Skocz do zawartości

jack daniels1685047910

Zarejestrowani
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i touring 2000r (lpg)
    E61 525i touring 2004r (lpg)
    Kawasaki Ninja ZX10R
  • Lokalizacja
    police

Osiągnięcia jack daniels1685047910

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Pisałem o problemie w dziale diagnostyka, jednak przez miesiąc nikt nie odpowiedział dlatego pozwalam sobie podpytać tutaj. Pojawił mi się dokładnie taki błąd 9af4. Po skasowaniu błędu, wszystko jest dobrze, do momentu ponownego odpalenia auta. Z początku miałem również błąd maty pasażera, ale rozwiązane zostało to emulatorem. Teraz normalnie komputer woła o zapięcie pasów przez pasażera, więc ta strona jest ok. Po stronie kierowcy wyskakuje wspomniany błąd 9af4, ale komputer również woła o zapięcie pasów w trakcie jazdy więc to nie napinacz. Rozebrałem słupek oraz boczek fotela, aby dostać się do pasa bezpieczeństwa ponieważ były jakieś tematy na forach, o drugim napinaczu pasa, niestety takiego u siebie nie znalazłem. Pas normalnie przykręcony do konstrukcji fotela. Czy jest możliwość, aby winne były jakieś połączenia poduszki (luźne wtyczki?). Autem jeżdżę trzeci rok i z początku nie było problemów z poduszkami. Dodatkowe błędy jakie wyskoczyły to: 1) 9891 - sprzączka pasa bezpieczeństwa (wykrywa nie zapięty pas); 2) 93FC - Podnapięcie. Zastanawiam się czy winny może być akumulator, ponieważ zdarzało się, że z rana wyskakiwał błąd niskiego stanu naładowania akumulatora. Akumulator ma niecały rok i był kodowany. Akumulator bosh - zwykły. Ładowanie powyżej 14V. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
  2. Dzień dobry, Odkopię lekko temat. Pojawił mi się dokładnie taki błąd 9af4. Po skasowaniu błędu, wszystko jest dobrze, do momentu ponownego odpalenia auta. Z początku miałem również błąd maty pasażera, ale rozwiązane zostało to emulatorem. Teraz normalnie komputer woła o zapięcie pasów przez pasażera, więc ta strona jest ok. Po stronie kierowcy wyskakuje wspomniany błąd 9af4, ale komputer również woła o zapięcie pasów w trakcie jazdy więc to nie napinacz. Rozebrałem słupek oraz boczek fotela, aby dostać się do pasa bezpieczeństwa ponieważ były jakieś tematy na forach, o drugim napinaczu pasa, niestety takiego u siebie nie znalazłem. Pas normalnie przykręcony do konstrukcji fotela. Czy jest możliwość, aby winne były jakieś połączenia poduszki (luźne wtyczki?). Autem jeżdżę trzeci rok i z początku nie było problemów z poduszkami. Dodatkowe błędy jakie wyskoczyły to: 1) 9891 - sprzączka pasa bezpieczeństwa (wykrywa nie zapięty pas); 2) 93FC - Podnapięcie. Zastanawiam się czy winny może być akumulator, ponieważ zdarzało się, że z rana wyskakiwał błąd niskiego stanu naładowania akumulatora. Akumulator ma niecały rok i był kodowany. Ładowanie powyżej 14V. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
  3. Witam. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Maskę ostatecznie udało się otworzyć od spodu. Mechanik mówi, że koło 4h zabawy, ale nie wiem dokładnie jak to ogarnął. Winna okazała się linka która zakrzywiła się przy zamku. na chwilę obecną działa bez zarzutu. Zakupiony został nowy zestaw linek i teraz tylko pobawić się z wymianą. Na pewno nie pomoże wyciąganie (wyrywanie) atrapy ponieważ w dalszej drodze przeszkodzi nam żaluzja także szkoda robić sobie dodatkowe koszty :) Pozdrawiam
  4. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Ten filmik widziałem i nie powiem tez mi pomógł. Moj problem jednak nie dotyczy zerwanej linki tylko zaciętego zamka. Do linek dostałem się bez ściągania koła i u mnie sa całe. Udało mi się rozłączyć tą pojedyńczą z tymi które idą do zamków i ciągnąłem bezpośrednio za podwójną linkę niestety bez efektu.
  5. Witam wszystkich. Pacjent E61 525i. Po pociągnięciu rączki otwierania maski puszcza zamek od strony pasażera, a strona kierowcy nie daje znaku życia. Dostałem się do linek od strony koła i okazuje się, że linka jest cała (nie trzeba zdejmować kołą). Niestety nawet po pociągnięciu linki kombinerkami nie ma żadnej reakcji. Czy jest jakiś patent na otwarcie maski przy zakładam uszkodzonym zamku? Maska odskakuje na tyle, że jest dojście do środkowego zaczepu, ale nawet jego całkowite zwolnienie nie pomaga w otwarciu. Bardzo proszę o wszelkie pomysły i sugestie mogące pomóc.
  6. Dzień dobry. Czy ktoś z grona użytkowników naszego forum miał możliwość oglądać lub zna autko z poniższej aukcji: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e61-lpg-automat-panorama-dach-ID6A6eQP.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i sugestie. Pozdrawiam
  7. Odgrzewam lekko kotleta. Autko pojawilo się ponownie na sprzedaż. Widzę, że było już lekko omawiane jednak nie mam możliwości obejrzeć zdjęć po sprowadzeniu. Czy ktoś coś może więcej sie wypowiedzieć jeszcze w tym temacie? Będę wdzięczny za każde wskazówki. https://www.olx.pl/oferta/bmw-525i-2006-kombi-benzyna-skora-panorama-alu-m-pakiet-18-CID5-IDrEF1X.html Pozdrawiam
