Skocz do zawartości

Leasingodawca

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 seria 5 2.0. Diesel automat 2009

Osiągnięcia Leasingodawca

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za porady:) jak ktoś może mi polecić dobrego speca co mi przefiltruje aut to się zgłaszam :)
  2. Serwisy bmw. Właśnie, czy ktoś może polecić jakiś sprawdzony poza aso i np. poza autoreduta (są dobrzy ale za drodzy). Najchętniej skoczyłbym samochodem do Otwocka ale sprzedający mowi ze to za daleko. Tak więc skorzystam z porady tylko nie wiem do kogo się zwrocic w celu sprawdzenia auta przez kompa i pod spodem.
  3. 3 miała prawą przednią lampę nową. Z prawej strony też jest polakierowana i są te syfki na lakierze, da się coś z tym zrobić? Przez to prawy błotnik ma inny odcień (bardziej niebieski) niż maska (mocno granatowa). No i ten syf *czarna sadza* wew rury wydechowej. A to dopiero początek bo pod kompa go nie podłączałem. Nie potrafię wyczuć jak działają wtryski, musiałbym z kompem podziałać. W srodku jak nówka, ale i środek można wymienić. Ehh czy trzeba się aż tak bać francuza?
  4. http://otomoto.pl/bmw-320-e90-163-km-panorama-navi-skora-serwis-C35434034.html to jest wlasnie ta fura. Jeździła po francji, na słupkach oryginalny lakier. pod maską znajdowało się troszke piasku ale ogolnie silnik czysty, cooler suchy, turbo czysciutkie. Kurde az sie boje ze jakas podpucha za taką cene... Jak sądzicie?
  5. Panowie, czy ktos z was widzial ten egzemplarz? Bylem, jechalem, oglądalem. Kolor prawego przedniego blotnika jest inny niz maski, byl malowany ale dosc cienko (220 mikronow). tylni blotnik to samo. na przednim prawym slupku znajduje się element malowany gdyz widac odciecie jak lakiernik gubil roznice w odcieniach, poza tym widac lekkie chropowatosci jakby pod lakier dostaly sie zarenka piasku. wew silnika wewnatrz plastikowej W srodku jak nowka, (brakuje jedynie jednego pokrętla od radia). wszystko dziala, auto jedzie sztywno i dobrze przyspiesza. turbo dziala prawidlowo, rozrząd nie halasuje (kiedys w 520d musialem wymienic bo byl dosc slyszalny). wew. wydechu czarna sadza ale to chyba ok?? przebieg potwierdzony w aso. Jeśli ktos ma taką możliwość to wielka prosba o pomoc w rozkodowaniu nr VIN. wbavu31000kz10159 Pozdrawiam Mariusz
  6. Witam Panów, Musiałem sprzedać swoje 520d w świetnym stanie z przebiegiem 146k km (2009 r) :mad2: :cry2: . Potrzebne były pieniądze, zostało 30k pln + max 5k które mogę dorzucić. Znalazłem kilka egzemplarzy, ale może ktoś z was już ma na ich temat wiedzę i nie będę musiał powtarzać badania technicznego? Ja z kolei mogę podrzucić kilka autek które sprawdziłem i wiem co jest ich "słodką tajemnicą". Ostatnim zachowanym jeszcze w sprzedaży jest bmw 525d http://otomoto.pl/bmw-525-e60-full-2-komplety-kol-navi-pro-C35855127.html Brak ksiażki, brak historii, sprowadzony z włoch, kierownica wytarta jakby 350 000 jezdzil na zakrętach. siedzenia nie wytarte. Na dachu ok 700 mikronów. Pękająca szpachla na tylnim lewym słupku oraz prawym wew. parujące reflektory. 2 komplety kół. Auto było oferowane jako bezwypadek - aktualnie jest to zmienione po moim badaniu. Wartość auta wg. mojego speca to max 30 000. Potrzebuję auto którym 20 razy w miesiącu pokonam trasę 5 km (miasto niezakorkowane), 10 razy w miesiącu pokonam trasę 30 km (w jedną stronę do dużego miasta średnią drogą z ograniczeniem do 70 km/h i licznych korkach), 2 razy 400 km autostrada z mazowieckiego do kujawsko pomorskiego. Razem 1200 km miesięcznie 30% miasto 70% trasa. Średnia prędkość z jaką się poruszam uwzględniając wszystkie cykle to max 45 km/h co oznacza że dużo stoję w korkach. Myślę że w takiej sytuacji najrozsądniejsza będzie benzyna lub mały diesel (nie jest to max rozsądku). To czego szukam w kolejności od tego co chciałbym najbardziej: 330i > 325i > 320i > 320d > 330d sedan lub kombi > 318i sedan 2006-2008 Salon PL lub 1 wł. z niemiec/szwajcar navi pro, skóra. przebieg max 150 000 pls o przesłanie linków do niepolecanych egzemplarzy - wszyscy szukający dzięki temu zaoszczędzą trochę czasu. To co interesującego znalazłem: http://otomoto.pl/bmw-320-super-okazja-cenowa-za-bmw-lift-09r-C35307423.html pytanie czy przebieg nie jest zbyt duży? http://otomoto.pl/bmw-318-full-bezwypadkowa-C35762849.html też duży przebieg jak na benzyne http://allegro.pl/bmw-e90-2-0-lpg-150km-navi-skory-panorama-automat-i5063874482.html