Skocz do zawartości

nr kurtyny?


maroek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos moze potwierdzic prawidlowy nr kurtyny :?:

mianowicie na mojej (ktora nie dawno wymienilem) jest 84826816508K :!: dziwny to nr i to K na koncu, ja w etk takiego nie znalazlem :( . Srodek numeru czesciowo pasuje do nr kurtyny 72128268165 - ale to tylko moja interpretacja. Na kurtynie sa jeszcze takie oznaczenia: ASG 04B2464A1160T oraz nazwa i typ: H2002 BAM-PT1-0635 (i emblematy bmw). Wg zapewnien sprzedajacego kurtyna byla od e46 wiec powinna pasowac... i pasuje -problem w tym, ze nie mozna wykasowac bledu :mad2: - diagnozer wskazuje kurtyne oraz blad nieznany :?: Nie wiem czy to wina kurtyny, przwodu (przepalony, zla rezystancja) czy modulu - zakladam ze kurtyny z powodu tego nr.

Ktos moze wie jak oprocz metod organoleptycznych mozna sprawdzic kurtyne, np. miezac rezystancje?

Dzieki za pomoc :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos moze potwierdzic prawidlowy nr kurtyny :?:

mianowicie na mojej (ktora nie dawno wymienilem) jest 84826816508K :!: dziwny to nr i to K na koncu, ja w etk takiego nie znalazlem :( . Srodek numeru czesciowo pasuje do nr kurtyny 72128268165 - ale to tylko moja interpretacja. Na kurtynie sa jeszcze takie oznaczenia: ASG 04B2464A1160T oraz nazwa i typ: H2002 BAM-PT1-0635 (i emblematy bmw). Wg zapewnien sprzedajacego kurtyna byla od e46 wiec powinna pasowac... i pasuje -problem w tym, ze nie mozna wykasowac bledu :mad2: - diagnozer wskazuje kurtyne oraz blad nieznany :?: Nie wiem czy to wina kurtyny, przwodu (przepalony, zla rezystancja) czy modulu - zakladam ze kurtyny z powodu tego nr.

Ktos moze wie jak oprocz metod organoleptycznych mozna sprawdzic kurtyne, np. miezac rezystancje?

Dzieki za pomoc :modlitwa:

 

Ilo stykowe jest zlacze kurtyny ktora zainstalowales w aucie?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze kurtyna jest "stage II" zamiast "stage I" :?:

 

Musi byc tego samego producenta, co modul centralny ABG. Jesli

modul jest od Boscha to nie bedzie dzialac z kurtyna od TEMICa czy TRW

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlacze jest dwustykowe a producent to autoliv :?:

a jesli chodzi o "stage I" lub "II" to nie sadze by kurtyny mialy pelne lub czesciowe napelnienie - jesli o to chodzi.

Poza tym w TIS'ie nic nie wspominaja o doborze kurtyny poprzez producenta. Co wiecej pokazuja jak zmienic stary model kurtyny np. z 98r na 2 modele nowsze - wiercac otwory pod mocowanie lub przedluzajac przewod. Nie sadze ze kazdy producent ma w swojej ofercie wszystkie typy kurtyn ... ale moge sie mylic :?

napisze do producenta moze on cos wyjasni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlacze jest dwustykowe a producent to autoliv :?:

a jesli chodzi o "stage I" lub "II" to nie sadze by kurtyny mialy pelne lub czesciowe napelnienie - jesli o to chodzi.

Poza tym w TIS'ie nic nie wspominaja o doborze kurtyny poprzez producenta. Co wiecej pokazuja jak zmienic stary model kurtyny np. z 98r na 2 modele nowsze - wiercac otwory pod mocowanie lub przedluzajac przewod. Nie sadze ze kazdy producent ma w swojej ofercie wszystkie typy kurtyn ... ale moge sie mylic :?

napisze do producenta moze on cos wyjasni...

 

Jesli zlacze jest dwustykowe, to kurtyna jest "nieinteligentna" czyli nie

powinno byc zadnych klopotow ze wspolpraca z modulem airbag.

 

 

W tej chwili prawde mowiac nie wiem co to moze byc. Jedna uwaga -

kurtyny NIE WOLNO sprawdzac za pomoca omomierza, po pierwsze

taki pomiar najprawdopodobniej nic nie wykaze, po wtore mozna

przypadkowo doprowadzic do jej odpalenia.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

psychop,

a moze wiesz jaki rezystor nalezy podlaczyc w miejsce airbaga? Po podlaczeniu do diagnozera mozna by sprawdzic czy wina lezy w przewodzie lub module czy tez w samej poduszce?

 

Zalezy od typu poduszki. Niektorych typow poduszek nie daje sie

zastapic rezystorem (modul sie nie "nabierze") ale w wiekszosci

wypadkow z jakimi sie spotkalem to wartosc pomiedzy 2 a 3.9 ohm

powoduje wykrycie poprawnosci obwodu poduszki. Proponuje

zaczac od najwiekszej. Rezystor dla pewnosci powinien byc 0.25w

 

Mk

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Schowek pasazera tzw. glovebox, dostep bedzie troche trudny ale powinnienes zobaczyc naboj i na dole wtyczke. Wtyczka ma zabezpieczenie i zeby ja wyciagnac trzeba, w zaleznosci od typu albo podwazyc taka plytke (tak jest przy napinaczach pasow) albo ja wcisnac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.