Skocz do zawartości

marcin_no

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Z daleka

Osiągnięcia marcin_no

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam problem od tygodnia coraz bardziej się nasila. Pierwszy raz problem pojawił sie z miesiąc temu, podczas mocniejszego dodania gazu auto przesło w tryb awaryjny i straciło moc. Po zatrzymaniu się zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy. Moge jezdzić i tydzien i jest dobrze. Ostatnimi czasy wyświetla bład na desce rozdzielce od wtrysków ale auto ma moc, tylko raz na jakis czas odetnie mu moc. Błędy jakie wykryła inpa to 4560 i 4570 i raz 4501. Może ktoś poradzi od czego zacząć szukać?
  2. Witam Chodzi o e61 z 2008 roku 525d 197km, od jakiegoś czasu mam dziwne objawy może ktoś się z tym spotkał już. Sprawa wygląda tak 1. Na zimnym czuć większe drgania nawet na postoju, i podczas jazdy czym szybciej tym większe. 2. Raz na 3-4 miesiace narazie taka częstotliwość ustaje po jakiś 5 km czasami szybciej coś stuka w tylnej częsci auta, takie trykotanie czym szybciej jadę stukanie te nasila się po odpuszczeniu gazu ustaje. 3. Wczoraj wyskoczył mi bład na wyswietlaczu i dorazu znikł nie zdązyłem przeczytać narysowana była wajcha od zmiany biegów i !. Może ktoś spotkał się z czymś takim i wie co to może być?
  3. Witam mam taki nietypowy problem z inpą. Wszystkie moduły się łącza itp. Na odpalonym silniku tez wszystko działa. Problem następuje tylko wtedy gdy włączę inpe a potem chce odpalić samochód aby zobaczyć wartości podczas rozruchu. Silnik nie odpala kręci rozrusznikiem i tyle. Następnie muszę wyłączyć inpę zamknąć auto aż przejdzie w stan uśpienia i odpala wtedy bez problemu bez inpy.
  4. Witam mam pytanie w związku ze zblizająca się wymianą oleju co polecacie. Ostatnio jeździłem na motulu x-clean+ 8100 5w30. Chodzi mi oto czy warto zmienić na coś innego o specyfikacji LL01. Olej potrzebuje do aut x5 e53 3.0d 2006r 211km, 300k przebiegu bez DPF oraz e60 525d 2008 m57n2 197km 250k przebiegu bez DPF Zastanawiałem się nad motulem xcess.
  5. No jasne także dzisiaj zakupie przekaźnik i zobaczymy.
  6. Ale czy to możliwe że nie pokazuje błędów w inpie?
  7. świece wymienione na nowe. Zapomniałem dodać ze jak odpali to go troche szarpie przez 5 sekund.
  8. Witam Przewertowałem już wszystkie tematy i może ktoś wie co dolega mojej e60. Auto z 2008 roku. Problem polega na tym że gdy temperatura otoczenia spada poniżej 6 stopni auto ma problemy z rozruchem. Odpala ale strasznie ciężko kopci na biało i po 5 sekundach wszystko wraca do normy. Dzieje się tak po dłuższych postojach (po nocy). Przy ostatnich mrozach -8 był problem z rozruchem. Dopiero za 3 razem odpalił (1 raz zakręcił z 5 sekunda opdalił na chwile i zgasł, potem zakręcił na sekunde, aż za 3 razem odpalił od strzała) Zero błędów w INPIE. Po odpaleniu auto ma moc, podczas jazdy też, spalania w normie. Może ktoś spotkał się z takimi objawami?
  9. Dzięki za rady. Już sobie poradziłem. Nie chciałem odkręcać sterownika od turbo więc wykręciłem kolektor i wyszła bez problemu.
  10. Witam Czy ktoś może ma jakąs rade i podpowie w sprawie wyjęcia turbiny z M57n2. Odkręciłem: - katalizator - olejowanie(zasilanie i powrót) - mocowanie od bloku 2 śruby - odłaczyłem elektryke - odkręcona opaska od kolektora wydechowego Już nie mam pomysłu co może go trzymać. Nic więcej nie widzę do odkręcenia a on ani drgnie.
  11. marcin_no

    Czy to magłownica?

    Witam. Problem polega na tym że na postoju na odpalonym silniku jak kręce kierownicą prawo lewo do samego końca(przód wyżej, tył niżej) to pod sam koniec słychac takie stuknięcie. Czasami zdarzy się też to przy skręcaniu na skżyzowaniu a najczęściej podczas wyjeżdzania z posesji itp. Czy ktoś miał taki przypadek? Jak to maglownica czy możecie polecić kogoś kto dobrze to robi oraz jaki jest orientacyjnie koszt takiej naprawy.
  12. Witam mam problem znajomy miał dzisiaj stłuczkę. wystrzeliła mu poduszka kierowcy i jest problem bo auto nie odpala. Czy da się jakoś ominąć ten błąd od poduszek? Problem rozwiązany. Można zamknąć
  13. Możliwe że to samo. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=83&t=137048 Podobne objawy szarpania miałem gdy ropa była zlej jakości. Po zalaniu lepszej problem ustał.
  14. Witam kolego camel. Umnie było tak samo. Co jakiś czas pojawiała się kontrolka od 4x4 od skrzyni itp. Sprawdzany był olej wszystko w normie na kompie nic nie wykazało. Ponownie zapalila się kontrolka lecz tym razem udałem się do Serwisu BMW. Za diagnoze wzieli 35e stwierdzili, że były jakieś błędy od 4x4 ale nie poważne i że wszystko powinno być ok. Od tamtego momentu zrobiłem 10tys km i wszystko jest ok.
  15. Witam mam konkretne pytanie jak sprawdzić czy spręzarka klimatyzacji działa na stole? Chodzi mi o elektromagnes czy się włącza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.