Skocz do zawartości

Radeksc

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia Radeksc

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Którego diesla byście wybrali po lifcie, 118d 143KM czy 120d 177KM? Wcześniej nie miałem styczności z BMW i może bym spróbował? Ten drugi silnik ma problemy z rozrządem, ale zawsze można go wymienić ( wiem, koszt nie jest mały ), ale zrobi się raz i spokój ( mam nadzieje, że na długo? ). Czy jest jeszcze coś ważnego do ewentualnego zrobienia? Jakieś klapy w dolocie, typowe bolączki? Jestem świadom, że może być problem z DPFem, EGR i inną podobną ekologią, jak w każdym "nowszym" dieslu :roll:
  2. Siedzi ktoś w silnikach 318i 143km po lifcie? Niby awaryjny silnik, a jednak dużo osób go poleca. Co tam było z nim nie tak? Jest pełno filmików jak coś stuka itp. Na pewno wadliwy napinacz rozrządu, ale na szczęście jest tani :)
  3. Panowie takie pytanko, warto zainteresować się 320i 170km po liftingu? Już byłem zdecydowany na 320i 150km przed liftem, ale wersja po jest po prostu ładniejsza dla mnie. Jakieś mankamenty? Moc 150km w zupełności mi wystarczy. Szkoda, że 318i 143km jest awaryjna, bo raczej ją bym wybrał. No i najważniejsze, czy z budżetem 17-18 tyś na sam samochód wystarczy? Interesuje mnie tylko sedan. EDIT: Słyszałem, że wersje po liftingu bardziej rdzewieją, czy jest to prawda?
  4. Janekkkkk, na stronie 146-7 znajdziesz kilka odpowiedzi, sam się pytałem o ten silnik. Pisałem również kilka PW z użytkownikami 318 przde liftem i polecają, prosty silnik. PS Piszę o silniku benzynowym, nie określiłeś się :)
  5. Ponoć w 318 lubi pękać zbiorniczek płynu. Gdy samochód się nagrzeje, w układzie robi się ciśnienie i może wyrzucać płyn. Możliwe również, że to przez stary korek, który nie upuszcza ciśnienia i w końcu plastik się poddał. Warto o tym pamiętać i go wymienić :)
  6. Nie do końca. Żeby była gwarancja, trzeba to wymienić w serwisie ( autoryzowanym? ), mieć fakture itp. Gdyby było tak było, każdy jeździłby na najtańszym zestawie i wymieniał co rok :roll:
  7. Optymalny będzie 2.0 R6. 12-13 tys. zł. to trochę mało na zakup e46, 15 tys. jest bardziej realne. I lpg wolałbym sam założyć, niż poprawiać po kimś. BMW nie jest całkowicie bezawaryjnym samochodem, tanim w serwisie i eksploatacji :wink: nie toleruje tanich zamienników, części do najtańszych też nie należą, więc jeżeli masz przeznaczone na zakup 12-13 tys. i nic więcej, to szczerze Ci odradzam zakup e46. W takim razie trzeba dozbierać, bo niedużo brakuje :) Czyli 2.0 R6 150km, chociaż nie przekreślać 1.9 118km? Wole kupić z gazem, bo na start trzeba by doliczyć ok. 3000zł. Troszke ogarniam temat LPG, także poznam czy instalacja jest dobrze założona. Pozdr :) edit: Chociaż boję się R6.. Na pewno będzie droższy w serwisowaniu od 4 cylindrowego. Czy jest duża różnica w osiągach, dynamice między tymi dwoma?
  8. Hej, mam kilka pytań. Czy silnik 1.9 118km jest dobry do gazu? Ewentualnie jakie inne silniki polecacie do lpg? Nie chce nic większego niż 2.0. Będę chciał kupić sedana już z lpg na pokładzie. Druga sprawa, mając 12-13 tys zł jest realne kupić w miare dobrą sztukę? Chciałbym mieć bezawaryjny samochód, który jest w miare tani w serwisie.
  9. Dzień dobry! Mam na imie Radek. Póki co posiadam Astre G 1.8 116km z lpg, jednak za kilka dni idzie pod młotek. Następnym samochodem miał być Golf 4 TDI, jednak mój cichy faworyt to E46 w benzynie+lpg. Mam nadzieję, że kupie jakiś dobry egzemplarz i zagoszczę na forum na dobre :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.