  8. Hej Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi. Tak myślałem, że będzie to wina przycisku, ale szczerze mówiąc myślałem, że dluźej wytrzyma ten który założyłem tym bardziej, że zakładałem oryginalny. Pozostaje wizyta w serwisie bo z tego co widzę to taniej niż na necie wyjdzie zakup. Tak informacyjnie cena przycisku w serwisie w Szczecinie 215 zł, osłona przycisku 34 zł. Pozdrawiam
  9. Witam Nie zakładam nowego tematu ponieważ ten jest dość blisko moich obecnych problemów. Pacjentka E39 touring 2000r przedlift. Ostatnio po otwarciu szyby bagażnika usłyszałem kilkukrotne zadziałanie przycisku otwierania (tego na szybie).Niestety po tej akcji nie mogę zamknąć tej szyby. Dobrałem się do przewodów ale przez izolację nie mogę wyczuć żadnego uszkodzenia. Wiem, że uszkodzenie może być niewidoczne przez izolację więc pozostanie mi wymiana na chybi trafił. Czy ma ktoś może zdjęcie wtyczki która jest odpowiedzialna za ten przycisk? Po zdjęciu tej gumowej osłony (po lewej stronie) znalazłem 4 wtyczki tylko nie wiem która jest od czego. Dodam, że wszystko poza tym działa normalnie czyli oświetlenie, klapa bagażnika. Nie działa tylko wycieraczka, ale to normalne przez niedomkniętą szybę. Przycisk otwierania był wymieniany jaieś dwa lata temu na nowy oryginał. Czy ktoś ma może jakąś koncepcję jak domknąć tą szybę? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Pozdrawiam
  10. Generalnie dołożona skóra mi nie przeszkadza. U siebie w turasie też zmieniałem fotele na elektryczne łamane tyle tylko, że zostałem przy materiale. W siódemce to nawet skóra na plus i nawet nie najgorzej wygląda.
  11. Witam. Czy miał ktoś okazję oglądać lub kojarzy ze swojej okolicy tą siódemeczkę? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-4-4-v8-sportsize-anthrazit-metallic-ID6yh8hZ.html WBAGG81070DF89435 VIN WBAGG81070DF89435 Type code GG81 Model 740I FACELIFT (EUR) E-F-R series E38 Series 7 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M62/TU Displacement 4.40 Power 210 (285 hp) Drive HECK Transmission AUT Paint code 397 - ANTHRAZIT METALLIC Upholstery code F4AT - STOFF RIPS DIAGO Prod.date 1999-11-23 S202 Steptronic S210 Dynamic stability control III S261 Side airbags for rear passengers S302 Alarm system S304 BMW light alloy wheel, ellips. styl. 60 S352 Insulating double-glazing S416 Roller sun visor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S473 Armrest front S488 Lumbar support, driver and passenger S500 Headl.washer system/intensive cleaning S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S548 Kilometre speedo S549 Radio clock S602 On-board monitor withTV S609 Navigation system, Professiona lS629 Car telephone (GSM) w card reader, front S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S694 Provisions for BMW 6 CD changer S855 Language version, Italian S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S884 Operating instructions, Italian S915 Omission of outer-skin preservation S928 Tyre control
  12. Witam ponownie Tak więc okazuje się, że faktycznie jest coś nie tak z autem. Tytuł zmieniony http://allegro.pl/bmw-735i-272ps-navi-xenon-logic-7-uszkodzone-cewki-i5944361526.html Ciekawe czy faktycznie to jedyna bolączka tego autka. Zastanawiam sie jednak czy lepiej kupić takie autko za ok 22-23 tys i wlożyć z 10 tys w miare potrzeby, czy kupić autko za 30 i liczyć na to, że na poczatku nic nie wyjdzie. Tak czy inaczej poszukiwania trwaja.
  13. Kolego, a jakies podpowiedzi w celu ogarniecia tych usterek? Rozumiem, ze uszczelniacze to pewnie z wydechu dadza o sobie znac, ale jakos nigdzie nie znalazlem konkretnych informacji odnosnie rury. Jezeli chodzi o koszty poczatkowego doprowadzenia auta do ladu to przy tej cenie spokojnie uszczelniacze i rure ogarne. Szukam autka w troszke wiekszej cenie dlatego zostaje grosi na robote. Najbardziej boje sie przedliftowej elektryki, ale nie wiem co moze mnie tam zaskoczyc. Zawiecha? Chyba glownie dynamic drive, a reszta powiedzmy do przezycia. Nie mam cisnienia na autko 100% bezwypadkowe jak pisalem, po prostu chcialbym aby to bylo jedno auto, a nie masakra skladak jakis. Poki co NiE nakrecam sie strasznie, czekam ciagle na info od sprzedajacego odnosnie stanu auta przed sprowadzeniem.
  14. Witam Zdaję sobie sprawę, że cena jest conajmniej atrakcyjna. Wiem, że rura i uszczelniacze to słaba strona tych silników. Napisałem do sprzedającego z prośbą o jakieś zdjecia zanim autko zostało przyprowadzone, może jakieś dostanę. Nie przeszkadzają mi jakieś naprawy blacharskie, pod warunkiem, że nie chodziło o wymianę połowy auta. Niestety mam do Przasnysza ponad 500km wiec szkoda szkoda gonić taki kawał drogi na darmo, a z drugiej strony, jak człowiek pojedzie to chciałby czymś nowym wrócić i mogę nie myśleć racjonalnie :) poczekam na info od sprzedającego i podejmę jakąś, mam nadzieję dobrą, decyzje. Przy okazji kolego BMW Lubin, o co chodzi z tym czerwonym samochodzikiem bo nie ogarniam?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.