super opcja ale malo info o aucie http://otomoto.pl/bmw-320-e90-d-163km-bixenon-nawi-bbs19-pdc-salon-pl-C34972377.html rarytas I wlasciciel z PL !!!! http://otomoto.pl/bmw-318-e90-2-0-d-stan-bdb-i-wl-krajowy-klima-C35739134.html KRAJOWY I wlasciciel http://otomoto.pl/bmw-520-e60-bmw-e60-C35876995.html fajne 520 http://otomoto.pl/bmw-320-e90-i-C35461100.html salon polska http://otomoto.pl/bmw-320-e90-salon-polska-C35596714.html salon pl i po wymianie dwumasy - niski przebieg moj kolega sprzedaje niemca sprawdzonego http://olx.pl/oferta/bmw-320-e90-polecam-2006-CID5-ID8OcrH.html#accb523e5f i tez sie zastanawiam. jednak to tez diesel. wszystkie powyzsze auta znajdują się w atr. pułapie cenowym. Co z tego wszystkiego polecacie? Pozdro
  7. A jak mogę samodzielnie sprawdzić czy filtr odmy jest zapchany w e60? W ASO mowią że to objaw normalnej pracy silnika… Jakoś ciężko mi w to uwierzyć:/ Łańcuch rozrządu daje o sobie znać, słyszę delikatny szum z silnika, jakie są objawy mówiące o koniecznej wymiane ? Na blacie dopiero 143 tyś km...
  8. Witam, porównując silnik diesla mojej bmw do innych silników, zauważyłem różnicę w zachowaniu się oleju po wyjęciu bagnetu na włączonym silniku. Co prawda w ASO oraz serwisie AUTO REDUTA przy ul. Zwycięzców w Warszawie mówią że to jest normalne, ale niejednokrotnie spotkałem się z niekompetencją w ASO innych marek. Gdy silnik jest uruchomiony, po wyjęciu bagnetu, leci z tej rury bagnetowej biały dymek, po przegazowaniu dodatkowo tryska kropelkami oleju na silnik. W Chevrolet Captiva tego nie ma, w VW Tiguan również tego nie ma mimo że obydwa diesle. Czy ktoś z dokładnie tym silnikiem mógłby się wypowiedzieć? Macie podobnie? Czy może to być objaw zapchanej odmy? Człowiek z serwisu powiedział że w tych autach odmy się nie zapychają oraz że nigdy nie spotkał się z taką sytuacją (Auto reduta ul. Zwycięzców - Warszawa). Jakie są wasze spostrzeżenia? ps. Praca silnika wzorowa - nic się nie dzieje, czasami gdy zaczynam jechać to biegi zmieniają się moim zdaniem zbyt późno, auto potrafi ciągnąć na 2400 obrotów przez kilkaset metrów zamiast wrzucać wyższy bieg. Pozdrawiam
  9. Witam, jestem tutaj nowy więc wszystkim mówię serdeczne Dzień dobry ! :) Kupiłem BMW e 60 seria 5 2.0 d. (141 000 km) a ponieważ chcę by służyło mi całe lata - chciałbym dowiedzieć się trochę więcej na temat jego użytkowania od bardziej doświadczonych forumowiczów. Nigdy wcześniej nie jeździłem automatem dlatego mam parę pytań o samą skrzynię. Będę wdzięczny za każdą radę. 1. Jak prawidłowo dbać o kondycję skrzyni? Jak ją samodzielnie sprawdzać? 2. Czy jazda na skrzyni manualnej w tym konkretnym modelu nie krzywdzi auta? Niby są 2 wersje jednak może auto woli jak skrzynia manualna jest użytkowana tylko w wyjątkowych sytuacjach (np. długie wzniesienia)? 3. Ustawienie skrzyni na d powoduje zmiany biegów na dość wysokim poziomie obrotów przez co spalanie jest dość wysokie, wcześniej jeżdżac dieslem przywykłem do zmiany biegów przy obrotach 2-2,5 tyś - być może źle? Nie chciałbym czegoś zepsuć w tak pieknym i dobrym aucie jakim jest 5 przez swoją nieumiejętną jazdę dieslem. 4. Wielkie uznanie zdobył u mnie tempomat, opcja zmiany prędkości co 1 km oraz co 10 km/h jest świetna gdy jedziemy na dość zatłoczonej autostradzie, jednak czy używanie tempomatu na codzień w warunkach miejskich jest zdrowe dla skrzyni i silnika? Osobiście mógłbym go używać cały czas - jest prosty w obsludze a umiejetne operowanie wzniesienie/zjazd pozwala zaoszczedzic paliwo (być może skrzynia automatyczna w bmw robi to jeszcze lepiej???) - jak sądzicie? 5. Mieszkam w Warszawie, chciałbym serwisować auto w poleconym miejscu u poleconych specjalistów, nie chcę płacić więcej ASO za to samo, czy ktoś może mi polecić dobrych fachowców od przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych,lakierniczych,blacharskich? Najlepiej PRAGA POŁUDNIE -> Gocław - nie ukrywam że nie chce płacić dużo - ale nie jestem też dusigroszem i docenię jakość !! 6. Czy komputer pokładowy pokazujący status podzespołów jest dokładny? Nigdy nie miałem przyjemności użytkowania takiego systemu stąd moje obawy o jego wiarygodność. 7. Nawigacja - jak mogę dokonać aktualizacji map EUROPY, Warszawa jest teraz w połowie rozkopana przez co wielokrotnie krążyłem w kółko, czy mogę to jakoś zaktualizować? Pozdrawiam Mariusz :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.