Skocz do zawartości

Światła cofania


striker0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem. Gdy cofam nie świecą światła cofania. Sprawdzałem żarówki i wszystko ok, także prawdopodobnie chodzi o bezpieczniki. I tu pojawia się moje pytanie, ponieważ z zakresu elektryki jestem krótko mówiąc zielony, który bezpiecznik wymienić i ile kosztuje nowy? Mój model to e36 compact 1.6 Edytowane przez striker0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

moja dziewczyna az sie usmiala - bezpiecznikow sie nie naprawia. a schemat bezpiecznikow znajdziesz na forum - :search:

a jak bezpiecznik bedzie caly to stawiam na czujnik w skrzyni biegow, koszt ok 20-30 zl chyba, a wymiana dziecinnie prosta, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowych rzeczy się raczej nie naprawia a tym bardziej spalonych bezpieczników :)

 

Sprawdź bezpiecznik nr. 26, rozpiske powinieneś mieć na pokrywie bezpieczników. Jeżeli w kompakcie jest tak samo jak w innych budach to masz je w komorze silnika po prawej stronie patrząc od przodu samochodu. Ja bedzie dobry to zostaje czujnik w skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowych rzeczy się raczej nie naprawia a tym bardziej spalonych bezpieczników :)

 

Sprawdź bezpiecznik nr. 26, rozpiske powinieneś mieć na pokrywie bezpieczników. Jeżeli w kompakcie jest tak samo jak w innych budach to masz je w komorze silnika po prawej stronie patrząc od przodu samochodu. Ja bedzie dobry to zostaje czujnik w skrzyni.

 

Ja tam nie wiem ale z tej rozpiski co gdzieś na tym forum znalazłem jeszcze kiedyś wynika że bezpiecznik 26 jest:

Zespół sterowania silnikiem / Alternator / Wentylator Chłodnicy :D

 

Jak patrzysz od góry, bądź boku to będziesz widział który jest przepalony i wymień go na taki sam.

 

http://img.elecena.pl/9/a/5/9a57bb753d85f32e6652a4b36167f56d.jpg

ten drucik w środku będziesz miał przepalony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach