Skocz do zawartości

Blaster

Zarejestrowani
  • Postów

    1 013
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Racibórz

Osiągnięcia Blaster

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Od kompresora klimy jest bezpiecznik 29: Mam pytanko, i problem więc podpinam się do tematu:) 1. Czy komprsor klimy w e32 może pracować w sposób ciągły?? (mój tak robi bo napięcie jest podpięte pod 1 bieg wentylatora) 2. Jeśli nie, to który modól - przekaźnik odpowiada za jego prerywaną pracę?? 3. Zakupiłem nowy rezystor do wentylatora bo nie działał pierwszy bieg,,,,niestety podziałał 15 minut :evil: i się spalił co mogło być powodem,,,nadnienie że wntylator chodzi leciutko bez najmniejszych oporów - ktoś pytał o parametry rezystora na miom było napisane 0,5@(omów) 85W 4. Po prawidłowym podpięciu kompresora sprzęgiełko nie załapuje, natomiast jeśli się wyciągnie i włoże spowrotem bezpiecznik 29 klima załapuje na jakieś 5 sekund i wyłancza się na amen??????????co odcina mi napięcie?????? 5. Gazu napewno nie brakuje bo w aucie mam lodówke już po kilkunastu sekundach pracy wentylatora 6. Zaóważyłem że prestał załanczać mi się 2 bieg wentylatora ale to chyba wina czujnika przy osuszaczu zaraz ide go sprawdzić Za pomoc i sugestie z góry dzięki:) aaa i czy można wymienić czujnik przy osuszaczu bez spuszczani gazu z klimy??
  2. Mam podobny problem z tym że umnie napięcie raz jest a raz go nie ma :evil: a czasem jest napięcie i nie ma jednej masyy :evil:
  3. Praktycznie żadnych odczuwalnych wibracji nie było i nie ma ich nawet jak nie pali kilka cylindrów więc zacznij od dokładnego sprawdzenia poduszek
  4. Po tym co piszesz jeste przekonany że masz pozrywane albo nie dokręcone poduszki silnika. :!:
  5. No na śilniku bez problemu powinno się dać postawić 2złotową monetę tylko trzeba przesłonić by wentylator na nią nie dmuchał U mnie kiedyś się dało,,,, teraz coś nie bardzo :) Mimo wszystko silnik nie telepie Spalanie w trasie skoczyło do około 13 litrów gdzie wcześniej wynik około 11,5 litra był do osiągnięcia bez większych problemów O spalaniu miejskim nie mówie bo jest ono tak dóże że dwa litry nie robi ,zadnej różnicy Uczszelki pod kolektorami też robiłem u siebie,, złożyłem je na bardzo cieniutkiej warstwe sylikonu mimo iż nie miały żadnych pęknięć zachodzących na część uszczelniającą więc one odpadają,,, Mi nie pali dokładnie jeden cylinder,,,, a w pozostałych po tej samej stronie silnika świece wyglądają ajk by nie dopalały do końca Nie wiem o co chodzi W poprzednim 750 które rozbiłem było to samo i problem dokładnie z tym samym cylindrem To strona pasażera ,,, drógi gar licząc od przodu auta Sparawdzie czy u was też problem dotyczy tego samego cylindra:) Ja powiem tak Paliwo- wtryskiwacz dział nawet był podmieniany więc ok Iskara- jest i w dodatku wszystko wymienione kompresja - ok,,, sam sobie sprawdzałem więc mam pewność wyników Powietrze- kilkakrotnie sprawdzałem szczelnośc całego układu wzelkimi możliwymi sposobami opisamymi na forum przez ostatnie kilka lat :lol: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: o co ty chodzi to ja niewiem Ostanią rzeczą jak mi przychodzi do głowy to to że łańcuch rozrządu jest już tak naciągnięty że zapłon następuje w nieodpowiednim momencie bo czujniki położenia wału są ok Czy ktoś może wie jak sprawdzić rozrząd w M70??? w których miejscach są znaki??
  6. Ja walczyłem z tym już dwa razy :) Najgorsze jest to że nigdy nie wygrałem :) mimo iż 750 mam w małym paluszku Ostatnio nawet mierzyłem kompresję i wszystko koło 9 -10 wychodiło Sprawdzałem wtryskiwacze szukałem nieszczelności w kolektorach wymieniłem kopułki palce świece,, nawet przewody wn podmieniałem sprawdzałem czujniki położenia , wału ,, temperatury wszelkoe zaworki z zaworeczki,,, przepływki pzepustnice iiiiiii nic :cry2: Mechanicy rozkładają rece a mnie coś bierze bo auto pali o 2 litry więcej Daje się to zaówarzyć na trasie:) Jak byś coś wskurał to odezwij się na priv Pozzdro
  7. Blaster

    tarcza hamulcowa 324x30

    Na grubość upchasz do zacisku spokojnie niestety średnica za wielka i będzie obcierać , :idea: zaesze możesz do rzetoczenia zaweźć myśe że nie powinno kosztować więcej jak 100pln lub :idea: kupić odpowiedznie zaciski też koło 100pln wyjdzie :twisted: A powodem bicia nowych tarcz jest najczęściej krzywa i ponadrzeżana korozją piasta a nie sama tarcza
  8. Blaster

