Skocz do zawartości

konrasta

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 cabrio (M50B20) 94'

Osiągnięcia konrasta

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. konrasta

    zamulone M50B20

    Tak, innego nie zamierzam, przerobiłem już nieoryginalne czujniki wałka i było słabo bo po prostu nie działały, kupiłem sprawną używkę siemensa i było od razu lepiej
  2. konrasta

    zamulone M50B20

    Ok spróbuję z tym czujnikiem wału, ale poszukam ori, bo te zamienniki to też różnie, raz działają, raz nie..
  3. konrasta

    zamulone M50B20

    A to nie jest tak, że jak byłby uszkodzony czujnik wału to miałbym problemy z odpalaniem? A moja pali od strzała za każdym razem.. No i sam fakt, że muleje dopiero jak się rozgrzeje
  4. konrasta

    zamulone M50B20

    Mam problem z moim silnikiem M50B20, do pewnego momentu pracuje dobrze (moc + wydobywające się z niego odgłosy), po czym po kilkunastu kilometrach zauważalnie traci moc, przyspiesza jak mułek i zaczyna inaczej pracować (słychać cykające zawory itd). Raz miał też takie dziwne zachowanie, że przy dodawaniu gazu na biegu jałowym obroty najpierw leciutko spadały, a potem dopiero wzrastały. W aucie wymieniana już przepływka, czujnik położenia wałka (ori siemens), regulator ciśnienia paliwa (nowy bosch), silniczek krokowy (ori), świece, filtr paliwa i nic nie pomogło - najlepsze, że na kompie też bez błędów. Mieliście może podobne przypadki w swojej karierze? Może jakieś pomysły?
  5. konrasta

    Łódzkie

    Hej, Proszę o polecenie warsztatu w Łodzi, w którym zdiagnozują co dolega mojemu M50B20. Silnik do pewnego momentu pracuje dobrze (moc + wydobywające się z niego odgłosy), po czym po kilkunastu kilometrach zauważalnie traci moc, przyspiesza jak mułek i zaczyna inaczej pracować (słychać cykające zawory itd). W aucie wymieniana już przepływka, czujnik położenia wałka, regulator ciśnienia paliwa, silniczek krokowy, świece, filtr paliwa i nic nie pomogło - najlepsze, że na kompie też bez błędów. Auto nie kopci na niebiesko, także silnik raczej nie umarł. Tak jak wspomniałem, będę wdzięczny za polecenie kogoś z doświadczeniem i kogoś kto tez nie weźmie ode mnie za zdiagnozowanie problemu miliona monet..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.