Skocz do zawartości

orzel_pomorze

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było - E30 2.0i
    Było - E36 2.0i
    Było - E39 2.0i
    Jest - E61 2.5d
  • Lokalizacja
    lębork

Osiągnięcia orzel_pomorze

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Urwała mi się linka prawa idąca do silniczka odpowiedzialnego za przesuw przód-tył. Prawa strona jeździ, silniczek dziala. Teraz pytanie jak to naprawić? Ta linka to częśc wymienna? Jeśli tak to jaki ma numer? Realoem nie ma jej na schematach, lub ja nie moge znaleźć. Każda podpowiedź i porada mile widziana.
  2. Witam Panowie. Mam podobny błąd 5fb4 kompresor wymuszony INPA opuszcza i podnosi. Auto stoi równo wg wskazań 604, ale nie pompuje samoistnie. Ktoś podpowie co jeszcze moge zrobić?
  3. No wlasnie te wpisy poprawilem i nic nie dalo. Odnosnie ukrytych folderow to wiem ze trzeba poodznaczac. Kazdy nowy pomysl jest na wage zlota, dlaczego nie dziala?
  4. Witam wszystkich. Przeczytałem sumiennie wszystkie strony i próbowałem każdej z wymienionych metod. Obecnie wygląda to tak, że mam zakodowanego poprawnie LCM (tak przynajmniej sądzę) jednak dzienne nie działają. Wklejam zapis z pliku i bardzo proszę o pomoc. Nie wiem już co może być przyczyną. Dodam, że po zakodowaniu nie dzieje się absolutnie nic, żadnej zmiany. Auto to 520i z 31tygodnia 1997 CODIERUNG_ERFOLGT codierung_erfolgt MOTOR_ART benziner BREMSFLUESSIGK_INV nicht_aktiv GURTWARNUNG_GONG nicht_aktiv WARNUNG_GESCHW_LIMIT nicht_aktiv FEHLER_3.BREMSLEUCHTE melden KALTUEBERWACHUNG wert_01 KALTUEBERWACHUNG_NSW aktiv ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG nicht_aktiv RDKS nicht_aktiv LUFTFEDERUNG nicht_aktiv ABBLENDLICHT_PRUEF melden ANHAENGERLI_PRUEF melden BREMSBELAG_PRUEF melden BREMSFLUESS_PRUEF melden BREMSLICHT_PRUEF melden EINSPRITZANLAGE melden FERNLICHT_PRUEF melden FEUERLOESCH_PRUEF melden FUNKSCHL_BATTERIE melden GETRIEBE_NOTPROGR melden GURT_ANLEGEN melden GURTWARNUNG_TEXT nicht_aktiv I_GONG_GURT melden KAT_ZU_HEISS melden KENNZEICHENLI_PRUEF melden KOFFERRAUM_OFFEN melden KUEHLMITTELSTAND_PRUEF melden KUEHLMITTELTEMP melden LICHT_AN melden LIMIT melden LUFTANLAGE_PRUEF melden MELDUNG_KATALYSATOR nicht_aktiv MOTOR_KENNFELD m52b28_e39 m52b20 m52b25 MOTOR_NOTPROGRAMM melden MOTOR_TYP m52b20 MOTOR_UEBERTEMP 125_grad_celsius NEBELLI_HI_PRUEF melden NEBELLI_VO_PRUEF melden NIVEAUREG_INAKTIV melden OELDRUCK_MOTOR melden OELST_MOTOR_PRUEF melden PANZERTUER_OFFEN melden PARKBREMSE_LOESEN melden RUECKFAHRLICHT_PRUEF melden RUECKLICHT_PRUEF melden SCHWELLEN m52b28_e39 m52b20 m52b25 SICHERHEITSFAHRZEUG nicht_aktiv STANDLICHT_PRUEF melden TUER_OFFEN melden VORGLUEHEN melden WASCHWASSER_FUELL melden ZUENDSCHL_STECKT melden ABFRAGEZEIT_AHM wert_01 ABSCHALTUNG_UNTERSPG wert_01 ENTPRELLZAHL_FEHLERERK wert_01 FEHLER_ABBLENDLICHT melden FEHLER_ANHAENGER melden FEHLER_BREMSLICHT melden FEHLER_FERNLICHT melden FEHLER_KENNZ_LICHT melden FEHLER_NSL_LINKS melden FEHLER_NSL_RECHTS melden FEHLER_NSW melden FEHLER_RUECKFAHRSCHEINW melden FEHLER_RUECKLICHT_INNEN melden FEHLER_SCHALTER_BREMSL melden FEHLER_STANDLICHT melden KALTUEBERWACHUNG_AL nicht_aktiv KALTUEBERWACHUNG_FL aktiv MELDUNG_AENDERUNG_DIMMER wert_01 PROGRAMMPARAMETER_LCM us SCHALTER_BREMSL_SCHWELLW wert_01 SCHALTER_BREMSL_WARTEZEIT wert_01 TASTVERH_KL_58G_MIN wert_01 WARNBLINKER einfachimpuls ZUWACHS_TASTVERH_KL_58G wert_01 ABSTAND_HOLD_NORMAL_MODE wert_01 BEWERTUNG_FEHLER nicht_aktiv BEWERTUNG_FEHLER_30 nicht_aktiv BEWERTUNG_FEHLER_31 nicht_aktiv BEWERTUNG_FEHLER_32 nicht_aktiv BORDNETZ e39_basis DELAY wert_01 DFAMH wert_01 DFAMK wert_01 DFAML wert_01 DFAMV wert_01 EEPROM_LCMC melden EINSPRITZANLAGE_CAN nicht_aktiv FEHLER_RUECKLICHT_AUSSEN melden FKT50 wert_01 GONG_1 kein_gong GONG_2 gong_t3 GONG_3 interm_gong GONG_4 doppelgong GONG_5 