Skocz do zawartości

damianb193

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damianb193

  • Urodziny 16.10.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320ed 2014
  • Lokalizacja
    Neustadt an der donau

Osiągnięcia damianb193

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. U mnie problem zaczął się pojawiać przy jesiennej aurze. Nie ma deszczu czy innych czynników. Po odpaleniu auta i przejechaniu około kilometra system przestaje działać. PrY nawiewów ustawionym na szybę i maksymalnej temperaturze problem sam znika podczas jazdy po 5-10 km. Podejrzewam problem filtrem kabinowymi przez co może parować szyba przy kamerach. Już je zamówiłem i wymienię. Ale może kolega który zakładał wątek wyjaśnił co było nie tak Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Witam. Mam ostatnio podobny problem. Wiesz już może gdzie leży problem? Udało się go rozwiązać? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Byłeś może ostatnio na akcji serwisowej? Programowanie sterowników jednak nie związane ze światłami. U mnie może to zbieg okoliczności jednak po akcji serwisowej światła zaczęły wariować podczas jazdy. Raz wychwytują pojazd jadący z naprzeciwka a raz mają go gdzieś i badają kierowcy siatkówkę z pełną mocą Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Tak na szybko to jedyna wersja którą znalazłem. Szukałem na forum ale średnio mi to poszło. Póki co mam świadomość ze nic o tym nie wiem wiec nie będę wjeżdżał z buta w programowanie swojego auta:D Chce się z tym zapoznać i chcę mieć pewność ze zaczynam w dobry sposób i z prawidłowo działającym programem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. dzięki za podpowiedź. ale chyba potrzebuję kolejnych bo jak pisałem na forum jestem zielony jeszcze w te klocki. pobrałem już PSdZData_Lite_v4.21.32.7z tylko nie wiem w jaki sposób to dorzucić. zlokalizowałem folder w plikach programu psdzdata ale nie wiem czy na 100% tam mam to zostawić i w jakiej formie. narazie wypakowałem wszystko i zamieniłem z plikami które były w tym folderze
  6. Żadnych podpowiedzi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Witam, własnie zaczynam swoją przygodę z programami do diagnostyki i kodowania BMW. zainstalowałem ISTA D i teoretycznie działa ok, odczytuje błędy i na moje niefachowe oko jest ok. Poza zakładkami "aktualizacja oprogramowania", ''wymiana sterownika" oraz "modyfikacja samochodu" pojawia mi się jedynie informacja jak na zdjęciu poniżej ( tak wiem mógł być zrzut ekranu ale w tamtej chwili o tym nie pomyślałem :D) I tak się teraz zastanawiam czy to wina wersji programu, błędu podczas instalacji czy samochodu f30 2014r.
  8. Czyli standardowo „ jeździć obserwować”, w przyszłym tygodniu będę się kontaktował z serwisem jak wyglada sytuacja. Zastanawia mnie tez sprawa podejścia do tematu holenderskich lub niemieckich serwisów. Holenderskich z uwagi na pochodzenie pojazdu a niemieckich na miejsce „postoju” samochodu. Chyba po powrocie zbadam temat w okolicznym salonie. Może tam uda się coś wynegocjować. Jeśli okaże się, że niemiecki serwis może wykonać naprawę na tych samych zasadach od ręki było by to spore ułatwienie nie tylko dla mnie ale też dla wielu osób w okolicach granicy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Witam i w moim przypadku nastąpiło bolesne zderzenie z rzeczywistością. Podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem salonu ZK MOTORS w Kielcach uzyskałem takie oto informacje. Po przyjeździe na umówione spotkanie Auto zostanie zabrane na warsztat, jeśli pracownicy stwierdzą awarie (EGR) samochód zostanie w serwisie na około 2 dni a ja otrzymam auto zastępcze na czas naprawy. W dniu kontroli pojazdu okazało się to co przypuszczałem. Auto nie jest w pełni sprawne i kwalifikuje się do wymiany wadliwej części, jednak osoba która prowadziła tą sprawę poinformowała, że auto musi zostać na serwisie z powodu braku części na stanie magazynu. Część potrzebna do naprawy może pojawić się za tydzień może dwa lub dwa miesiące. Jako ze auto nie pochodzi z polskiej dystrybucji mogę zapomnieć o jakimkolwiek zastępczym środku transportu z ich strony. Zostałem poinformowany o możliwości pozostawienia pojazdu w oczekiwaniu na cześć lub odbioru na własne ryzyko podpisując oświadczenie które w razie pożaru pojazdu spowodowanego usterką egr, całą odpowiedzialność zrzuca na mnie i to ze w dalszym ciągu użytkowałem jedyny dostępny i potrzebny do normalnego funkcjonowania pojazd. Jestem świadom pochodzenia pojazdu jak i świadom był serwis ponieważ nie była to pierwsza wizyta w tym miejscu. Wysyłając także zawiadomienie o akcji serwisowej dysponowali numerem nadwozia, znali specyfikacje pojazdu jak i jego historię. Podczas umawiania wizyty tak jakby zostałem celowo wprowadzony w błąd zarówno z autem zastępczym jak i czasem trwania naprawy. Z mojej strony wyglada to tak jakby starali się zebrać jak najszybciej wszystkie pojazdy objęte akcją po to by w razie następnych pożarów zrzucić odpowiedzialność na użytkowników. Być może moja złość ma wpływ na spojrzenie na całą tą sprawę. Może ktoś z was ma pomysł jak temu zaradzić? Może czekanie na telefon z serwisu jest jedynym co mogę zrobić? Może udać się do innego serwisu by ten wymienił wadliwy element od ręki? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Wydaje mi się ze usterka pojawi się przy wyższym przebiegu. Ja zaobserwowałem pierwsze objawy przy około 290-300 tys km. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Jesteś pierwszym właścicielem bo ponoć tylko oni są powiadamiani ? Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Auto pochodzi z Holandii. Przy ostatniej wizycie w aso auto miało około 320 tys km. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Około 3 miesiące temu słyszałem o akcji i zadzwoniłem do ASO. Mój samochód nie był objęty akcją. Około tydzień temu przyszły dwa pisma, zapraszają na sprawdzenie magla i EGR Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Witam. W temacie zbieżności i kierownicy. Nie do końca jest tak „że coś musi być krzywo”. Miałem tem sam problem. 3 razy ustawiałem zbieżność, auto jeździło jak po sznurku a kierownica była krzywo. Zbieżność ustawia się z komputerem. Mogę przekręcić nazwę czynności ale co tam, trzeba wyzerować czujnik kąta skrętu. Nie da się tez tego zrobić pierwszym lepszym sprzętem, nawet tym wysokiej klasy. Poszukaj warsztatu który ma oryginalne oprogramowanie do Bmw i ogarną temat. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.