Skocz do zawartości

bmw m3 3.0 traci moc


kuban22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam fanatykow:) od roku jezdze bmw m3 3.0 i czasami mam problem z traceniem mocy. traciło moc podczas rozgrzewania, gdy temp do doszla do fulla było ok. problem robił sie coraz czesciej mianowicie silnik szarpał, przerywał, tracił moc, falował na luzie i miał inny dzwiek. wystarczylo troche pogazowac i potrzymac na wyzszych obrotach, zaskakiwało i znow było ok. Swiece sa nowe, przepływomierz powietrza jest ok, olej i filtry nowe, wszystkie rurki sa sprawdzone wiec nie ssa powietrza na lewo. dodam ze silnik głownie przerywa na malych obrotach powyzej 3-4tys potrafi zaskoczyc i ciagnie wtedy jak glupi. sa jakies pomysly? lub moze ktos mial podobny problem?? pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się pod temat.

Wydaje mi się ze mam identyczny problem, tylko z silnikiem 1.8IS M42.

Jadąć na niskich obrotach, chcąc delikatnie przyśpieszyć auto przerywa i odblokowywuję się gdy dodam więcej gazu.

Sprawdzałem już wiele rzeczy: podmieniałem przewody, cewke zapłonową, świece, silniczek krokowy i przepływomierz.

Ktos inny ma jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj kolego sonde lambda przeczyścić, podejrzewam, że to może być coś z tym, co do falowania na niskich obrotach to przeczyść silniczek krokowy, zawór egr i ewentualnie przepustnice...

tak zawór egr.... :mad2:,nie wiem kolego czy zauważyłeś ale w M3 jest silnik benzynowy.

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I co z tego że w silnik benzynowy, Zawory recyrkulacji spalin były stosowane w benzynach już dobrze 25lat temu, dużo wcześniej niż w silniku diesla. Zobacz sobie to: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF91&mospid=47432&btnr=11_1324&hg=11&fg=50, w bmw tylko działa to na innej zasadzie, nie jest to typowy EGR.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może rzeczywiście cos z sondą lambda, Byłeś na kompie, powinno coś wykazać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musza sie palic zadne kontrolki. A jak z ukladem dolotowym? Nie ma zadnych nieszczelnosci? Moze czegos na pierwszy rzut oka nie widac?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAko że mam bardzo podobny problem ( o ile nie ten sam ) również sprawdziłem pompe paliwa.

Sprawdziłem wydajnosc pompy według instrukcji naprawiam sam i wyszło mi, że pompa za mało paliwa podaje.

Sprawdzałem trzy razy:

na wężu odpływowym z filtrem paliwa wyszło ze podaje 250ml zamiast 1l

bez filtra wyszło tak samo

na wężu idącym prosto z pompy wyszło ponad 1l.

Pytanie czy może na listwie wtrysków nie ma czegoś zapchanego lub zepsutego?

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.