Skocz do zawartości

piotr_51

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530, E 39, 3.0 Diesel, Automat, Sedan
  • Lokalizacja
    Knurów, śląskie

Osiągnięcia piotr_51

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Najlepszym akumulatorem do BMW E39 530 D jest akumulator exide 100Ah i 900 prąd rozruchowy. Mam taki cztery lata i jeszcze nigdy nie ładowałem prostownikiem. Oczywiście jeżeli ładowanie alternatora jest prawidłowe. Nie ma lepszego.
  2. Witam! Czy w zbiorniku był dolewany płyn?. Kolor płynu powinien być zielony albo czerwony. Jeżeli został dolany inny to olej się zwarzył. Nie wolno zamieniać płynu.
  3. Ja obstawił bym przerwane kable w osłonie gumowej z klapy do karoserii. W tej harmonijce. Mi zrobiło tam zwarcie przewodów i wszystko zaczęło głupieć. Po zlutowaniu przewodów wróciło do normy.
  4. A ja bym tu widział zapowietrzoną pompę ABS
  5. Po wymianie akumulatora należy zrobić jego adaptację.!!!
  6. Witam! Tutaj masz opis jaki u mnie był: viewtopic.php?f=72&t=129886&start=240
  7. piotr_51

    530D - dziwny brak mocy

    Witam! Właśnie przerabiałem temat brak mocy. U mnie było tak podczas przyspieszania samochód jechał ale przymulony. Jak popuszczałem pedał gazu to jakby trochę przyspieszał ale szału nie było. Więc postanowiłem się tym zająć. Przyczyną okazało się zwęglenie (zmurszałe) od ciepła wężyków od podciśnienia. W sumie trzy sztuki. Chodzi tu o czarne wężyki o średnicy 3,5x2 mm. Ten od zbiornika podciśnienia pod filtrem powietrza to można wymienić bez problemu. Ale te z drugiej strony to trzeba zdemontować kolektor ssący. Są podłączone do przewodu który idzie do serwa hamulców Tam są dwa. Po wymianie auto chodzi jak burza. Aż w fotele wciska. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2337-sterowanie-podcisnieniowe-turbosprez/vGX32806 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/34_0953-wspomaganie-sily-hamowania-podcisn/vGX32806
  8. Wymiana taśmy pod kierownicą jest bardzo prosta. Ustawiamy koła w pozycji na wprost. Odłączamy akumulator żeby poduszka nie wystrzeliła, zdejmujemy osłony plastykowe kierownicy ostrożnie żeby nie połamać zatrzasków, zwalniamy zacisk ustawienia kierownicy pociągamy do siebie i na dół, blokujemy, odłączamy złącze pod kierownicą, teraz odkręcamy torxem poduszkę dwie śruby, odkręcamy kierownicę, przed zdjęciem kierownicy warto zaznaczyć położenie w jakim była założona aby założyć tak samo. Po zdjęciu kierownicy mamy dostęp do taśmy i przełączników kierunkowskazów i wycieraczki. Odkręcamy cztery śruby na imbus i mamy w rękach taśmę przełączniki można łatwo zdemontować zwracając uwagę na zatrzaski. Co się dotyczy samej taśmy to zasada jest prosta, taśma ma w środku zatrzask metalowy który nie pozwoli na przekręcenie jej do okoła. Żeby ją obrócić trzeba trzymać palcem i obracać w jednym kierunku aż do oporu robiąc to delikatnie. Następnie obracamy w przeciwnym kierunku do końca licząc obroty jest ich nie całe 8. Teraz przekręcamy o połowę i mamy ustawiony środek taśmy i puszczamy zapadkę, w stosunku do zakładania na kierownicy powinna być na dole. Następnie poprzykręcać wszystko w odwrotnej kolejności. I nie ma obawy że przy skręcani kierownicą taśma się urwie. Ja pokusiłem się dalej, a mianowicie rozebrałem taśmę na drobne, bo niby była zepsuta. Okazało się że to bzdura, w taśmie było tyle smaru że pozlepiały się wszystkie blaszki na połączeniu taśmy (2 taśmy ze ścieżkami i 2 taśmy prowadzące - grubsza folia) są pozlepiane. Poczyściłem wszystko, przemierzyłem miernikiem. i złożyłem tak jak było. Choć powiem że ze złożeniem trochę się nagłówkowałem. Ale teraz jest to dla mnie bardzo prosta rzecz. I takim sposobem taśma wróciła do sprawności i działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.