Skocz do zawartości

pomorek27

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pomorek27

  • Urodziny 06.07.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e53 3.0d 184km (205km) 2002r

Osiągnięcia pomorek27

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam przepraszam ze tak dlugo nie pisalem o co chodzi z problemem ale tez dlugo zeszlo z diagnoza "(samochod odwiedzil 4 warsztaty) az w koncu sterownik silnika wylondowal u szpeca z gniezna (ktoremu serdecznie dziekuje) pan ten naprawil sterownik i postawil diagnoze w 5 minut problem tkwil tam gdzie nikt sie nie spodziewal wszyscy szukali powaznych usterek i wrozyli duze koszta a okazalo sie ze padl soft w sterowniku magik z gniezna powiedzial ze jak by samochod trafil do niego to diagnoza wraz z naprawa zajela by 10 minut i kosztowala 100zl slownie sto zlotych moj budzet zamknol sie w kwocie 9220zl (lacznie z transportem z norwegi) mam nadzieje ze moj przypadek komus sie przyda w naprawie pozdrawiam
  2. Witam wszystkich i bardzo proszę o poradę bo niewiem co robic dalej :cry: A wiec od poczatku 3 tygodnie temu zapalila sie kontrolka serwisu i komunikat o rozlaczeniu bateri po nocy, z tym ze samochod zapalił. Na drugi dzień ten sam komunikat i zero reakcji, po naciśnięciu start wszystko przygasalo. Przyjechal kolega podpiol kompa i wyrzucili mu bledy ze nie ma komunikacji z sterownikiem silnika Blad w casie Problem z inteligentna klema Usunol bledy i po naciśnięciu start bledy pojawily sie znowu Kierownica zablokowana Na drugi dzień dodatkowo przestał działać centralny i po otwarciu drzwi manualnie zaczelo sie dziwne trykanie w okolicy bezpiecznikow w bagażniku Cudem wciagnelismy samochód na lawetę (skręcone kola) I zawiezlismy do garażu Tam sprawdził wszystkie wiązki i moduły Przywrócił centralny odblokowal kierownice i silnik zaczol kręcić ale nadal nie odpalal Wyjol sterownik silnika i sie okazało ze jakimś cudem dostala sie wilgoć Wtyczka i piny byly pokryte zielonym nalotem Rozebral kompa (wcześniej sprawdził czy jest sygnał na dojściu do sterownika) i w kompie byly tak zwane zimne luty Zamowlem drugi sterownik od pana z Gniezna i przegraliśmy soft Niestety ale samochod nie mogl juz stać w tym garażu wiec przeciagnelismy go jakies 300m (automatyczna skrzynia rozblokowalem ja) i sterownik podczas holowania byl wymontowany No i wtedy się zaczely cuda Podczas holowania zaczely sie zapalac wszystkie kontrolki wszystko zaczelo migac na środku zegara pojawilo sie niebieskie światełko i znaczek tempomatu aktywnego (tego ze zwężająca sie drogą) dodam ze noe mam takiej funkcji w bmw I w przeciąg 5 minut holowania rozladowal sie akumulator Wlozylismy drugi sterownik i nic to samo co na starym tylko ze teraz dodatkowo kluczyk niechce wyjść z komory Malo tego silnik kreci nawet gdy jest odpiety sterownik Do tego pojawił sie komunikat ze niema polaczenia z pompo paliwa Proszę o pomoc moze ktos juz to przerabial Mieszkam w Norwegii i tu ciągle pada wiec wilgoci od groma Moze uda mi sie to ztobic na miejscu bo niestety laweta do polski to 5k
  3. Zapomnialem dodać rok 2007 wiec przed liftem Wczoraj podlaczylem samochod pod profesjonalny komp. I wyszedł problem elektroniczny rygiel kolumny kierownicy Uzywana część zdobylem za 250zl jutro ma być wymiana koszt ok 800 zl Razem z dograniem softa Później wstawie fotkę części i mam nadzieję opis ze to bylo przyczyną Pozatym jak powiedzial mechanik przez blad elektromagnesu komputer wariuję Oby mial racje
  4. NA WSTEPIE NAPISZE ZE NIEMAM ZIELONEGO POJECIA CO SIE DZIEJE DLATEGO SIE DO WAS ZWRACAM O POMOC ZACZELO SIE DWA DNI TEMU (WIGILIA ;( ) PODJECHALEM DO SKLEPU I PO ZAKUPACH ZONA PRZEZ CHWILE SIEDZIALA W SAMOCHODZIE I MIALA WLACZONE RADIO A SILNIK BYL ZGASZONY GDY CHCIALEM GO ODPALIC -ZERO REaKCJI tj.NAWET KONTROLKI SIE NIE ZAPALILY PROCZ TEJ O PODUSZKACH POWIETRZNYCH A POZATYM TYLKO WYSWIETLACZ KTORY NIE POKAZYWAL ZADNYCH BLEDOW ZOSTAWILEM SAMOCHOD I WROCILISMY PO WIGILI PO OK 5 GODZINACH Z LAWETA WTEDY WSZYSTKO ZADZIALALO I WROCILEM NA KOLACH :D POD DOMEM ZAPALALEM I GASILEM KILKA RAZY I WSZYSTKO OK :) RADOSC NIE TRWALA DLUGO DZIS JEST TO SAMO ZERO REAKCJI :mad2: DODAM ZE ZMIENIALEM AKU ORAZ PROBOWALEM PALIC NA SZELKI podlaczylem komp i pokazuje takie oto komunikaty A119 ELV fault A0B2 ZASILANIE, ZACISK 30E A0B5 CZUJNIK PREDKOSCI KOLA DODAM ZE W TYM MOMENCIE NIE DZIALA BLOKADA KIEROWNICY, NAWET PRZY WYCIAGNIETYM KLUCZYKU NIE BLOKUJE 4A70 MAP VALUES INCORRECT 4A48 INTELIGENT BATTERY SENSOR 4A25 INTELIGENT BATTERY SENSOR 4A27 INTELIGENT BATTERY SENSOR 4242 GLOW PLUG, CYLINDER 4 TU MUSZE DODAC ZE W SIERPNIU MIALA WYMIENIANA SWIECE ZAROWA NA 4 ORAZ ZDEJMOWANY KAGANIEC ZE 150 km na 174 prosze o pomoc za 3 dni musze wracac do pracy moze mial juz ktos podobna sytuacje 72713704 to moj nr gdyby ktos mial jakas rade JESTEM Z PLOCKA MOZE MA KTOS NAMIAR NA DOBREGO SZPECA OD BMW W OKOLICY
  5. witam cie kolego niedoli mam ten sam problem co ty i mam pytanie czy ktos ci udzielil odpowie :mad2: dzi bo niechcialbym powtarzac tego pytania na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.