    Podpora wału

    Podam ci tutaj podstawowe powody,, Należy sprawdzić je dokładnie jeden za drugim 1. Krzyżak na wale lubi się zacierać tak że w jedną stronę chodzi lużno a w drógą ciężko,,, powoduje to bicia i szybkie rozwalanie podpory. (to by wyjaśniało dlaczego mieli kłopot z wywarzeniem) (lekarstwo- krzyżak należy namoczyć w oleju do ASB i rozruszać a jak ma luzy to wymienić) 2. Poduszki pod skrzynią biegów,,, są bardzo malutkie i z reguły pozrywane (sprawdzić i wymienić w razie potrzeby) 3. Łaczniki gumowe wymieniali więc o nich nie wspominam 4. Wał powinien być złożony co do ząbeczka inaczej bum bum bum 5. Podpora powinna być dokręcona na samym końcu bo inaczej ją zerwie 5. Czasem lubi się wyrobić łożysko na skrzyni biegów,,, wtedy przy ostrym ruszani słychać takie metaliczne tyk tyk tyk kilka razy,,,jednak podczas jazdy nie sprawia to kłopotu 6. Wał na łączeniu też ma ma drobną regulacje długości, po zamontowaniu powinień być dokęcony na sztywno a za nim sie do nie wpasuje powinien się lużno suwać po ząbkach To by było po krótce tyle Pozdro
  9. Tak,,,,,,,, Więc jestem w połowie roboty....Odkręciłem jakoś ten dekielek,,,zajęło mi to ponad 2 godziny,, zakupiłem nowy oring gumowy cena 1.40,,,sprawiła mi radoche,,i teraz próboje to skręcić,,,Powiem wam masakra,,,,zero dojścia a sruby dokręcone z ogromną siłą a najgorsza ta środkowa do regulacji bo ją trzeba do środka wkręcić żeby całość do góry wysunąć,, A spowrotem w nią utrafić to jeszcze lepsza zabawa...ja mam dosyć Pozdro
  10. Witam Mam wyciek w przekładni kierowniczej w E32 z śilnikiem M70 Olej wyciska mi z pod tej przykrywki gdzie znajduje się śruba do regulecji luzu,, próba dokręcenia nie przynisła żadnego efektu W związku z tym mam pytanko 1. Czy znajduje się pod tym jakaś uszczelka?? czy raczej mam przekichane 2. Czy mogę spokojnie odkręcić te 4 śruby i podnieść tą przykrywke czy raczej to bardziej skomplikowane?? przyznam się że nigdzy nie rozkręciłem żadnej maglownicy więc wole zapytać
  11. Do dnia dzisiejszego byłem pewiem że jedyna manualna skrzynia jak pasuje do V12 to manual z 850 tki Właściwe to dlalej mi się tak wydaje ale mogę się mylić Pozdro
  12. Myśle że znalezienie takich katów to bardzo ciężka sprawa,,, Swojego czasu tj 2008rok wnętrze z tych katów było warte około 1000pl,,,,(nie wiem jak jest teraz) Wtedy masowo wykastrowano 750 z katów :twisted: A na allegro wątpie że znajdziesz jakieś pasujące,,,,
  13. Problem jest taki że większość z tych " części " nie była nigdzy wymieniana i teraz po 20 latach przychodzi czas na ich wymianę,,,,, niestety trafia ona na ostatniego,,, a zarazem najmniej zamożnego posiadacza V12 u którego chasło 2,5tyś za amortyzaror powoduje jeżenie włosów na głowie i bezsenność
  14. Blaster

    TAXI e32 wybor

    E32 to bardzo ale to bardzo droga zabawka w utrzymaniu w nalażytej formie aby nadawała się na taxi Wielu taksówkarzy takie E32 łykło razem z butami Autko było by idealne na txi ale niestty jest jednym z najmniej ekonomicznych na rynku Pozdro
  15. Jak ktoś chce sprzedać takie uszczelki nowe za 960 komplet to bardzo tanio w Aso koło 1800 zawsze taki komplet wychodził A cena to ze względu na sposób ich budowy taka droga( jak ktoś ich nie zobaczy to nie zatrybi o co chodzi) Dlatego też podróbek nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.