Skocz do zawartości

Chce kupic INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY - co wybrać?


prl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chcę kupić na allegro interfejs diagnostyczny do mojej bumy, chciałbym wybrać taki który oferuje najwięcej opcji (pokazywanie błędów DME, kasowanie ich, kasowanie inspekcji) oraz testowanie tzw. live data.

 

Poza tym czy mając obojętnie jaki interface można korzystać z każdego programu? Np. BMW SCANNER lub CARSOFT czy też inne? A jak to się ma do programu VAG?

 

Kto z Was ma lub miał do czynienia z testerami i E36 ? W dodatku chcemy się z kumplem na to zrzucić więc fajnie by było gdyby obsługiwało jego E30 325 a w przyszłości E34.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej nazbieraj na MODICa II lub III

 

Rzecz w tym że nie chce by przesadzić. Tester ma mi dostarczyć informacje jako dla średnio zaawansowanego amatora - a nie jestem z zawodu mechanikiem testującym beemki :)

Nie dopisałem że interesuje mnie raczej coś w okolicach 200 pln, a że jest tego duzo w różnych opcjach to chciałbym wybrać jak najlepiej.

 

Znalazłem coś takiego:

http://www.auto-soft.pl/index.php?p21,interfejs-diagnostyczny-euroscan-2000-auta-europejskie

i

http://moto.allegro.pl/item189787738_interfejs_diagnostyczny_bmw_carsoft_1987_2006.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej nazbieraj na MODICa II lub III

eeee.... lepiej GT1 :lol: :lol: :lol: A tak serio dla siebie czy do pracy?

 

Tylko i wyłącznie dla siebie. Nie chce testując jakikolwiek czujnik latać co chwila do mechanika i podłączać się pod komputer. Poza tym mam tak mało czasu na robienie czegokolwiek że często grzebie w aucie spontanicznie, np. gdy mam ochotę po robocie, czyli po 18 :/ Bez testera mam bardzo utrudnione możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.