Skocz do zawartości

rafal_13

Zarejestrowani
  • Postów

    469
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 316

Osiągnięcia rafal_13

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. firmowe f10 525d z 2017 przebieg niecałe 90k, ta sama sytuacja z zalaną elektroniką, ropy nie było czuć, auto przestało jechać, w ASO za naprawę krzyknęli 20k :mad2: udało się naprawić za 3500k w nieautoryzowanym serwisie
  2. w e36 nie ma potrzeby podołączania kompa, wymieniasz ustawiasz radio, zegarek i tyle
  3. rafal_13

    E 36 M43 316i Odpowietrzenie

    ta śruba jest na obudowie termostatu w silnikach m40, https://www.gsbildeler.no/bilder/146851
  4. ale to się mierzy jak auto jest zamknięte, centralny jest zaryglowany i jeszcze należy kilkanaście sekund poczekać, wtedy mamy właściwy pomiar, musisz mieć jakikolwiek pobór prąd, cudów nie ma
  5. pobór powinien być do 100 mA, może twój miernik nie wykrywa tak małego poboru i dlatego pokazuje 0, zmień zakres albo spróbuj innych miernikiem
  6. m42 miało dwa czujniki temperatury w głowicy, jeden daje sygnał do kompa, drugi na zegary, później w m44 i m43 po lifcie był jeden podwójny, możesz podmienić zegary, ale najprawdopodobniej to czujnik przekłamuje, oba czujniki masz wkręcone pod kanałami dolotowymi, trzeba spuścić troche płynu, w m42 ten od zegarów (na 90%) masz jest dostępny i nie musisz demontować dolotu, tak jak ja musiałem to robić w m43 po lifcie
  7. będzie pasowało wszystko, półosie też do 2.0 były dyfry na małej głowie
  8. ja oklejałem sam, wyszło całkiem spoko, chociaż gdybym robił to drugi raz to już wyszłoby idealnie, koszt chyba niecałe 200zł
  9. rafal_13

    316 ASC i przycisk

    z tego co wiem, ale pewności nie mam to m43tu szło od 04/98, nigdy nie spotkałem się żeby ASC występowało bez przycisku i raczej nie ma takiej możliwości
  10. mam dla ciebie złą wiadomość, przegub zewnętrzny w e36 jest niewymienialny, niezależnie czy compact czy reszta e36, wymienny jest tylko wewnętrzny (ten przy dyfrze), musisz wymienić całą półoś i niestety musi to być półoś z 323ti (chyba pasuje też z z3 na grubych półosiach) bo z reszty e36 nie pasuje do compacta, a z innych e36 comapct też nie pasuje bo tam są cienkie półosie, a ty potrzebujesz grube
  11. rafal_13

    316 ASC i przycisk

    Krzysieksz, wprowadzasz Titana w błąd, mowa jest o 316i, a w m43 i m43tu ASC nie jest sterowne przez przepustnicę, tylko przez pompę która przyhamowuje koła, w m52 jest nastawnik przepustnicy i dohamowanie kołami
  12. a problem występuje np. tylko na jałowych obrotach, czy tylko w czasie jazdy itp.
  13. rafal_13

    E36 328i grubośc dystansu

    felga feldze nie równa, przekonałem się już o tym, ale przy moich 8j et35 potrzeba dystanse minimum 5mm i felga przechodzi na milimetry
  14. ja z podkarpackiego :8) ale podmieniałeś wszystko na raz? bo może być tak że masz uszkodzone kable i świecie, a jak najpierw wymieniłeś przewody, było źle, wiec dalej założyłeś swoje i potem podmieniłeś świece to mogło się zdarzyć, że akurat razem padły świece i przewody
  15. rafal_13

    M42B18 przeróbki

    różnice w prowadzeniu r4 a r6 w e36 są praktycznie niezauważalne, najlepiej będzie wsadzić turbo, kolega ma i jak dobrze pamiętam obecnie jest ponad 280km, auto całkowicie seryjne, chwile nawet jeździł na małej głowie, ale w końcu zmieliło, do tego ma lpg, które działa chyba do 4,5 tys obr lub 0,3 bara i zostawił klimę co nie było łatwe bo kolektor trochę kłócił się z kompresorem klimy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.