Skocz do zawartości

325tds Czasami brak mocy - jestem nowy w temacie BMW


limax22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym prosić o pomoc, gdyż nie za bardzo mam do kogo sie zwrócić, gdyż w warsztacie mówią mi ze mam przyjechać jak "TO" sie dzieje a mi przeważnie "TO" ustaje po załóżmy przejechaniu ok 1 kilometra.

 

Moje auto: BMW e36 touring 325TDS z 1997r. (posiadam dopiero od 2 miesięcy)

 

Rzecz w tym, że czasami po uruchomieniu silnika (jak do tej pory to po uruchomieniu ciepłego, czyli np podjechałem pod sklep po zakupy normalnie a po 20minutach jak odpaliłem to już nienormalnie)auto praktycznie nie ma mocy na CAŁYM zakresie obrotów na każdym biegu. Można wciskać gaz w dechę i nic, auto powoli bardzo mozolnie przyspiesza. Następnie po przejechaniu około 0.5 - 2km auto odzyskuje moc i jakby nigdy nic jedzie i przyspiesza normalnie.

Wymieniłem parę dni temu:

Olej + filtr paliwa + filtr powietrza

Czytałem że przyczyną może być zapowietrzony zbiornik paliwa, ale dziś jak mi się to stało to zatrzymałem się i odkręciłem korek paliwa i nie pomogło.

W stacji obsługi każą mi przyjechać jak usterka nastąpi, ale ciężko gdyż jak nastąpi to ustaje i jak do tej pory to zdarzyło mi się to tylko 4 razy w ciągu 2 miesięcy, ale chciałbym wiedzieć co się dzieje i coś z tym zrobić!

Jeśli miałby ktoś jakieś porady to będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałęm kiedys taki problemik u siebie

w kolektorze dolotowym jestt czyjnik nad pompą paliwową od wtrysków

problemem u mnie było ze styki były zasniedziale posprawdzaj wtyczni moze akurat na cos trafisz OSTATECZNIE PODPINKA CI ZOSTAJE POD KOMPA TAM POWINNO WSZYSTKO WYJŚĆ

TAKI PROBLEM WYSTĘPOWAŁ w moim autku mi to pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Dlugo mnie nie bylo tutaj.

Dziekuje wszystkim za rady.