Skocz do zawartości

Tomkoo

Zarejestrowani
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 524 Td 1989
  • Lokalizacja
    Tczew

Osiągnięcia Tomkoo

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Autko cały czas widnieje na jednym z portali aukcyjnych , rozumiem że stamtąd nabyłeś auto ? Czy już je sprzedajesz ? Z wyposażenia po vin wynika że powinna być klimatyzacja automatyczna .. Nie ma w ogóle instalacji w samochodzie ? Czy tylko panel jest nie od tego auta ? Powodzenia w pracach .
  2. Pewnie podkładka już nie trzyma ... Jest taka miedziana która uszczelnia wtryskiwacz Tu masz aukcje http://allegro.pl/podkladki-wtryskiwaczy-bmw-tds-i3108075068.html Wykręceasz wymieniasz skręcasz i powinno działać Tylko pamiętaj że wtryski przykręca się odpowiednim kluczem z odpowiednią siłą .
  3. Tomkoo

    kontrolki zegarow bmw e 34 td

    Trzymaj ... Tylko wydaje mi się że w tym samochodzie nie ma kontrolki której można nie znać ... http://images46.fotosik.pl/1992/0e6d46ebf6f8d89fm.jpghttp://images45.fotosik.pl/1757/516cd0fcd6221fc5m.jpg Kliknij żeby powiększyć
  4. Że fotele od E32 pasują to wiem , tylna kanapa na upartego też wejdzie ale dość ciasno.. przeglądałem allegro to znalazłem dwa fotele do E32 w miare stanie i całe wnętrze z E34 z fotelami w złym stanie ale dobrą kanapą , jakby kupić oba może by coś się złożyło jedno ... Jednak myślałem już nad czarną bądź siwą skrórą tylko nie wiem co jeszcze by trzeba było wymienić że to wyglądało i miało ręce i nogi...
  5. Witam , jak w temacie chcę zmienić u siebie wnętrze chodzi mi głównie o fotele .. gdyż moje z racji wieku i przebiegu samochodu są bardzo zmęczone ... Ale tu pojawił się problem , otóż deskę w aucie mam złożoną z dwóch kolorów , góra deski jest czarna , dół wraz z tunelem środkowym dywanem oraz listwami przy prograch są beżowe .Boczki mają góre czarną dół beżowy . Osłony słupków są jedno częściowe i są w kolorze czarnym . Więc z racji tego że na allegro jest praktycznie nie możliwe do kupienia foteli w beżowym welurze , bądź skórze zastanawiam się nad czymś innym ... Tylko do tego dywanu i tunelu nie wiem co będzie pasowało tak żeby to miało ręce i nogi .. Bo czarna skóra czy szary welur myślę że średnio będzie wyglądał ...Więc jeszcze jako tako tunel i dół deski byłbym w stanie wymienić na czarny czy szary to dywanu bym nie chciał ruszać i się z nim bawić ... Nie wiem jak by wyglądała czarna deska i tunel z boczkami , czarna skóra i ten beżowy dywan ? Może wy macie jakieś pomysły jak to można zrobić żeby to miało ręce i nogi i jakoś wyglądało ?
  6. U mnie nie był przylutowany , szukaj tak jak Ci pisałem czarnej kostki do której idą dwa czarne przewody , odepnij je i zrób na nich mostek , ten przekaźnik odpowiada za odcinanie pompy paliwa ,
  7. Tomkoo

    BMW e34 520i Szpera

    http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm Masz tu wykaz modeli i typów silników sprawdź jakie dyfry były montowane do twojego modelu A co do szpery to u mnie też jest ta z fabrycznym 25% tak jak koledzy pisali na śliskim na zakrętach trzeba uważać , i przy wymianie oleju mówili że do dyferencjałów ze szperą jakiś inny olej trzeba wlewać
  8. Hmm no skoro jesteś pewny to ściągaj głowicę zrób co trzeba i ciesz się dalej samochodem ;)
  9. U mnie też było takie tsy tsy słychać , i jak się okazało .. jak wymieniałem uszczelki pod ssącym nie dokręciłem dobrze kilku śrub przez pośpiech i tam tak syczało .. po dokręceniu problem przestał istnieć ... Jeśli jesteś zdecydowany na zdjęcie głowy , to sprawdź przed tym kompresję . Może warto będzie zmienić też za jednym zamachem pierścienie ... A to że kręci dłużej przy odpalaniu to nie będzie przypadkiem wina pompy ?
  10. W dieslach po planowaniu przeważnie odbiera się grubszą uszczelkę , żeby nie zmniejszyć komory spalania , daj głowicę do sprawdzenia , one w tych silnikach jak i w tdsach lubiły pękać , więc niech ją też Ci dobrze sprawdzą... Ale może Ci dmucha spod kolektora wydechowego a masz wrażenie że to leci spod głowicy ? Uszczelka pod głowicę droga nie jest , planowanie też nie , jeśli potrafisz zrobić wszystko sam to nie dużym kosztem wymienisz i bedziesz miał pewność co to tego ... zmierz sobie od razu kompresje , jak już głowica zdjęcia to może i pierścionki wymienisz .. chociaż nie wiem czy warto .. można kupić silnik ale to też takie kupowanie kota w worku ... Ale dziwne że skoro jest płyn i się grzeje , a leci zimne ... to musi coś być zapowietrzone nie ma siły .. Spróbuj zmienić pompę wody i jeszcze raz ją odpowietrzyć ..
  11. Do przekaźnika który odcina paliwo idą dwa czarne grubsze kable niż wszystkie inne , na pewno je poznasz , odłącz przekaźnik i zrób na tych kablach mostek , wtedy pompa normalnie po zapłonie powinna działać i nie powinna już odcinać paliwa .
  12. Albo czy w moim przypadku pomoże jakbym z tej która kupiłem wyjął sam wkład i przełożył do mojej ?
  13. A jak się zabrać do wymontowania stacyjki ? Tak żeby nic dodatkowo nie uszkodzić ? Ona jest jakoś na normalne śruby przykręcona i bez problemu da się ją zdemontować ?
  14. Hmm jak lutowana ? Ja myślałem że odpina się kostkę stacyjki odkręca ją zakłada drugą , zakłada się kostkę stacyjki i działa
  15. Można kupić wszystkie elementy do naprawy tego elementu ... Tylko z tego co wiem jest to dostępne tylko z serwisów bmw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.