Skocz do zawartości

relom

Zarejestrowani
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 316i 1.6 1993
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia relom

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. a z tą sondą lambda nikt nie zapuścił żurawia może coś z nią?
  2. a czysciles dolota i przepustnice? Jak na gazie chodzil to duzo sie mu syfu moglo tam nazbierac. sprobój na gazie z odpietym krokowym czy tak samo chodzi. a moze Ci na nie wszystkie gary chodzi nawet nowa swieca moze byc od nowosci zdupczona
  3. sproboj jeszcze zresetowac sterownik ECU o ile dobrze pamietam: zdejmujesz klemy laczysz je ze sobom przekrencasz kluczyk na tak jak by było zapalone czekasz 10-15 min zakladasz klemy odpalasz na benzynie 5 min chodzic ci ma na biegu jalowym po 5 min delikatnie dodajesz gazu od zera do maxa w pelnym zakresie. tak ze 3 razy. pozniej jedziesz na benzynie od malych onbrotow do maxa przyspieszasz max i hamujesz ujmujac gazu. Po tej operacji masz od nowa zaprogramowany sterownik ECU i nowe mapy wtrysku paliwa sie tworza.
  4. relom

    M40 1.6 zbierzność tyl

    Czy zbieżność kół też się z tyłu ustawia? Zauważyłem, że mam z tyłu opony bardziej zużyte od wewnątrz. Czy tam gdzie ustawiają zbieżność z przodu, też mi zrobią z tyłu, jeśli tam da się ustawić.
  5. jak zamykasz drzwi to tam masz taki dzyndzelek po prawej stronie w mechanizmie ktory zatrzaskuje i on ma byc wlozony do srodka inaczej centralny zamek nie zamknie nie otworzy
  6. Czy wszystkie dźwignie są takie same mogę w ciemno brać? Ząbki mi się zjechały na zatrzasku i potrzebuję wymienić.
  7. http://imageshack.us/f/29/razw.jpg/
  8. Panowie (i Panie) i cieknie... Ubywa mi płynu chłodniczego. poglądowy rysunek narysuję w paincie :P http://imageshack.us/f/29/razw.jpg/ 2 - to napewno alternator 3- to wał 4 to pompa wody a co to jest 1? bo z jedynki mi cieknie (dodam, że jak pasek klinowy naciągnięty to mniej kapie jak luzny to mocniej)
  9. 1. bunia jezdzi. nie kopci, nie bierze oleju. 2. No ubywa ubywa ze 100ml na dzien musze chyba pompe wody wymienic. 3. no racja alternator nie jest w kącie prostym do kółka pompy wody.
  10. Jadę sobie obwodnicą Krk a tu nagle na końcu zaczyna mi aku świecić, myślę sobie ładne jaja znów wydatek pewnie alternator strzelił i jadę dalej myślę 5 km mam do pracy aku mam w miarę nowy nie padnie... Jadę dalej wskazówka temperatury na czerwonym po 400m zatrzymuję się pod maskę, a tu pasek klinowy w strzępach zerwany. Nie tylko alternator napędza, ale też sprzęgło wiskotyczne i chłodzenia nie było przez paredziesiąt sekund. Zaczęło tryskać płynem zagotowanym w okolicach wiatraka i na czujnik położenia wału ulało się z liter wrzącego płynu, jak troche ostygł wyciek ustał. Założyłem nowy pasek, dolałem chłodniczego płynu. Odpalam temperatura pion jak zamurowana cały czas, przejechałem 5 km gites. Wczoraj 18 km gites dziś 18 km gites, żadnego spadku mocy, temperatura idealna. Moje pytania: 1. Czy takie krótkotrwałe przegrzanie płynu na czerwonym polu szkodzi silnikowi? 2. Czy możliwe, że wrzący płyn tryskał, a jak się ostudził to z okolic napedu wiatraka nie leci (uszczelinił się)? 3. Czy objawy mogą jeszcze wyjść? 4. Dlaczego paski klinowe mi tak często się zużywają? raz na rok muszę wymienić...
  11. smiejcie sie, duzo razy nabijalem srubokretem srube krzyzakowa, ktora byla zjechana plaskim srubokretem i odkredcalem bez porblemu.
  12. mi sie podobnie działo jak miałem niski poziom benzyny jade pyta gaz do dechy wchodze w zakret muli go, okazalo sie ze lapal powietrze na zakretach w pompke zalalem za 50 zl (bo jezdze zwykle na LPG) i benzynka tylko na rozruch i problem jak reka odjal uciekl.
  13. wymien linke gazu widocznie pekla i nie odbija
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.