Skocz do zawartości

cały "zestaw" poduszek


grzechusk

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie w jakich granicach cenowych kosztuje załozenie czujnika (jesli wymienia sie go tez po kolizji przodem) plus nabój z poducha? Prawdopodobnie mam zaklejoną kontrolke, która cały czas sie swieci i jak okaze sie ze tak jest to bede chcial to zrobic, na jakie mniej wiecej koszta musze sie przygotowac i czy da rade to zrobic u mechanika(nie mówie tu o słynnym kaziu na rogu) czy tylko w gre wchodzi ASO? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty to zależy gdzie i za ile kupisz poduchy i sensor. Pamiętać tez trzeba o naboju pirotechnicznym przy klemie akumulatora bo podczas dzwona prawie zawsze to wybija odłączając główne zasilanie. Da się to zrobić poza ASO wystarczy dobry elektronik ze sprzętem diagnostycznym do bmw. Zakładasz wszystkie sprawne części kasujesz błędy i powinno śmigać. Aha jeszcze jak poduchy przedni strzeliły to i napinacze pasów w przednich fotelach najprawdopodobniej tez do wymiany.
BMW to pełnia życia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i jeszcze jedno, czy da sie sciagnac osłony poduch pasazera i kierowcy nie uszkadzajac ich jakos, bo problem w tym ze niewiem czy tam sa, a najpierw chciałbym od tego zaczac, zeby nie oddac auta mechanik powie, ze niema a beda ja tego nie sprawdze wiecie o co chodzi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduchę kierowcy sprawdzasz bez problemu - trzeba odkręcić dwie śrubki w kierownicy od tyłu i wychodzi (widzisz czy jest). Z pasażerem to nie wiem. Jeśli chcesz sprawdzić kontrolkę poduchy to najpierw test zegarów czy działa (chociaż na starcie powinna świecić). A jeśli mówisz że może być zaklejona, to możesz łatwo wyjąć zegary.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszkę pasażera możesz sprawdzi czy jest czy jej nie ma na dwa sposoby albo wymontować cały schowek przed pasażerem i włożyć głowę pod spód deski wówczas powinieneś zobaczyć poduszkę albo przez wyciągnięcie przedniej zaślepki w konsoli co zakrywa poduszkę. Z zaślepką natomiast jest tak że jeżeli masz poduchę od fabryki nie nie było z nią nić i z konsolą grzebane to ta zaślepka ma takie chyba 3-y szt. plastikowe spineczki które podczas odpalenia poduch i wyskoczeniu tej zaślepki zostają zerwane. Jezeli będziesz miał poduszkę nie ruszana to przy wyciągnięciu - podważeniu tej zaślepki te spinki zostną zerwane.
BMW to pełnia życia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
:lol: nasi tam byli........

 

a auto kupiłeś jako bezkolizyjne?

 

Wiedziałem ze było stukniete od strony kierowcy bo mechan mi powiedział ze było cos ale ze nie zauwazyl ze poducha w ogóle sie nie zapala to dla mnie K.O :mad2: (to mój pierwszy wóz, wiec jeszcze nie byłem w temacie w niczym) ogólnie dobrze smiga nie goni silniczek chodzi równo no tylko zostały te poduchy :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.