Skocz do zawartości

320d wyciszanie pracy silnika


bolek1521

Rekomendowane odpowiedzi

witam .

panowie mam takie pytanko otóz w mojej buni nie ma wyciszenia silnika tzw "pampersa''. moje pytanko jest takie czy jak zamontuje cos takiego jak na aukcji ponizej to wyciszy to prace silnika na zewnatrz czy szkoda na to kasy? moze macie jakies inne pomysly na wyciszenie silnika?

 

http://moto.allegro.pl/oslona-silnika-bmw-e46-dies-ben-silnik-skrzynia-i1348764869.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze kolega ma rowniez 320d i jego sporo ciszej chodzi na zewnatrz. kiedys było tak że postawiliśmy obie nasze buni obok siebie w odstepie okolo 5m i wyraznie było słychac mojego. nawet jak jedzie to slychac jego ze jest sporo cichszy od mojego i mnie to denerwuje troche. dodam ze on ma wlasnie jakies to wyciszenie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj jest na vp44 i chodzi baaardzo cicho:) w porównaniu do 2.0 tdi(teog na pompkach) lub 3.2 did z pajero to mam wrażenie ze jezdze benzyniakiem :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w porównaniu do 2.0 tdi(teog na pompkach)

Balu o czym/o którym modelu mówisz??

 

rodzice maja w outlanderze i jest makabra :? nie ma to jak diesel z wtryskiem pośrednim tam mięciutko chodzą silniczki np: vw 1.9 td (aaz) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtrysk następuje do komory wirowej i stamtąd do komory spalania:) wiadomo jest to mniej efektywne(moc) ale praca silnika jest bardzo miękka(odowiednio ustawiony kąt wtrysku) odpowiadam na Twoje pytanie: tak vag ma silniki z wtryskiem pośrednik a są to 1.9d(1y) oraz 1.9 td(aaz) AAZ miałem w golfie i naprawde super jeżeli można tak powiedziec to miał fajny "gang" klekotu :norty: po odpowidim przerobieniu pompy wtryskowej krecił sie do 5,5tys obr :twisted: są jeszcze 1,6 d oraz 1,6 td(jr, sb) oraz stare 2,4d, oraz 2,4 td stosowane w LT oraz min w volvo 960 pewien o czyms zapomniałem :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie osobiście nie wiedziałem, że Vagi miały typ wtrysku pośredniego i zbiło mnie to z tropu :wink: no ale już wszystko wiadomo :cool2: pozdr

 

bardzo dawno temu wszystko miało wtrysk pośredni, pierwszy diesel z bezpośrednim wtryskiem to zdaje się Fiat Croma w 1985r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie osobiście nie wiedziałem, że Vagi miały typ wtrysku pośredniego i zbiło mnie to z tropu :wink: no ale już wszystko wiadomo :cool2: pozdr

 

bardzo dawno temu wszystko miało wtrysk pośredni, pierwszy diesel z bezpośrednim wtryskiem to zdaje się Fiat Croma w 1985r.

 

z tego co wiem golf I z silnikiem 1.5d był wczesniej poza tym wiekszość starych ropiaków ma pośredni wtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam wrazenie że wersja 136 ciszej pracuje niz 150 przynajmniej na biegu jałowym nie wiem jak podczas jazdy bo nie slyszałem

natomiast w trasie nie słyszę pracy silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziwne ja robiłem kiedys podobny test m47 i m47n i u mnie w m47n oczywiscie zagrzane obydwa silniki w środku wogole nie słychac że jedziesz dieslem a na pompie vp44 było słychac ze do diesel oczywiscie nie tak jak w vag-u, samochody o podobnym przebiegu..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zastosować patent, ktory Nissan stosuje w Infiniti. Specjalne urządzenie emituje fale dzwiękowe o przeciwnych amplitudach do fal silnika. Po nałożeniu sie dźwięk silnika znika, zupełnie. Dawno temu GM pracował nad taki tłumikiem. Efekt szokujący.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zastosować patent, ktory Nissan stosuje w Infiniti. Specjalne urządzenie emituje fale dzwiękowe o przeciwnych amplitudach do fal silnika. Po nałożeniu sie dźwięk silnika znika, zupełnie. Dawno temu GM pracował nad taki tłumikiem. Efekt szokujący.

 

amplituda powinna być taka sama, za to faza przeciwna :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zastosować patent, ktory Nissan stosuje w Infiniti. Specjalne urządzenie emituje fale dzwiękowe o przeciwnych amplitudach do fal silnika. Po nałożeniu sie dźwięk silnika znika, zupełnie. Dawno temu GM pracował nad taki tłumikiem. Efekt szokujący.

 

amplituda powinna być taka sama, za to faza przeciwna :mrgreen:

 

 

Zgadza się. Ja nie jestem inżynierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.