Skocz do zawartości

netoperek2

Zarejestrowani
  • Postów

    485
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i +LPG 1992r - było
    Jest E36 320i 97r M52B20
    oraz AR 156 :0
  • Lokalizacja
    Kraków,Libiąż

Osiągnięcia netoperek2

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. netoperek2

    E36 320i kat BŁĄD

    Kolego nie z kąd wziołeś tylko komputer tak pokazuje. Nawet screena zrobie jak podepne jeszcze raz jeżeli nie wierzysz. Głupot bym nie pisał.Pozdrawiam.
  2. Jeszcze raz zobacz krokowiec ,jeżeli nie poczekałeś po czyszczeniu aż wyschnie to mogło go trafić lub za słabo wyczyszczony(na noc do benzyny i dobrze osusz) - to obroty, druga sprawa przepływka - jaką masz ??klape?? jeżeli tak to dobrze wyczyść (ma klapka chodzić lekko, jeżeli nie to będzie trzeba otworzyć i przeczyścić styki w środku - na pracującym silniku ją odepnij, jeżeli zgaśnie to dobrze i jest dobra, jeżeli nie to już padnięta i cza grzebać) wraz z czujnikiem temperatury. Następnie ten TPS jeżeli go ruszałeś to mogłeś przestawić i ci teraz szaleje - też ma duży wpływ na pracę silnika na jałowym. Oczywiście do sprawdzenia cała szczelność dolotu.
  3. netoperek2

    E36 320i kat BŁĄD

    podpinaąc pod kompa wyskoczył mi błąd 25 " Uszkodzona końcókwka mocy grzałki sondy lambda 1(cylinder 1,2,3)" - orientuje się ktoś co to może być? tzn czy tylko grzałka sondy klękła czy jest to uszkodzenie komputera?? Dodam tylko że nie da się nawet diagnozować pracy sondy przez ten błąd bo komputer na autodiagnostyce wogóle nie pokazuje parametru( jak było wszystko w porządku to widział obydwie sondy) podpinałem kompem TEXA.
  4. Kolego zagięty nie może być, sprężynka możliwe jest aby nie cofało oleju ale go tam nie powinno być, sprężynki też
  5. tak dokladnie,koszt okolo 20zł i chwila roboty, ten niebieski
  6. Oczywiście. Robiony silnik tzn głowica zakładana ze starego modelu(jak wiemy ma być plastikowy kolektor a jest metalowy) ,wnętrze sugeruje przebieg około 600tysi lub więcej, cieknie pompa wtryskowa tak że kapie jak sam ch....., tylna klapa pordzewiała do wymiany z niedziałającą szybą, przód bity razem z bokiem pasażera,wytłuczone zawieszenie - taczki z pełnym kołem, dach porysowany. tyle szkoda sie denerwować, ma szczęście że tylko 40 km przejechałem ogladać :evil:
  7. no panowie sprzedalem e36 imusze cos kupic na chwile i najlepiej kombi, a ze to tanio to sie pytam :wink:
  8. Prośba o rozkodowanie no i oczywiście co o tym sądzicie http://otomoto.pl/bmw-525-tds-klima-skora-alu-tel-tv-C30583623.html
  9. Kolego jeżeli nie masz opcji na butlę w bagażniku to nie montuj gazu, ot to :wink: Takie podwieszanie jest ryzykowne z uwagi na dalszą eksploatację(ale to już zależy od ciebie i pomysłowości warsztatu montującego gaz- znają się na tym :wink: ), jeżeli gdzieś nie daj Bóg zachaczysz to skutki mogą być opłakane :( Dla własnego i innych bezpieczeństwa butle montuje się w bagażniku.
  10. netoperek2

    chłodnica e36 1,8

    Kolego najprościejzalej chłodnicę na zewnątrz przed montażem wodą i będziesz widział. Ale pewno przysłali ci chłodnicę do wersji z klimą, a tam jest czujnik :/ Jeżeli będzie ci wylewać to pozostaje kupić w motoryzacyjnym jakiś plastikowy odpowietrznik bądź śróbę i wkręcić na kleju wysokotemperaturowym.
  11. Kolego po pierwsze primo - Z gazem nie rób sam tylko jedź do gaziarza wyregulować. Sprawdź całość dolotu czy nie łapie lewego powietrza. Sprawdź czy dobrze wpięty masz w obieg reduktor, czy czasem nie wpieli na niewłaściwym obiegu bo im było lepiej - to by mogło być przyczyną słabego ogrzewania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.