Skocz do zawartości

3XX - co myslicie o takim kluczyku?


tom33b

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Po pierwsze popraw temat. Dla mnie to zwykły bubel (made in china) i nie zamienił bym oryginalnych kluczyków na coś takiego (podobnego jak mają samochody grupy VAG).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pro po kluczyków, potrzebuje dorobić kluczyk do X czy to prawda że dorabiają tylko w serwisie? Dwa lata temu chciałem dorobić do e 46 i zjeździłem kupę punktów i każdy rozkładał ręce i wysyłał mnie do ASO. Ale to było 2 lata temu a teraz świat poszedł do przodu pojawiły sie komputery, narkotyki....................

Może ktoś z was coś wie na ten temat?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pro po kluczyków, potrzebuje dorobić kluczyk do X czy to prawda że dorabiają tylko w serwisie? Dwa lata temu chciałem dorobić do e 46 i zjeździłem kupę punktów i każdy rozkładał ręce i wysyłał mnie do ASO. Ale to było 2 lata temu a teraz świat poszedł do przodu pojawiły sie komputery, narkotyki....................

Może ktoś z was coś wie na ten temat?

Pozdrawiam.

 

widzę, koleszko, że jesteś ode mnie z miasta :P hmm.. jeśli to ten koło Wcha Strzegom.

podjedź do koleszki, który robie BMW i Mini tak koło stragony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wypowiem się nieco w innym tonie, gdyż w poprzednim aucie (Audi A3) miałem zamontowane coś takiego :) Problemem w Twoim przypadku, będzie na 100% grot kluczyka, który jest tragicznej jakości i nawet po nacięciu, będzie niszczył zamki i stacyjkę, ja przerobiłem taki pilot pod oryginalny klucz u ślusarza, choć niechętnie, to jednak się podjął :P

 

Jeśli chodzi o piloty i sama centralkę, to nie miałem żadnych zastrzeżeń do jej pracy, godny uwagi jest fakt, że zasięg tych pilotów jest miażdżący w porównaniu z fabrycznymi do e46, ale już taki urok naszych 3er :D

 

Pozostaje kwestia immobilisera, należy zaprogramować transponder i umieścić go w pilotach, w Audi jest crypto, więc nie było wielkiego problemu, w pilocie jest miejsce na transponder, zalewasz go klejem i jest ok. Nie wiem jak to wygląda w BMW.

 

W ostatecznym rozrachunku, nie polecałbym do e46, z powyższych względów + kwestia świetnego wyglądu i trzymania fabrycznego kluczyka :D

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.