Skocz do zawartości

Janusz Tracz

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i m50b25 Coupe 1994

Osiągnięcia Janusz Tracz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jestem swapie z 2.0 na 2.5 (m50) pytanie mam odnośnie sondy lambda mam wg vinu 5v jednak jakis mechanik wymienił wtyczkę na ta z 1v pytanie czy montując sondę 5v i montując wtyczkę z 1v nie będę mieć złych odczytów no i czy sonda mi się nie spali etc
  2. Tak ja to wiem, ale ta moja sonda to jakaś hybryda metalowa była Siemens a końcówka Boscha kabelki były połączone złączkami . Ja i tak mam wsadzony motor m50b25 nv . Czyli któryś z mechaników robiących to auto kiedyś to zrobił pytanie kiedy po co i na jakim etapie.. dodam że zarówno sonda Siemens kabelki do niej i do jej drugiej połówki boschowskiej są oryginalne...
  3. Na 1k km pali Ci 0.3-0.4l oleju dla mnie to mega dużo.. zapal auto odkrec korek wlewu oleju i włóż go ale nie dokrecaj na moje oko poszła Ci uszczelka pod głowicą. A dawno kupiłeś? Podobnie jest po wlaniu moto doktora...
  4. Tematów w tym wątku z pewnością było bardzo duzo, mam wg winu tytanowa sondę 5v Siemensa zamiennik NGK 1943 który nabyłem jednakże ku mojemu zdziwieniu ta sonda nie pasuje różni się wtyczka... Na której jest numer BMW 1719569 odpowiadający sondzie Boscha auto jest stare więc pewnie nie jeden specjalista maczał w nim swoje ręce.. BMW z 1994 roku m50b20 ale wymieniłem motor na b25 i chce ogarnąć ta sondę. Sonda ma 4 kabelki 3 szare (w tym jeden ciut ciemniejszy) i czarny. Pytanie czy jest możliwe że ktoś stworzył hybrydę boschowskiej i siemensowskiej sondy i jak myślicie żeby to ogarnąć poprawnie. Dzięki z góry za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.