Skocz do zawartości

W sam raz dla... emeryta? :P


patryku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Ja już pewnie zauważyliście, jestem tu świeży :P Powoli przymierzam się do zakupu pierwszego autka i postanowiłem (już od zerówki hehe), żę będzie to nic innego jak BMW. Przczytałem sporo tematów i odniosłem wrażenie, że to forum to prawdziwa skarbnica wiedzy i warto tu zaglądać, bo wypowiadają się tu osoby, które użytkują BMW więc są raczej wiarygodnym źródłem wiedzy (a przynajmniej większość z Was :cool2: ).

 

Głownie rozchodzi mi się o to, by doradził mi ktoś jakie autko (właściwie to na początek z E30) byłoby dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Chciałem zaznaczyć, że jestem z tych spokojnych kierowców (heh pewnie teraz robię z siebie pośmiewisko :roll: ) i nie będę zbyt często jeździł moim nowym nabytkiem. Od dawna interesuję się tą marką, ale jeśli chodzi o praktykowanie w tej dziedzinie to dopiero się z tym zapoznaję. Hm... nie zdziwię się jak odeślecie mnie do jakiegoś podobnego tematu. Ale założyłem nowy ponieważ zauważyłem, że potraficie wspaniale doradzać indywidualnie do danej osoby :cool2: więc i ja chiałbym być nieco oświecony przez Was :)

 

Podsumowując: jakie autko będzie dla mnie w sam raz biorąc pod uwagę te dwa "pogrubione" warunki? :) Nie pali się, na pewno nie napalę się na pierwszą lepszą "okazję" i na pewno jeszcze długo będę szukać czegoś w dobrym stanie, ale proszę, doradźcie mi coś. :modlitwa:

 

Z góry dziękuję i czekam na jakieś wskazówki :)

 

EDIT: kwota jaką dysponuję to 6-7 tys. (na obecną chwilę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zaznaczyć, że jestem z tych spokojnych kierowców (heh pewnie teraz robię z siebie pośmiewisko :roll:

Właśnie nie robisz z siebie pośmiewiska. Gdyby było więcej takich spokojnych kierowców w BMW to ta marka nie była by kojarzona z wariatami drogowymi i piratami.