Skocz do zawartości

Czujniki poziomu paliwa prawy lewy.


suchyps

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Szukałem odpowiedzi na mój problem lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.

Otóż posiadam 318 tds 97r. w którym wariuję wskaźnik poziomu paliwa od samego początku lecz teraz już pokazuje tylko max lub cały czas leży.

Diagnostyka czujników wykazała uszkodzony prawy czujnik poziomu paliwa lewy jest ok.

Ciężko dostać sam prawy czujnik bo jak wiadomo jest on przy pompce i każdy sprzedaje plastyk pompkę i czujnik w komplecie.

Bez problemu można natomiast dostać lewy czujnik za niewielką kwotę.

I tu mam pytanie czy sam lewy czujnik (oczywiści z pływakiem ) da się zamocować z prawej strony w plastiku przy pompce czy jest on tak samo mocowany i czy będzie to w ogóle działać może ktoś to już przerabiał i będzie wiedział.

Pytanie drugie domyslam się że odpadają czujniki stosowane w bakach silników benzynowych . A co z czujnikami z zbiorników stosowanych np 325 tds lub 525 tds czy mają takie same parametry lub chociaż zblizone.

I tu pytanie numer 3 może ktoś wymieniał pompkę w swoim 318 tdsie i ma taki czujnik na odsprzedanie?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa nie pomagała.

Już czyściłem scieżki poprawialem blaszki a nawet przelutowałem kabelki na wszelki wypadek.

Po podpienciu miernika pod czujnik i przesuwaniu potencjometru nie pokazuje prawidłowych wartości tzn nie przechodzj płynnie tylko opór bardzo wariuje i zazwyczaj przekracza zadane wartosci pow. 300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

 

Ja borykałem się w swojej bmw e36 m43 z problemem wskaźnika paliwa. Wskazówka wariowała, skakała albo leżała albo max pokazywała.

Rozbierałem wszystko kilkanaście razy i mierzyłem miernikiem było dobrze jak przesuwałem, opór się zmieniał płynnie, czyściłem przelutowałem wszystko, ale po złożeniu znowu wariowało albo po krótkiej jeździe. W końcu znalazłem przyczynę po bardzo żmudnych poszukiwaniach i kilku miesiącach. Już prawie dałem za wygraną. Ale w końcu doszedłem, że to przewody od wskaźnika w środku izolacji się po prostu połamały i przerywały od wstrząsów, prawdopodobnie od drgań pompy paliwa pękły druciki w izolacji i takie dawały objawy. Przylutowałem nowe kabelki i jest dobrze.

 

Pozdrawiam, mam nadzieję że pomogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.