Skocz do zawartości

paździoch30

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było 520 e34 88
    było 520 e34 90
    było 528 e39 98
    jest 735 e38 98

Osiągnięcia paździoch30

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. paździoch30

    problem z nawiewem

    witam kolegów ostatnio gdy jechałem swoją maleńką zauważyłem że po stronie pasażera z nawiewu leci gorące powietrze a dokładnie na szybę i nogi. troche to dziwne bo ustawione miałem 17 stopni i włączoną klimatyzaję w trybie "auto". po stronie kierowcy ladnie dmucha zimnym a pasażer ma saunę. kiedyś miałem coś podobnego w bmw 520i e34 i okazało się że padł czujnik temp w kabinie, , czujnik byl umiejscowiony w nogach i wyglądał jak mały mikrofon)) mam pytanie czy w 735i e38 też coś takiego jest? czy to już grubsza sprawa? zimą to może i to byłoby fajne ale teraz przy 35stopniach troche ciepło w aucie sie robi. :mad2: będę wdzięczny za sugestie i podpowiedzi. pozdrawiam
  2. paździoch30

    Duze spalanie ;/

    moja pani to w trasie potrafi 16 wciągnąć :D ale normalnie jadac to 9-10 w trasie jej starcza. miasto to inna bajka. tu 18-20 nie powinno nikogo dziwic. a zwlaszcza jak kolega wyzej wspomnial jezdzac na krotkich odcinkach.
  3. co do wymiany płynu w skrzyni to też nie jest tak do końca. Serwis (aso) gdy pojechałem swoją e38 stwierdzil że w skrzyni atutomatycznej zaleca się kontrolę stanu oleju ale nie wymianę. Dotyczyło to mojej księżniczki ktora ma 250tys. Wcześniej miałem intrepida i tam co 4 wymiana oleju w silniku była wymiana oleju w skrzyni więc analogicznie myślałem że jest w automacie w bmw a tu zonk. Nie powiem skrzynia pracuje bez problemów, nie szarpie i biegi zmienia idealnie. Więc moim zdaniem jeśli skrzynia działa ok to wg tego co mówili w serwisie i moich obserwacji lepiej tego nie ruszać.
  4. paździoch30

    To o niej sądzicie

    chciałem ja zobaczyć a tu lipa. Aukcja została usunięta przez pracownika alledrogo ...
  5. przy instalacji lpg sonda nie ma znaczenia. Komputer od gazu dostaje sygnał z emulatora. Tak mi się wydaje. Co do spalania to auto za mało też nie może palić bo gniazda zaworowę się wypalają. Być może będzie konieczna ponowna regulacją.
  6. tak jak napisałem wyżej to nie jest regułą.. może być taki objaw ale nie musi.
  7. zgadza się. Jeśli katalizatory są wycięte to przez swobodniejszy przepływ spalin sonda nie nagrzewa się do normalnej temperatury i podaje zły sygnał do komputera. Auto zaczyna więcej palić. Zaznaczam że to nie jest regułą ale w 80 proc tak jest. Strumienice trzeba odpowiednio dobierać do pojemności i mocy silnika.
  8. paździoch30

    NAVI 4:3

    no to gratuluję:) jednak czasem warto dwa razy sprawdzić coś nim się wszystko skręci. He he człowiek jednak jest tak podkrecony tym że sam coś zrobił, że chce szybko skręcić :) pozdrawiam :)
  9. część objawów jakie opisujesz wskazuje na nieszczelnośc w układzie dolotowym. Uszczelka pod kolektorem ssacym... No i tak jak już kolega wspomniał filtr paliwa. Jeśli masz uszczelkę walnienta pod kolektorem to pojawiać się mogą różne błędy. Silnik dostaje lewego powietrza i komputer wtedy głupieje ze składem mieszanki. A od tego potem wywala sondy itd. U mnie tak było. Po usunięciu nieszczelności objawy wszystkie ustąpiły i błędów zero. Myślę że kumaty diagnosta z dobrym sprzętem powinien sobie poradzić i oszczędzić Ci niepotrzebnych wydatków. Pozdrawiam.
  10. dzięki za pomoc. Nie wiem skąd mi się wzięło te 130l. Chyba gdzieś przeczytałem.
  11. paździoch30

    4x4

    wracając do tematu 4x4 kiedyś podobny wątek czytałem na forum opla. Chodziło o to czy da się zrobić astre F 4x4 i wiecie co? Okazało się że nie dość że się da to jeden z członków klubu coś takiego zrobił:) przerzucił układ napędowy z calibry (wychodziły modele z napędem 4x4) i wcale wielkich pieniędzy na to nie wydał. Jak będę przy komputerze to poszukam tematu i wkleje link. (obecnie przeglądam forum w telefonie,)
  12. paździoch30

    4x4

    kolego KARYS rzecz sie tyczy ewentualnej mozliwosci napędu 4x4 w e38. po to jest forum by nawet takie sprawy omawiac. co zaś się tyczy na forum to nie popadajmy w paranoję. może ktoś kiedyś Cie wyrolował ale nie każdy dający rady na forum to złośliwy mechanior strzegący tajemnicy zawodowej. niektórzy po prostu lubią sami coś zrobić przy aucie. więc nie rozumiem dlaczego nie mieliby podzielić sie z innymi swoją wiedza i doświadczeniem?
  13. paździoch30

    4x4

    a co Wy na to? Silnik i skrzynia od bmw 525ix (o ile dobrze pamiętam e34 z tym oznaczeniem miało napęd 4x4) trochę gimnastyki przy adaptacji zawieszenia i podzespołów i powinno działać:-) powinno co nie znaczy że będzie he he he ale to czysto teoretyczne rozważania. Można też przeszczepić układ napędowy w x5 lub x6 ale koszty koszty i jeszcze raz koszty :)
  14. witam i od razu przepraszam za lekki klon tematu. Podpinalem się pod temat kolegi ale chyba umarło. Chodzi mi o to czy zbiornik 130l od wersji z nivo będzie pasował do wersji bez nivo tzn 85l? Ja nie mam nivo i zbiornik mam z małym przeciekiem doraźnie to naprawiłem ale myślę już o wymianie. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  15. paździoch30

    POŻEGNANIE

    też miałem okazję jeździć s8. Nie powiem:) daje radę:) he he co do e38 to tak jak z każdym autem. Jeśli kupisz tanio to potem ładujesz jak w worek bez dna. Ja ze swojej jestem zadowolony. Może nie powala mocą ale dla mnie wystarcza. Pozdrawiam i życzę radości z jazdy:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.