Skocz do zawartości

wojtekk1981

Zarejestrowani
  • Postów

    229
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530D 2005r

Osiągnięcia wojtekk1981

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Wkurzyłem się i pojechałem do nich jeszcze raz, zagroziłem sądem że będę dociekał swoich praw. Dwa dni później telefon i miło mnie zaprosili na warsztat że oni już wiedzą co zrobić. Oddałem auto we wtorek a w piątek pojechałem bez zapowiedzi po odbiór. Zrobiłem jazdę próbną, kierownica prosta, żadnych błędów. Podobno zasięgneli języka u znajomego z aso i rozebrali magiel i złożyli jeszcze raz. Jeżdżę kilka dni i wszystko ok. Dotarło do nich że trochę osób czeka na moją opinię i może być z tego dobry interes, nawet coś mówili o zakupie specjalnej tokarki żeby mogli robić listwy zębate na wymianę. Teraz jestem zadowolony, nie ma luzów i o wiele lepiej się prowadzi
  2. Takie błędy odczytał program carly: 005ECO, 00613F, 006142, 00CEAO
  3. Z tego co wiem jedynym błędem jest położenie czujnika kierownicy, a zbieżność była ustawiana trzy razy
  4. Byłem dzisiaj znowu w stando. Auto przeszło przrstawienie kolumny i po zrobieniu kalibracji ponownie kierownica przekręciła się w poprzednie położenie. Na początku wyskakiwał błąd afs i dsc, teraz po dłuższej jeździe pojawia się kontrolka dsc a afs tylko w kompie. Rozkładam ręce i nie wiem co robić. Oni twierdzą że wszystko jest z nią ok, a nie da się ustawić kierownicy i są błędy. Koszt kalibracji w ado to ponad 700zł, masakra. Ile jest czujników w maglownicy aktywnej?
  5. Więc tak, byłem w Mirkowie na reklamacji. Panowie po dwóch dniach stwierdzili że wszystko jest ok i trzeba zrobić kalibrację. Zadzwoniłem do Stando Bmw i dzisiaj zostawiłem im auto, niestety potwierdziło się że nie da się tego zrobić. Powiedzieli że wiedzą co trzeba zrobić i mogą to naprawić. Pojechałem więc do Mirkowa w celu przekazania co jest nie tak. Przekazałem że już drugi raz robiłem kalibrację i nic się nie udaje, szef stwierdził że jeżdżę do szamanów i powinienem pojechać so aso. Dałem propozycję że pojadę do serwisu i jeśli się okaże że jednak nie da się tego zrobić przez komputer to czy odda mi te 700zł ( cena za kalibrację w aso )? Pan się bardzo oburzył i powiedział że nie odda bo maglowbica pracuje prawidłowo, nie ma lyzów itp a błędy to już mój problem. Nie docierało że skoro oddałem auto z luzem ale bez błędów to takie powinienem dostać ale bez luzów. Ja mówiłem swoje pan swoje, do momentu aż w panu coś pękło i zacząl robić się agresywny i bluzgający. Pod koniec już wyglądało że miał ochotę mnie uderzyć, odwróciłem się tylko i powiedziałem że tak nie będziemy rozmawiac i nie życzę sobie takiego traktowania. Robię auto w Stando a swoich praw będę dociekał w sądzie, to jakaś paranoja
  6. Firmę automania z Mirkowa można znaleść w necie. Na 100% mam active steering nawet sprawdziłem po vinie. Dzisiaj byłem na reklamacji, niestety kalibracja się nie powiodła ze względu na przestawienie maglownicy. We wtorek wstawiam auto do nich i mają to zrobić. Podobno zrobili dużo takich maglownic z powodzeniem. Aktualizacje i kalibracje robiłem u Konrada z carconnect we Wrocławiu. Ogólnie z roboty jestem zadowolony, zobaczymy co panowie wymyślą we wtorek. Jest gwarancja więc niech działają, ma być zrobione
  7. Auto jest obecnie na kalibracji, aktualizacji itp wiec dam znac jak odbiore czy wszystko jest ok
  8. Regeneracje robila firma automania z Mirkowa kolo Wroclawia. Z tego co wiem to nie pierwsza jaka robili, nie ma luzu itp. Jutro jestem umowiony na kalibracje i przy okazji aktualizacje auta
  9. Witam, zregenerowałem swoją maglownice active steering, wszystko niby działa mechanicznie ale po przejechaniu kilku km wywaliło bład active a za chwilę dsc. Czy to znaczy że teraz trzeba skalibrować czujnik skrętu?
  10. Niestety musze odswiezyc temat, kupilem nowy ibs i nadal pokazuje sie komunikat o wysokim zuzyciu energii :-( fakt jest taki ze po wymianie wzroslo ladowanie aku i trzyma sie miedzy 14,8-15,0v, auto sie usypia po okolo 20 minutach
  11. Nie chce nic sugerowac, ale mam sprintera i na wysokich obrotach wywala plyn. Problem z glowica, uszczelka albo peknieta. Nie ma plynu w oleju ani odwrotnie, jedynie jak odkrecisz korek i dodasz gazu to po chwili wypluwa nadmiar. Moze sprawdz w ten sposob skoro plam nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.