Przepraszam za tak długie odpisywanie ale doszedłem do innego etapu gdyż chciałem wypróbować w pełni wszystko co mmi napisaliście. Po wymianie wtrysków, sterownika na b16 i pompowaniu kompresorem w przod i w tyl powiem ze za reagowala lecz max do 1000 obrotow i gasnie czy z gazem czy bez. I sprawa jest nastepujaca gdyz pozostalo mi sprawdzic czujniki, a mocno wypieralem sie ze sa odwrotnie gdyz po pierwsze Nie wchodzą odwrotnie gdyż to innw wtyczki , a po drugie mają oznaczenie i pierwsza wtyczka od gory czyli polozenia walka rozrzadu miala nr 1. I tego sie trzymalem dopoki nie zauwazylem ze na tej puszcze co podpina sie te wtyczki widnieje przy wtyczkach drugie oznaczenie tzw. Code I oraz II. I z tym ze te czujniki byly rowniez b18 wtyczka nr 1 (walka rozrzadu) wchodzi w podpiecie oznaczone Code II, a na dole czujka polozenia walu nr 2 w Code I. W instalacji z 1.8 bylo wlasnie tak ze Code 1 zaczynal sie od gory i wszystko by bylo pieknie. I moje pytanie jest nastepujace gdyz sadze ze to jest ewidentny problem, czy mam wlozyc czujki z b16 (niestety znalazlem tylko polozenia walu a walka muszę kupic) czy moge je zastapic, a przynajmniej tylko walka bez zadnego oznaczenia bo polozenia walu wlozylem z b16 ?