Skocz do zawartości

michciosjk

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 2.0 Cabrio 1995

Osiągnięcia michciosjk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie. Nie wiem czemu, ale w ogole zapomniałem sprawdzić po vinie czy mam pilot do centralki. Po rozkodowaniu pokazuje mi, że mam tylko autoalarm. Dziwne tylko jest to, że lusterko jest monochromatyczne i widać, że idą tam kable. Oba kluczyki oryginalne są z pilotami. Czy jest możliwość zamontowania modułu, aby działał ten pilot? Bedzie to moduł komfortu czy zamka centralnego? Pozdrawiam
  2. Witam. Posiadam bmw e36 2.0 z vanosem, bez gazu. Oryginalny przebieg 270tys. Silnik oleju nie bierze, temp trzyma ale zaczęły odzywać się szklanki, więc pora na nowy olej. Aktualnie zalany jest Valvoline 10w40. Nie wiem czy zwykły czy ten maxlife. Zastanawiam się, czy lac go dalej. Myśle o kupnie Fuscha 10w40 jednak nie wiem czy nie będzie on za dobry dla mojego silnika. Pisze, że jest to półsyntetyk, lecz dość mocno zbliżony do syntetyku. Nie rozczelni mi silnika? Ktoś na nim jeździ? Pozdrawiam!
  3. Podjechałem dzisiaj na kanał i sprawdziłem auto od spodu. Okazuje sie, ze gumy są ok. Dźwięk stukania dochodzi ze skrzyni biegów. Zastanawiam się teraz. Czy lepiej kupić nową skrzynie, czy tą zrobic...
  4. Ej a czy jest możliwe, że padł moduł komfortu? Bo wymieniałem tylko moduł ten głęboko pod kolumna kierownicy. Moduł komfortu pod schowkiem mam z wtyczka czarna zielona i żółta. el szyby działają. Domykanie szyb gdy przytrzymam przekręcony kluczyk też działa. Albo może wzmacniacz anteny? Bo pilot mam prawdopodobnie radiowy a radio czesto przerywa i łapie zakłócenia. Już nie wiem na czym sie skupić :( Pozdrawiam!
  5. Skoro zero reakcji to ja bym najpierw sprawdził bezpieczniki
  6. U mnie kontrolka też gaśnie pózniej. Według mnie nie ma się czym przejmować. Podobno te czujniki były dość wadliwe. Moj silnik rownież chodzi bez zarzutu. Gorzej jakby świeciła się przy niskich obrotach. :8)
  7. Nie ma nikt pomysłu? :( Jest szansa sprawdzenia tego przez podłączenie kompa?
  8. Dobra, stwierdziłem, że naprawę przełożę na czas, gdy objawy się powiększą. Dzięki wielkie za pomoc! :D Pozdrawiam! :8)
  9. W sumie jak to łożysko oporowe to chyba lepiej jeszcze trochę poczekać i wymienić całe sprzęgło, bo póki co to biegi wchodzą ładnie, nic się nie ślizga. Ponadto szum najbardziej słyszalny jest w garażu, gdzie wszystkie dźwięki odbijają się od ścian. Na zewnątrz aż tak tego nie słychać, więc chyba nie ma tragedii. Prawda? Byłem przed chwilą przy autku. Odpaliłem i o dziwo na zimnym nie było stuków przy wrzuceniu jedynki. Jedynie stuki były gdy toczyłem się na pierwszym biegu i nagle wcisnąłem sprzęgło. Rozgrzałem silnik, zrobiłem jakieś 4km, podjechałem pod dom i stuki wróciły gdy szybko wrzucałem jedynkę. Jak robię to powoli to nic nie stuka. Zauważyłem jeszcze, że gdy wrzucam jedynkę a później luz i szybko puszczę sprzęgło to słyszę krótkie pojedyncze puknięcie. Jest ono nawet, gdy nie wrzucę biegu, ale lekko ustawię drążek na jedynkę a potem luz. Jak opuszczam powoli to nic takiego nie ma... Czy to nadal mogą być te poduszki mostu? Dziwne, bo jak byłem u dobrego mechanika i prosiłem, aby mi przejrzał samochód to powiedział, że wszystko ok. Nie wiem czy mogę z tym tak jeździć (jeżdżę raczej spokojnie, bez palenia gumy czy latania bokiem) bo wpakowałem już sporo kasy i chcę narazie przystopować... No chyba, że są to dość poważne usterki i auto może mi stanąć na środku drogi to trzeba będzie to zrobić :(
