Skocz do zawartości

Falowanie a korek wlewu paliwa+filtr


gerro

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie w zeszły czwartek wymieniłem filtr paliwa(założony poprawnie wg opisu na filtrze) potem zatankowałem do pełna (shell) ,no i zaczeło się ledwo dojechałem do domu ok 5 km, wystąpił totalny brak wolnych obrotów pojechałem do warsztatu dość dobrego na komp wynik sonda poszła sobie na emeryturę.

Wzwiązku z tym że już kiedyś miałem z nią problem kazałem sobie nową (bosh dedykowana do bmw) jednak ze względu na póżną porę umówiłem się na wymianę na dzień następny . Rano uruchamiam silnik i co??? zero kłopotów no ale sondę wymieniamy i było by ok gdyby nie dzisiejsze tankowanie znowu pod korek , odjeżdżam ze stacji i po paru km znowu brak wolnych obrotów co ciekawe po dojechaniu pod dom udało mi się utrzymać silnik na chodzie poczym odkręciłem wlew paliwa a tu jak nie pociągnie powietrze normalnie przeciąg i po chwili silnik zgasł . Po ponownym uruchomieniu silnik pracuje ale nie równo z rury wydechowej leci para i czuć benzynę dość mocno dosłownie po pół minuty pracy silnika odkręcam korek a on znowu zassany poczym silnik zrobił łuuu łuuu i zgasł .

Powiedzcie mi jaka jest zależność pomiędzy korkiem (wlewem) paliwa a pracą silnika bo ja nie mam żadnej koncepcji no i jak wpływ ma na to wszystko poziom paliwa w zbiorniku

 

 

A ha zapomiałbym dodać to nie pierwszy raz kiedy tankuję auto do pełna :D :D :D wcześniej takich objawów nie było pomimo tankowania do pełna no i ten nieszczęsny filtr paliwa zbieżność okolicznośći czy jak a może źle opisany przez producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam wadliwy zawór przepalania paliwa... może zasysa koledze odpowietrzeniem dodatkowe paliwo którego auto nie ma siły przepalić

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam źle sformułowałem... chodzi o ten mały elektrozawór który jest między filtrem węglowym a kolektorem ssącym... przepalanie par paliwa...

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie w zeszły czwartek wymieniłem filtr paliwa(założony poprawnie wg opisu na filtrze) potem zatankowałem do pełna (shell) ,no i zaczeło się ledwo dojechałem do domu ok 5 km, wystąpił totalny brak wolnych obrotów pojechałem do warsztatu dość dobrego na komp wynik sonda poszła sobie na emeryturę.

Wzwiązku z tym że już kiedyś miałem z nią problem kazałem sobie nową (bosh dedykowana do bmw) jednak ze względu na póżną porę umówiłem się na wymianę na dzień następny . Rano uruchamiam silnik i co??? zero kłopotów no ale sondę wymieniamy i było by ok gdyby nie dzisiejsze tankowanie znowu pod korek , odjeżdżam ze stacji i po paru km znowu brak wolnych obrotów co ciekawe po dojechaniu pod dom udało mi się utrzymać silnik na chodzie poczym odkręciłem wlew paliwa a tu jak nie pociągnie powietrze normalnie przeciąg i po chwili silnik zgasł . Po ponownym uruchomieniu silnik pracuje ale nie równo z rury wydechowej leci para i czuć benzynę dość mocno dosłownie po pół minuty pracy silnika odkręcam korek a on znowu zassany poczym silnik zrobił łuuu łuuu i zgasł .

Powiedzcie mi jaka jest zależność pomiędzy korkiem (wlewem) paliwa a pracą silnika bo ja nie mam żadnej koncepcji no i jak wpływ ma na to wszystko poziom paliwa w zbiorniku

 

 

A ha zapomiałbym dodać to nie pierwszy raz kiedy tankuję auto do pełna :D :D :D wcześniej takich objawów nie było pomimo tankowania do pełna no i ten nieszczęsny filtr paliwa zbieżność okolicznośći czy jak a może źle opisany przez producenta

 

 

 

zgodnie z nalejką i wytłoczeniem na puszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten zawór co kolega wymienił wyzej nazywa sie : zawór recyrkulacji spalin(przynajmniej w VW tak sie nazywa)

a próbowałes jezdzic z zatankowanym autem do polowy baku??? tez to samo???

 

Nie o ten zawór chodzi... opary które wytwarza paliwo w zbiorniku wędrują rurką do puszki z węglem aktywnym... przy odpaleniu jest taki zaworek który otwiera przewód łączący puszkę z kolektorem ssącym i opary są przepalane... może w tym układzie tkwi jakiś problem

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.