Skocz do zawartości

blinket

Zarejestrowani
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z3 2.8 Roadster 1999 (FL) Cosmosschwarz
    323i E36 Touring 1998 Cosmosschwarz
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia blinket

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem dzisiaj ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej i wydaje się ok (Po włączeniu zapłonu dochodzi do 3,5 bara po czym lekko spada do mniej więcej 3,2 bara, tyle też pokazuje przy kręcenia rozrusznikiem) https://youtu.be/KV0Zy_cYs8s
  2. Odkręciłem dzisiaj tłumik końcowy i dalej tak samo nie odpala.
  3. Cześć wszystkim. Mam problem z moim E36 323i - po wymianie tłumika końcowego auto utknęło w garażu ponieważ nie mogę go odpalić. Tak to wygląda/brzmi: https://youtu.be/kgeFdSFd2Rc Do tej pory sprawdziłem: - Paliwo: jest :) Na filmie świeci się rezerwa ale mam chyba padnięty pływak, już od jakiegoś czasu pokazuje ciągle pusty zbiornik. - Wszystkie bezpieczniki pod maską: OK - Wszystkie przekaźniki pod maską: OK - Zmostkowałem EWS ( ): Nic nie dało - Sprawdziłem wszystkie świece: przy kręceniu iskra jest na każdej (przy sprawdzaniu świec wyjąłem przekaźnik / bezpiecznik pompy paliwa żeby nie zalać katalizatora) - Pompa paliwa: słychać, ze pracuje, sprawdziłem napięcie na kosce i jest ok - Próbowałem też odpalić po zaaplikowaniu startera w sprawy, nie odpalił - Po podpięciu do kompa INPA pokazuje następujące błędy, które pojawiają się natychmiast po ich skasowaniu: - W module On board computer BC4 - 5 alarm horn output (relaisbox) / error frequency: 255 / static error / error present - 13 hood/radio - sensoring hood-/radio-contact / error frequency: 255 / invalid working area / static error / error present - W module Central body electronics ZKE4 - 11 FT: Aggregate or open circuit / error frequency: 1 / static error - 15 HK: Aggregate or open circuit / error frequency: 1 / static error - W module Instrument cluster - 16 error tank capacity indicator / open circuit / static error (to jak mniemam bład pływaka, który powoduje że kontrolka paliwa nie działa, chyba nie ma wpływu na to, że auto nie odpala?) Z góry dzięki za wskazówki. Pozdrawiam.
  4. Jeśli piasta jest ok to kup łożyska i tarcze kotwiczne.
  5. Które tuleje i którego wahacza? http://img.photobucket.com/albums/v628/sac02/161.png W tylnym zawieszeniu masz 2 wahacze poprzeczne i wahacz wleczony. Poprzeczne mają tuleje po obu stronach (wózka i wahacza wleczonego). Wahacz wleczony jest mocowany tuleją do progu, a z tyłu trzymają go wahacze poprzeczne. Kup najlepiej coś z górnej półki: Lemfoerder, Meyle HD, Febi Bilstein. Na zawieszeniu się nie oszczędza.
  6. blinket

    320i Drgania kierownicy

    Powodów mogą być dziesiątki niestety... Bicie tarcz, bicie piast, niewyważone koła, wyząbkowane opony, luzy na elementach zawieszenia (tuleje, sworznie wahaczy, drążków kierowniczych), luzy na maglownicy, luzy w układzie kierowniczym (krzyżak, sprzęgło elastyczne). Diagnozuj po kolei, np zaczynając od tematów związanych z kołami - jak założysz na przód inne koła i problem zniknie to wiesz, że drganie powoduje felga/opona. Jak nie to szukasz dalej - mierzysz bicie tarczy, bicie piasty, sprawdzasz luzy.
  7. W takim razie zaopatrz się w: - Tarczo-bębny i klocki - Szczęki - Zestaw naprawczy - Tarcze kotwiczne - Łożyska - Opcjonalnie rozpierak
  8. Zrób sobie listę potrzebnych części i posprawdzaj ceny to będziesz wiedział w jakiej kwocie możesz się zmieścić. Ja robiłem hamulce zarówno przód jak i tył, więc trudno powiedzieć ile sam ręczny mnie kosztował.
  9. Tarcze kotwiczne akurat nie kosztują dużo, gorzej z robocizną bo żeby je wymienić trzeba zdjąć piastę co pociąga dodatkowo wymianę łożysk. Skorodowana tarcza kotwiczna może Ci w każdym momencie uwolnić elementy mocujące szczęki, spowodować ich zmielenie i zablokowanie tylnego koła. Oszczędności przy układzie hamulcowym mogą się skończyć na drzewie, więc się zastanów czy warto. Jakiś czas temu ogarniałem temat hamulców u siebie i zrobiłem od A do Z - mam spokojne sumienie i święty spokój na najbliższy czas. Chcesz zaoszczędzić kasę? Zrób sam, to co możesz.
  10. Dokładnie tak, problem polega na tym, że lampa świeci tylko w położeniu "Włączona", w "Auto" nie świeci a powinna po otwarciu klapy.
  11. Mam problem z lampką oświetlającą bagażnik, świeci tylko w położeniu "włączona", ale już nie świeci w położeniu środkowym (kiedy powinna się zaświecić po otwarciu pokrywy bagażnika). Podejrzewam, że problemem może być czujnik otwarcia klapy. Gdzie on się znajduje? Co jeszcze sprawdzić?
  12. Rozkoduj VIN to będziesz widział czy wyszedł z fabryki ze szperą czy nie.
  13. Pierwsze ogłoszenie z brzegu: http://allegro.pl/oslona-slupka-przedniego-bmw-e36-m-pakiet-komplet-i5194496262.html Masz tu gdzieś nr OEM? Sprzedawcy bardzo sporadycznie umieszczają nr części, więc czym się chcesz sugerować? N allegro są oferty, gdzie w opisie jest np. info że osłona jest z demontażu z kompakta, a część pasuje do sedana/touringa.
  14. Czy osłony słupków A są takie same w sedanie/touringu/kompakcie? Wg realOEM nie - seden/touring oczywiście to samo, ale compact - inne numery. To samo z coupe i cabrio. Wygląda więc, że są 4 wersje: sedan/touring, compact, coupe, cabrio. Inne zdanie na ten temat mają sprzedawcy na allegro ;) Jak jest w rzeczywistości? Osłony są takie same czy inne w sedanie/touringu i kompakcie? P.s. Cholerne zaczepy cholernych osłon... :evil:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.