gong_t1&t2 GONG_6 gong_t2 HALB/VOLLSCHRITT vollschritt HEIZK wert_01 HEIZW wert_01 HYSTERESE_STARTBEDINGUNG wert_01 HZMAX_H wert_01 HZMAX_L wert_01 HZMIN_H wert_01 HZMIN_L wert_01 I_GONG_PARKBREMSE melden KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI aktiv KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO nicht_aktiv KUEHLMITTELUEBERTEMP_CAN nicht_aktiv KUMAX_H wert_01 KUMAX_L wert_01 KUMIN_H wert_01 KUMIN_L wert_01 MANUELLE_LWR nicht_aktiv MOTKALT wert_01 MOTOR_NOTPROGRAMM_CAN nicht_aktiv NNORM wert_01 NORMH wert_01 POSITION_0 wert_01 POSITION_2 wert_01 R_POTI_STELLUNG_0 wert_01 R_POTI_STELLUNG_2 wert_01 R_V wert_01 REIFEN_DEFEKT melden SCHN._KLEMMENW-ERKENNUNG 3_sec SCHN._KLEMMENW-UNT.DRUECK 2_sec SCHRITTABSTAND_GRENZE wert_01 SCHRITTABSTAND_STARTPHASE kennlinie_01 SENKO_H wert_01 SENKO_L wert_01 SENMUL wert_01 SENTG wert_01 TEMPERATUR_GRENZE grad_-20 TESTBETRIEB nicht_aktiv TOGKALTS wert_01 TOKRI wert_01 TOMAX wert_01 TTX_S_(CODE) melden TTX_S1_1 melden TTX_S1_2 melden TTX_S1_3 melden VORGLUEHEN/KAT_HEIZEN_CAN nicht_aktiv DRL_DIMMUNG wert_02 LADEZST_BATT nicht_melden OELST_SENS_DEF nicht_melden OELST_SENS_DEF_WARNUNG nicht_aktiv TANKDECKL_OFFEN nicht_melden ZUENDSCHLUESSEL_KBUS aktiv REIFENCONTR_INAKTIV melden BL_DIMMEN wert_02 TAGFAHRLICHT aktiv Liczę na wsparcie
  5. Jak najbardziej :wink: smutno byłoby samemu gonić :D
  6. Wybiera się ktoś z Lęborka lub okolic?
  7. Kostki są oporne i to bardzo. Kabel musi być cały to nie ulega wątpliwości. W dolnej kostce nie ma prawa być samego prądu, jeśli faktycznie tak jest to oznacza ze jest gdzieś przebicie. Sprawdź to dokładnie. Dwa prądy dwie masy i sygnał, to jest prawidłowe polaczenie
  8. U mnie masa ma kolor brązowy. Zaznać że ze dolna i górna kostka mają takie same kolory więc łatwo je odszukać. Wytypowałem je za pomocą probówki na 12v. Podłączyłem spinke do prądowego i znalazłem masę. Sygnałowy był biały z takim wzorkiem wkoło i to on potrzebował mostka. Jak chcesz to w piątek mogę foto zrobić i wysłać Ci na Neila. Napisz na priv adres to podeśle. Chyba ze do tego czasu sam rozwiązesz. W gruncie rzeczy 10 min roboty i po sprawie. Ma nadzieję ze u Twojego taty to ten sam problem. Zdaje się ze to częsta bolączką e39
  9. sprawa zostala rozwiazana. okazalo sie ze winna byla slaba druga masa w kostce dolnego panela. kabel sygnalowy nie mial odpowiedniego przesylu i nastepowaly w/w problemy. poprawiona masa i radyjko gra jak wczesniej. temat uwazam za zamkniety
  10. Witam wszystkich. Jak w temacie, potrzebuje informacji gdzie w sedanie powinien się znajdować wzmacniacz radia?? Wszystkie znaki na niebie i ziemi i wskazują na lewą stronę bagażnika, jednak tam jest pusto. Do dam ze mam CD radio, które nagle odmówili posluszenstwa. Sprawdzilem bezpieczniki, podmienilem caly zestaw z innego auta i cisza. Dodam ze jak podłącze malý model z e36 pod glowne gniazdo to gra idealnie. Mam wrażenie jakby winny byl kabel od dolnego panelu idący pod kokpit. I tu kolejne pytanie. Czy on idzie do wzmacniacza lub jakiegoś Modulu i wraca do tunera? Jeśli tak to gdzie tego szukać?? viewtopic.php?f=72&t=117890
  11. Miałem podobnie i wyeliminował em dwie rzeczy. Pierwsza fajki od świec, druga bardziej prozaiczna stan płynu w chłodnicy. Proponuje to samo.
  12. Moje problemy rozwiązał komp. Okazało się że prawy tył umiera i raz łączy raz nie. Po skasowaniu błędów działa ale jak długo??? Sterownik to ostateczność , najczęściej czujniki wariują.
  13. Dzięki za podpowiedzi. Zastanawia mnie pewien fakt, dzisiaj przymroziło do około -3 i nagle problem zniknął. Wielokrotnie odpalany, gaszony chodził bez zarzutu. Zarówno na zimnym jak i gorącym silniku. Potrafi ktoś to wytłumaczyć?
  14. Można to jakoś zdiagnozować? Jest szansa na regenerację?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.