Skocz do zawartości

MOJE PIERWSZE 316 - co powiecie o tym modelu?


drluca

Rekomendowane odpowiedzi

Ja rownież jestem posiadaczem BMW 316 1996r. i rownież szczęśliwy :) ALE COUPE bo tylko te mi najbardziej przypadły doo gusty z "3"

Powiem że osiągi jak na 1.6 są zadowalające (niedługo wycinam cata - mam asz dwa - i wtedy zaszaleję :twisted: )

Twuj compakcik z 1.6 z 97r. powinein sobie dobrze radzic.

-=BAWARKA TO DOBRA PARA DLA MNIE -=


http://img512.imageshack.us/img512/2996/333333333yq4.jpg


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=43306&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi...

 

jestem zupelnie zielony w BMW, do tej pory bawilem sie Oplami.

 

co oznacza np. to 'i' po 316?

 

pelna nazwa to BMW 316 KAT? coz to takiego?

 

ile wam wypala to autko na 100?

 

to takie podstawowe pytania. bede wdzieczny za kazda informacje o tym modelu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katuje non stop :D

 

dlaczego bede przegrywal z opalmi i w czym?

 

15l przy silniku 1.6?! jak to mozliwe?

 

czy gdzies mozna dokupic hak do holowania, montowany z przodu? tam jest zaslepka i podobno mozna wkrecic hak...

 

zauwazylem ze kopa silnik dostaje powyzej 3 tys. obrotow, ladnie odchodzi...

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że moze spalić 15 literkow przeciez to slabiutkisilnik jak na ciężar budy. tylko 100 koników, ale przy normalnej jezdzie nie spali ci 15 literkow tylko okolo 10 w miescie beznyny okolo 12 gazu mowa o normalnej jeździe miejskiej. Natomiast jak bedziesz chcial wycisnac z 1.6 to czego nie da sie wycisnac z niego i bedziesz zamykal obrotomierz ciagle a auto i tak nie bedzie wcale lepiej jechal to wtedy spali ci 15 :mad2: przerabiałem to już
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz przegrywał z Oplami, bo Opel, to nie tylko corsa 1.0 lub Astra 1,4 60PS.