  10. Puka w zależności od tego jak dynamicznie zmienię bieg. Jak zrobie to powoli to żadnego odgłosu nie ma a jak bardzo szybko to stuknie dość mocno.Przy przyspieszaniu lub nagłym dodaniu gazu nic nie stuka. Ponadto zauważyłem, że podczas wciskania sprzęgła słyszę takie ciągłe wycie (olej w skrzyni jest). Nie jest one głośne, ale zauważalne. Czy to normalne dla BMW? To moje pierwsze i mam je 1.5 miesiąca :? Pozdrawiam!
  11. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=88721
  12. Witam! Odgrzeje kotleta, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Temat wałkowany wiele razy ale nurtuje mnie jedna rzecz. W swoim E36 Cabrio 320i od kupienia słyszę stuknięcia z okolic mostu. Np gdy wjeżdżam powoli do garażu na jedynce, nagle wcisnę sprzęgło i takie głuche dwa uderzenia. W międzyczasie u mechanika wymieniłem dyfer bo się posypał oraz przegub. Stukanie zmalało, ale jest nadal. Ostatnio zauważyłem też, że gdy na postoju na odpalonym silniku wrzucam jedynkę, lub wsteczny to słyszę stuk. Gdy wrzucam powoli to nie występuję, ale wystarczy, że wrzucę bieg bardziej energicznie i słyszę dość mocne stuknięcie. Sytuacji nie ma, gdy na jedynce zmienię znów na luz i znowu na jedynkę przy ciągłym wciskaniu sprzęgła. Jednak gdy na luzie puszczę sprzęgło, znowu wcisnę i wrzucę bieg, coś z tyłu stuknie. Podczas jazdy czasami słychać stuknięcie przy zmianie z 1 na 2, ale reszta jest w porządku, biegi wchodzą ładnie, żadnych wibracji nie ma, przy ruszaniu żadnych stuków itp. Stuki są na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po przeczytaniu kilku postów obstawiam łożysko/poduszkę mostu. Niestety nie wiem, kiedy będę miał czas wstawić auto do warsztatu bo ciągle go użytkuje a samemu nie mam warunków na naprawę. Czy jazda z takim łożyskiem może później przynieść poważne skutki? Wymiana tego jest bardzo pilna? Bo nie wiem czy muszę się spieszyć z wymianą.. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź! :)
  13. Sprawdzałem jeszcze pilot. Wydaje mi się, że jest to pilot radiowy, bo gdy przystawiam go do radia na zmienionej częstotliwości i cos naciskałem to słychać dźwięki, tylko że są bardzo ciche. Jak sprawdzałem pilot od vectry lub bramy to sygnał był duzo mocniejszy. Gdzie w e36 jest odbiornik pilota radiowego?
  14. Trochę odgrzeje kotleta :D u mnie w e36 Cabrio alarm działa (np po otworzeniu schowku, ktory mam uszkodzony, lub po przekręceniu kluczyka w stacyjce, gdy auto jest zamknięte. Lecz po podniesieniu maski nic sie nie dzieje. Ponadto gdy alarm wyje to jest to ciągły klakson bez kierunków. Czy da sie to jakos ustawić? Trzeba to robic przez kompa czy grzebać w elektryce? Pozdrawiam
  15. Witam! Jestem nowy na forum i przy okazji chciałbym wszystkich serdecznie pozdrowić! :D Mam problem ze swoją e36. Zamek centralny z pilota nie działa. Wiem, że temat wałkowany wiele razy, ale naprawdę, nic w google nie znalazłem. Probowałem kodować, sprawdzałem pilot czy wysyła sygnał, sprawdzałem bezpieczniki, wymieniałem baterie, zmieniałem moduł centralki 2 razy i nic.. Pilot który posiadam to ten zwykły z 3 przyciskami. Różni się, jednak tym, że nie ma na nim czerwonej diody. Jak go rozebrałem, to okazało się, że jest czerwona lampka na płytce krzemowej i świeci. Nie ma po prostu otworu na obudowie pilota. Próbowałem różnych kombinacji kodowania i nic.. Dioda mruga jakby coś się kodowało, ale nic się poza tym nie dzieje.. Wiece może co jeszcze mógłbym sprawdzić? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.