Skocz do zawartości

special1995

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 m62b44Tu manual 2002r

Osiągnięcia special1995

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. special1995

    Nie gasną postojowki

    Witam pacjent to e38 m62b44tu 1999 . Problem polega na tym ze nie Da sie wyłączyć świateł postojowych z przodu. Przełącznik na zero A one i tak się świecą. Proszę o jakieś wskazówki . Pozdro
  2. Przełożyłem cala instalacje elektryczna z jednej do drugiej. Troszkę to potrwalo bo ok tygodnia ale bmka już hula. Przy okazji wszystko przejrzałem i zakonserwowalem sobie karoserię. Nie polecam robienia takich rzeczy ponieważ jest to bardzo pracochłonne i nieopłacalne jeżeli nie robicie tego sami. Pozdro
  3. Różnice jakie zauważyłem dotąd to inna pompa abs inny kompresor klimy oraz chłodnice i różni się wiązka która wychodzi z budy. Czy zmieniać też pompa abs czy zagra mi na tej poliftowej ?
  4. Ok w przyszły weekend zdam relację czy były jakieś komplikacje oprócz tego co wyżej. Dzięki i pozdro
  5. No i do tego cala wiazke pod maską chyba bo kostki od vanosow i do przeplywki inna. Licznik tez trzeba? Nie da się zakodować?
  6. Witam czy jest dużo komplikacji przy takim swapie? Mam dwie e39 jedną polift m62b44tu manual(uszkodzony silnik) ,druga przedlift m62b44 automat. Przedliftowa zaliczyla wypadek. więc mam dawce i chciałem przełożyć silnik. Wiem ze całą elektryke trzeba przekładać ale czy jest jeszcze coś np dsc. Komp może zostać od b44tu ? Pozdrawiam
  7. Witam niedawno kupiłem e38 polift m62b44 oczywiście z pewnymi mankamentami. Mianowicie mam problem z licznikiem otóż nie dziala obrotomierz oraz ekonomizer, nie podświetlanaja sie biegi. W pasofcie wyszło że jest to licznik z 728i. W jaki sposób zakodowac ten licznik aby zadziałał. Bin już zmieniłem pasoftem liczbę cylindrów r ownierz chyba że jeszcze czegoś nie zaznaczyłem. Pozdro
  8. Witam pacjent to e38 z silnikiem m62b44. Od jakiegoś czasu nie zalacza mi się kompresor klimy tzn wogule nie startuje. Podlaczalem kompa i zdziwila mnie jedna rzecz ze w inpie w sterowniku klimy obroty silnika pokazuje 0. Dodam również ze nie dziala mi obrotomierz oraz ekonomizer. Proszę o pomoc co sprawdzić oprócz bezpieczniki bo to już sprawdzone. Pozdro
  9. Ok dzięki. Więc mam zestaw od m20. Więc to nie ma prawa chodzic przy m30?
  10. To inaczej. Jaka była średnica tarczy w jednomasie w m30 a jaka w m20 ?
  11. Witam zdobyłem komplet sprzegla z jednomasem do m30. Tylko nie jestem pewien czy to napewno pochodzi z m30 (sprzedawca się zarzekal ze tak). Otóż sprawa wygląda tak że w dwumasie średnica tarczy jest 240 mm a jednomas ma tarczę cos ok 224 mm. Jak był dwumas to sprzeglo było super. Po zmianie na jednomas na 4 biegu lekko się slizga oraz pedał z mniejszym oporem sie wciska i wyzej bieze i słabiej odbija. Tarcza jest swiezo obita docisk sprawny i przetoczony kolo tez toczylem. Zauważyłem też ze komplet z jednomasem jest o 10 mm niższy od dwumasu więc przedłużyła ciegno od wysprzeglika. Tak się zastawiam czy ten jednomas jest napewno od m30. Pozdro
  12. special1995

    Luz na kołach przod

    Witam zauważyłem że ostatnio bardzo się chlebocza kola . Tzn jak podniose auto,stanę przed felgą i poruszam na boki to kolo lata jak szalone. Drążki wszystkie wymieniłem oraz przekładnia zregenerowana ( brak luzu). Czy to może być wina wahaczy? Czy górnych łożysk amorkow bo tylko te rzeczy zostały a nie chce wymieniać na oko tylko chciałem się Was poradzić. Pozdro
  13. Ok a oprócz tego co mogę jeszcze sprawdzic no zwykłym miernikiem. Oscyloskopy raczej nie będę kupowal pewnie zlece to komus. Lecz chciał bym wykluczyć pozostałe rzeczy ponieważ auto i tak narazie stoi do lakierowania.
  14. Ok a oprócz tego co mogę jeszcze sprawdzic no zwykłym miernikiem. Oscyloskopy raczej nie będę kupowal pewnie zlece to komus. Lecz chciał bym wykluczyć pozostałe rzeczy ponieważ auto i tak narazie stoi do lakierowania.
  15. Błędów brak. Myślałem żeby rozrząd wymienić bo rozciagniety łańcuch a na budziku 300 tys. Jak sprawdzic przeplywke w tym silniku pod względem elektrycznym? Jaki opór powinien być i na jakich pinach? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.