Skocz do zawartości

MCT_JACEK

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530xi

Osiągnięcia MCT_JACEK

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Co do błędów : P0420 -Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)P0420 "System katalizatora (Bank 1) - wydajnosc ponizej progu P0430 - Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2)P0430 "System katalizatora (Bank 2) - wydajnosc ponizej progu 30E9 - Katalizator wiążący NOx Pojemność za niska Samochód miał już akcję serwisową cewek - w salonie w Niemczech wymiana wszystkich Była wymiana świecy + wtryskiwacz+ cewka - na jednym z cylindrów -( serwis zamiast boscha włożył delphi) ale po 2000 km wskoczył " check " . Sondy pracują równo - tak regulacyjne jaki i kontrolne. Samochód więcej spala ok. 15-2 l/100 km. temperatura spalin waha sie w granicach do 10 st. C między bankami 1 i 2. ciśnienie paliwa na szynie stałe, Wskazanie jest na katalizatory !?, zużyte - jazda na dobrym paliwie, serwisy na czas . Zużycie oleju między przeglądami 1l. Jakie powinny być wartości odniesienia wskazań sond Lambda i ich charakterystyki? ciężko dokopać się w necie na te dane. Pozdrawiam
  2. Witam po raz pierwszy na forum. O jakiegoś czasu mam problemy z silnikiem N53 - po zimnym starcie silnik pracuje nierówno i obroty falują w przedziale 700-500 n/min. po przejechaniu paru kilometrów i rozgrzaniu silnika zjawisko zanika do ponownego wystudzenia silnika. zapala się lampka MIL - błąd silnika. Pojawiają się błędy :p0420 i p0430 oraz 30E9 może ktoś z Was miał podobne objawy i może podpowiedzieć i poradzić w temacie rocznik 2009 / silnik N53 auto ma przejechane 110 000 km. - pewny przebieg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.