem jest taki jak przełoże modul komfortu z anglika to pokazuje mi otwarta klape. Bo to był touring a ja mam sedana. Pożyczyłem nawet od kumpla moduł z sedana i też nic
  4. Wchodziłem w tą funkcje ale żadna kropka nie robiła sie na czarno po wciśnieciu guzików na pilocie. Rozkodowany też by pokazywał sygnał na inpie? ze środka działa wszystko a oryginalnym kluczykiem to go odpalam (tym co miałem w 1.9). Ogólnie, żeby samochód zamykać to musze otwierać drzwi, wciskać na środku guzik od centralnego potem wysiadać i przekrecać kluczem drzwi
  5. Błąd z ews o wrong password sie nie pojawia po skasowaniu. Nadal nie moge zakodować pilota. Co mam tam sprawdzic co może nie działać? Może w inpie da sie coś sprawdzić co nie działa? Nie wygląda mi to na moduł komfortu, raczej jakiś odbiornik czy coś.
  6. Dobrze, więc czemu nie działa ten pilot i mam błąd 'wrong password' w inpie? Tzn, że mając obojętnie jaki pilot od e46 mogę go zakodować żeby otwierać?
  7. Mogę dorobić kluczyk wysyłkowo. Info PW Ja mam ten kluczyk z anglika i moduł również. Jak przełoże moduł to pilot z anglika by działał? a odpalałbym z drugiego tak? czy jak by to wyglądało?
  8. Ews mam z anglika i tam on mi jakoś kluczyk szczepil
  9. Witam wszystkich, Mam następujący problem: Auto miało robione swap z 1.9 na 2.8 z anglika i po tym zabiegu przestał dzialać centralny z kluczyka. Gościu który mi to robił mówił, że zrobił jakąś pętle z kluczyka. Próbowałem zakodować klucz sposobami z różnych forów ale bez skutku. Klucz z anglika również nie reaguje. Auto odpala normalnie ze starego kluczyka który miałem przy silniku 1.9. Po szczytaniu błedów z ews pokazało mi pare błedów tj. Toleration of changing code increased with key #0 i drugi błąd key #1 jest jeszcze błąd key number 0 not valid because of wrong password. Czy można jakoś zgrać to w jedną całość przez inpe/ncs?
  10. A jak odłączysz przepływomierz to coś się zmienia?
  11. Może miałeś uszkodzony ale jakoś działał bo u mnie przy sprawdzeniu miernikiem to okazał się martwy kompletnie :D i tak swoją droga po sprawdzeniu numerów z tego czujnika okazało się, że był od 1.6
  12. Problem leżał gdzie indziej. Chwile po napisaniu poprzedniego postu poszedłem do auta i wpiąłem te kable od pompy ponownie i nagle pompa działała na krótko od aku, ale to i tak nie wina tej pompy. Problemem okazał się nie działający czujnik położenia wału. Auto odrazu zaskoczyło i chodzi elegancko :D
  13. No i po podłączeniu pompy na krótko przez aku nic się nie dzieje.... dwa kabelki w środku są lekko nadpalone jak by je ktoś zapalniczką przypalił. Sprawdziłem też te kabelki i maja przejscie. Także pompa do wymiany niestety. Wymieniasz sobie żarówkę i musisz wymienić pompę paliwa, kabaret :D
  14. Już chyba wiem jak to sprawdzić, jutro dam znać co wyszło.
  15. i nagle dwie pompy nie działają przez żarówke? Nie chce mi sie wierzyć dlatego chce sprawdzić pierw prąd w tej kostce bo po co mam wymieniać pompy na nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.