Optymalny będzie 2.0 R6. 12-13 tys. zł. to trochę mało na zakup e46, 15 tys. jest bardziej realne. I lpg wolałbym sam założyć, niż poprawiać po kimś. BMW nie jest całkowicie bezawaryjnym samochodem, tanim w serwisie i eksploatacji :wink: nie toleruje tanich zamienników, części do najtańszych też nie należą, więc jeżeli masz przeznaczone na zakup 12-13 tys. i nic więcej, to szczerze Ci odradzam zakup e46. W takim razie trzeba dozbierać, bo niedużo brakuje :) Czyli 2.0 R6 150km, chociaż nie przekreślać 1.9 118km? Wole kupić z gazem, bo na start trzeba by doliczyć ok. 3000zł. Troszke ogarniam temat LPG, także poznam czy instalacja jest dobrze założona. Pozdr :) edit: Chociaż boję się R6.. Na pewno będzie droższy w serwisowaniu od 4 cylindrowego. Czy jest duża różnica w osiągach, dynamice między tymi dwoma?