Skocz do zawartości

AsuS

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1994

Osiągnięcia AsuS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak stoisz przed maska to ja mam zbiorniczek po lewej stronie i zbiornoczek mam koloru czarnego z plywakiem. Po lewej stronie jest scianka zbiorniczka. Dzis jechalem to zagrzal sie do 100 i dolny waz moze minimalnie letni sie zrobil ale odrobine twardszy.
  2. Odpalilem auto na zimno zona gaz trzymala i nie widzialem zeby cos zlatywalo do zbiorniczka spowrotem . jedynie zauwazylem ze plyn jakby wibruje to i ten strumien chodzi ? A i zauwazylem ze jak zimny to po otwarciu zbiorniczka plyn byl spieniony. Fakt ze dolalem wody zamiast plynu bo przed zima bede zmienial caly plyn. I jakas tam plamka plywala ale niewiem czy to byl olej. Pod korkiem oleju nie widac zadnych bialych sladow. I co zaobserwowalem. Ze jak odkreci sie korek i podniesie do gory to gdzies cos zaczyna jakby pierdziec jak zakrecam korek jest cisza...auto nie dymi nie ma problemow z moca odpalaniem....co to moze byc?
  3. Za godzinke jade takze zprawdze i ten przelew i wizko i temp a ten przelew to na zimnym silniku czy na letnim?
  4. Niedlugo sprawdze i dam znac.nie powiem ze sie troche uspokoilem ale nadal martwi mnie ten zimny waz dolny
  5. Danielo Czyli na ta chwile to jest tak. Licznik klamie to pewne 96 stopni na postoju to dobra temperatura? Nigdzie plyn nie leci itd A wczoraj pisalem ze jak temperatura spadala i wzrastala to przydymil taka para to normalne? Fakt bylo zimno. Przelew zaraz sprawdzę
  6. Auto chodzilo 25 minut i tylko na postoju. To juz Niewiem co mam sprawdzic.
  7. AsuS

    (e39) 2.5 benzyna dziwny dzwiek

    U mnie to jest na zimnym na cieplym brak
  8. Ogolnie to mam licznik od lifta i moze dlatego czyli 95 stopni to dobra temperatura? Narazie z tego co zauwazylem to maxymalna temperatura jaka u mnie byla to 96 i tak raz spada dp 93-94 a raz 95-96. Co zauwazylem ciekawego bo robilem to przed chwila gdzie na podworku zimno to jak ta temperatura tak sie wacha to potrafi tak jakby zadymic para sama i tak przez 5 sekund i nie dymi i tak w kolko . w trakcie jazdy nawet pary nie pusci. Waz dolny miekki ale chlodny. Jakies rady?
  9. A wiec . zrobilem ten test 7 i juz jak auto dzialalo 20 minut to takie wartosci mam Test 7.0 - 095 Test 7.1 - 150 Test 7.2 - 0801 i sie te cyferki zmieniaja Test 7.3 - 000 Moze ktos powiedziec czy to jesg wpozadku?
  10. AsuS

    (e39) 2.5 benzyna dziwny dzwiek

    Nie nie nie. Jak sie dobrze wslucham to fak jakby gdzies pod alternatorem gdzies w tamtej okolicy a jak sie poloze pod auto to slychac wyrazniej
  11. Witam ponownie. Tym razem mam pytanko bo niewiem dokladnie co to moze byc. Jak z rana odpalam auto jak jest zimne to slychac z przodu auta tak troche od spodu takie cos jakby mini stukanie ale to nie w silniku tylko jakby gdzies na rolce czy cos. Gdy zwiekszam obroty to ten stukot sie zwieksza i to jest tylkp na zimnym silniku. Co to moze byc ?
  12. http://i68.tinypic.com/5oxhdc.jpg To znaczy ze mam licznik zly?
  13. Danielxxc i chyba trafiles w sedno mistrzu. W tescie zegarow tam gdzie wszystkie wskazowki itd ida do konca to ta od temperatury nie idzie do samego konca tylko do poczatku czerwonego pola. Zaraz wrzuce zdjecie.
  14. Juz sie normalnie nagrzewa nie wolno ale nadal do 1/4. Ogrzewanie dziala odrazu uklad odpowietrzony. Gorny waz miekki i taki no goracy ale reka normalnie dotykam taki mocno cieply natomiast dolny waz miekki ale zimny jak cholera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.