Skocz do zawartości

leszczu

Zarejestrowani
  • Postów

    366
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525TDS-A Touring 1996r. E34
  • Lokalizacja
    Kwidzyn

Osiągnięcia leszczu

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Do Ksysiobo. Ależ ja się nie obrażam :) Doradzać to masz (jeśłi już zabrałeś głos) autorowi wątku, a myślałem że przy okazji mnie to wytłumaczysz ;-) Skoro jest tak jak mówisz to tak widać jest. Dziękuję. pzdr
  2. Nie jestem specem ale czy to różnica jaka skrzynia? Być może się mylę, ale z tego co wiem to koło dwumasowe neutralizuje naprężenia skrętne wału korbowego i równoważy wszelkie ewentualne wibracje wraz ze wzrostem momentu obrotowego, wzrostem obciążenia...a czy napęd przekazywany jest na ASB czy na manualną to nie ma znaczenia.... Poprawcie mnie proszę jak się mylę.
  3. Witam, Ja w moim touringu miałem uszkodzoną (przerwaną) wiązkę w klapie bagażnika, a w niej kilka przewodów które ze sobą stykały. pzdr
  4. Witam, Tak jak w temacie. Gdy dojeżdżam do 80km/h zaczyna przód silnie drżeć, łącznie z kierownicą. Jeśli tylko przejadę próg 80km/h objawy ustępują i jest spokój. Poniżej tej prędkości też jest spokój. Koła wykluczyłem, bo dzieje się to zarówno na kołach letnich jak i zimowych, i do tego zamieniałem pary stronami przód-tył. Objaw nie występuje za każdym razem ale jak już się pojawi to właśnie przy tej prędkości, np. jak dojeżdżam do tej prędkości na łuku to jest spokój. Łączniki stabilizatora wymienione. Dodam jeszcze, że hamowanie w całym zakresie jest w porządku, tj. nic nie drży. Co to może być? pozdrawiam
  5. Witam, Po VIN'ie faktycznie widać, że są 3 rodzaje: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=31_0142&hg=31&fg=10 Nie mam żadnego zawieszenia sportowego czy obniżonego, regulowanego... przynajmniej nic tam nie widzę żeby było... Zatem: W grę wchodzą : 31321138667 albo 31321091627.. tylko pytanie które..(?) po numerze OEM mogę je znaleźć na aukcjach.. ale żebym znowu nie trafił na trefny..pozostaje jedynie przymiarka wszystkich typów... pozdrawiam
  6. Witam, Sprawa dotyczy 525TDS touring/E34/1996r. Zabrałem się za wymianę wkładów amortyzatorów. Kupiłem WERTTEILE i okazuje się że całkowita zewnętrzna średnica wkładu jest za mała. Średnica rury kolumny wynosi 50mm, oryginalny wkład BOGE miał 48mm, natomiast WERTTEILE 43mm - dobrane katalogowo w sklepie. Oczywiście nie ma problemu z wymianą ale boję się teraz kupować bo nigdzie nie podają tych średnic.... Bedę wdzięczny za jakieś wskazówki. pozdrawiam
  7. Witajcie koledzy, No i po sprawie. Po rozebraniu tego zespołu ślizgaczy koło wybieraka (żółty moduł) okazało się, że ściażka na skutek przepływu dużego prądu zapadła się lekko, tzn stopił się plastikowy trzymacz tej ścieżki. Po dogięciu prowadnic i ślizgaczy, wyczyszczeniu całego zespołu światła cofania wróciły :-) Dziękuję za podpowiedzi. pozdrawiam
  8. Witajcie, OK zatem dzisiaj dobiorę się do tego wybieraka. Jeśli realizacja sygnalizacji biegu wstecznego jest na zasadzie ścieżki oporowej jak w potencjometrze to może się okazać, że się przypaliła ponieważ bezpiecznik pierwotnie się nie spalił lecz stopiła się doszczętnie jego obudowa, no zobaczę i dam znać. pozdrawiam
  9. No to widzę, że nie jestem odosobniony. Z tym, że bezpiecznik u mnie cały a elektryczne sterowanie lusterek prawidłowe.
  10. No tak, ale rozumiem żeby tam była Bóg wie jak skomplikowana elektryka to można spasować..dziwne..jeszcze powalczę. Muszę się dowiedzieć jak jest realizowane sygnalizowanie wstecznego w automacie- czy z wybieraka biegów czy ze skrzyni. pozdrawiam
  11. Witam , Uległa znacznemu uszkodzeniu prawa wiązka w tylnej klapie mojej 525TDS touring. Doszło do iskrzenia i dymu. W skrzynce bezpieczników STOPIŁA się obudowa bezpiecznika numer 12, lecz fizycznie nie uległ przepaleniu. Auto natychmiast wyłączyłem i przystąpiłem do naprawy. Uszkodzenie wykryłem przypadkiem, kiedy jadąc za autem zauważyłem, że nie wyłączają się wsteczne światła podczas jazdy do przodu- skrzynia automat. Wiązkę zespoliłem w całość i ułożyłem na swoim miejscu. Jednakże nie ma świateł cofania- żadnego. Bezpiecznik wymieniłem - jest na nim napięcie baterii. Tylne światła przeciwmgłowe są, także przerwa w masie odpada ponieważ jest ona wspólna dla świateł cofania oraz przeciwmgłowych. Czy możecie mi pomóc? Czyżby na skutek tak silnego efektu termicznego upalił się jakiś kabel od bezpiecznika na tylną klapę? Bo do bezpiecznika dochodzi normalnie napięcie baterii. Jak wygląda włączanie świateł cofania w skrzyni automatycznej? Analogicznie jak w skrzyni manualnej? Krańcówka w skrzyni? pozdrawiam
  12. Jest z tyłu pod siedzeniem za kierowcą. Wypinasz złacze i już tylko pamiętaj, że central przestanie działać (jak dobrze kojarzę) pzdr
  13. Cześć Tak problem jak auto jest na postoju. Ale powiem tak, że narazie mam spokój. Zauważyłem, że któraś z krańcówek już nie działa jak powinna i migają mi często awaryjne od układu alarmu. A skąd wiem? Ponieważ wysiadając z auta i ryglując drzwi pilotem patrzę na diodę na kokpicie w wewnątrz jeśli po ryglowaniu szybko pulsuje to wiem że alarm się nie uzbroił i będą migać awaryjne światła- i w tym czasie gdy alaram nie jest uzbrojony to następuje duży pobór pradu przez alarm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.