Skocz do zawartości

320d E46 1999 136KM Sterowanie TURBO


haker151

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Napiszcie proszę co się stanie jak włączę w INPA sterowanie TURBO ??

Jak włączam sterowanie wentylatorem chłodnicy to się włącza pokręci się chwile i się wyłącza.

Jakie zatem zdanie będzie miało sterowanie TURBO.

Albo diagnostyka świec żarowych ??

Wchodząc w INPA na Silnik M47 DDE3.0 póżniej sterowanie i Sterowanie [F1].

Napiszcie czy te testy / sterowanie można odpalać bez jakiegokolwiek ryzyka ??

I czy ktoś już to testował.

Pozdrawiam

BMW e46 Touring TC Witamin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to testowałem i nic się nie dzieje, przynajmniej u mnie, to samo jak włączę sterowanie EGR, a wentylator się włącza. W ogóle możemy w tym wątku opisywać wszystkie nieznane nam funkcję inpy. Co myślicie o takim pomyśle ? pewnie przyda się wielu osobom zaczynającym diagnostykę z inpą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wlaczysz sterowanie EGR to wlaczasz albo wylaczasz EGR i slychac to w pracy silnika. Jak ci to nie dziala to zerknij do EGR czy w ogole dziala.

 

jak w to wejśc w inpie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.

Ale chodzi o to że jak uruchamiam sterowanie EGR to wyłączam EGR bądź jeżeli EGR jest wyłączony to go włączam.

Do czego służy ten EGR??

Czy z TURBO jest podobnie na zasadzie włączania i wyłączania ??

Gdzie mogę sprawdzić błędy turbo, bowiem mam dziwny objaw że powyżej 2,5 trubo jakby przestaje działać i ok. 3 znowu się wkręca na obroty.

Może wiecie co jest powodem ??

Myślałem o zakupie preparatu do czyszczenia trubo podobno psikasz raz, jeżdzisz chwile psikasz drugi raz i tak do 3 razu i trubo ma być czyste ??

Nie wiem czy to prawda ??

BMW e46 Touring TC Witamin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR to wpisz sobie w google to poczytasz zasade dzialania. Ogolnie to zawor recyrkulacji spalin czyli na nasze wpuszcza spaliny w silnik zeby je ponownie przepalic :)

tak dobrze zrozumiales jesli chodzi o EGR. Nie wiem czy turbina da sie tak sterowac bo ona dziala na zasadzie plynnej regulacji a nie on/off. Co do dziury w mocy to moze byc wiele przyczyn. Poszukaj o spadkach mocy w dieslu i zacznij diagnoze po kolei eliminujac podejrzane elementy.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.