Skocz do zawartości

hms84

Zarejestrowani
  • Postów

    385
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hms84

  • Urodziny 30.11.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525TD 1994 sedan
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia hms84

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. hms84

    TDS Zużycie paliwa

    Mój TDS bez S (M51d25) 115@140KM z chipsem od Bagora pali ok. 6,5l w trasie - predkosc 90-100km (od 120 idzie w gore) i nawet do 12l w miescie, ale w miescie lubie dynamicznie jezdzic a w trasie ekonomicznie ;) Nie wiem skąd zdziwienie ze przy predkosci 140 betka łyka 8l :?: jesli zalezy ci na ekonomii to nie ciśnij ;)
  2. hms84

    Pierścienie centrujące

    Ja od niedawna mam zalozone zwykle pierscienie teflonowe za 40zl i widze duza roznice na plus
  3. Przerabiałem to ostatanio: u mnie tez były drgania przy predkosci 90-100km i pozniej ok. 140km/h. Problem sie pojawil po zmianie kol na letnie. Najpierw zmienilem opony, pnic to nie dało, więc zaplacilem za prostowanie wszystkich felg i... dalej to samo, na koncu okazalo sie ze felgi byly od e39 i otwor centrujacy byl odrobine wiekszy, zalozylem pierscienie i problem prawie zniknął... Prawie, bo opony choc kupione jako nowe w duzym sklepie motoryzacyjnym to krzywe... teraz mam małe bicie ale przy predkosciach powyzej 170km Przyczyn moze byc wiele i ciezko dojsc do tej głównej: -krzywe felgi lub/i krzywe opony (sic!) -żle wyważone koła -drążek kierowniczy środkowy/końcówki, wspornik drążka -tuleje wahaczy -poluzowane kolumny amortyzatorów -łącznik gumowy wału -klocki/zapieczony tłoczek w zacisku -piasty tarcze mozna wykluczyc - bicie przy hamowaniu wiekszosc jak widac zwiazana jest z kołami i przednim zawieszeniem, podstawa to dobra diagnoza, bo inaczej wymienisz pol auta a problem dalej nie ustapi, tak jak koledze z innego forum, ktory mial zapieczony tłoczek w zacisku hamulca...
  4. tanio? to spoko ;) gosc zajmuje sie glownie elektryką i alarmami samochodowymi, ale jak widac robi tez inne rzeczy. Ma warsztat na ul. Rzemieślniczej w Lublinie, w poblizu Tesco. Firma nazywa sie Automax (kiedys chyba Dogalarm). Kto bedzie chcial ten znajdzie bez problemu ;)
  5. Odebralem auto, rozrusznik zostal zregenerowany - wymienione szczotki i tulejki, zaplacilem 150zl z robocizną - wymontowanie, regeneracja i ponowne zalozenie. Gosc jest taki ze nie da sie z nim targowac:P mogloby byc troche taniej, ale szybko zrobil i najwazniejsze ze auto jest juz sprawne ;)
  6. To samo powiedzial moj mechanik i elektryk ktory ma mi regenerowac rozrusznik. Wczoraj wieczorem w ogole nie moglem uruchomic auta, dzisiaj sie udalo i odstawilem pod warsztat, mozliwe ze jutro wieczorem odbiore juz na chodzie ;) Na jakich czesciach najlepiej regenerowac rozrusznik?
  7. Witam Panowie mam problem z rozrusznikiem, padł nagle, nie dawal wczesniej sygnałow, ze bedzie do wymiany. Doraźnie pukam w niego i za 3,4 razem odpala... Pytanie mam takie: kupic uzywany czy regenerowac? Uzywke mozna kupic juz za 70-80zl, regeneracja to koszt 150-200zl - tyle mi powiedzial gosc ktory sie tym zajmuje, to drogo czy normalnie? Poprosze o jakies opinie, bo w poniedzialek chce sie tym zająć. Pozdrawiam
  8. hms84

    TDS-do 30% benzyny?!

    Ja nigdy nic nie dolewalem i zawsze palil bez problemów :]
  9. o jakim kapciu mowa? :lol: felgi 15 BMW sruby 5x120, nie pamietam rozstawu... opony na 15" to np. 195 na profilu 65 - najwezsze jakie sie zaklada do e34, ET rowne lub zblizone do 20.
  10. hms84

    BMW e34 520I Opony Zimowe

    205, a wersja ekonomiczna 195 :)
  11. hms84

    e34 TD/TDS wspomaganie problem

    Pompa zostala wymieniona, robil to kolega mechanik u ktorego zawsze serwisuje betke, na codzien serwisuje tylko beemki wiec dobrze zna te auta; jeszcze z nim wtopy nie mialem. Po wymianie pompy i plynu, wyjechalem z garazu i przejechalem moze z 30metrow i zablokowala mi sie kierownica, pogrzebalismy jeszcze chwile znowu wyjechalem i znowu to samo, wspomaganie chodzilo tak jakby ktos kija wsadzil i zablokowal, w polonezach juz sie lepiej kreci fajerą... Troche sie balem wracac do domu, ale 5km to nie duzo... dziwna sprawa bo dojechalem bez problemow, pozniej jeszcze zrobilem z 15km i tez bez problemow, nagle wszytsko zaczelo dzialac jak nalezy kierownica chodzilo leciutko i juz myslalem ze git majonez. Pojezdzilem tak tydzien, i wczoraj kierownica zaczela ciezej chodzic, nic nie wyje, nie huczy, ale czuc ze trzeba mocniej krecic Kupilem uszkodzona pompe? (oryginal uzywka)
  12. Ja tez na zime zakladam 15" 195/65, najgorzej jest jak w lecie zmieniam na 16" na profilu 50 lub 55 i odczuwam znaczny spadek komfortu ;]
  13. hms84

    e34 TD/TDS wspomaganie problem

    Tak wlasnie slyszalem ze najlepiej bedzie przeplukac :) Dzieki za rady, dam znac jak wymienie.
  14. hms84

    e34 TD/TDS wspomaganie problem

    Kupilem pompe oryginalna uzywke, na poniedzialk bedzie:) Na realoem nie widac zadnych roznic w pompach, wiec wzialem od TDS'a Dzisiaj jezdzilem autem i w sumie problem z huczeniem jest tylko na postoju, tylko dziwi mnie to ze wczesniej auto nie dawalo zadnych znakow ze z pompą cos sie dzieje:] p.s. z ta maglownica to wzialem z watku od e36 stad nieporozumienie
  15. hms84

    e34 TD/TDS wspomaganie problem

    ja tylko raz dolewalem :) chodzilo jak trzeba do tej pory i trzymalo poziom plynu:) bylem u mojego ziomka mechanika i mowi ze to na bank pompa bo wąż jest caly... plyn juz po kilkudziesieciu sekundach wyglada jak pomidorówka, ale jezdzic sie da... to jezdzic czy nie? problem z huczeniem jest tylko przy kreceniu kierą na postoju. Kupowac zamiennik czy uzywany oryginal? W 525 TD/TDS jest taka sama pompa? Na co trzeba zwracac uwage przy kupnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.