Skocz do zawartości

dziwne stuki w układzie kierowniczym


seba1301

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mój problem jest jak w temacie dochodzi bardzo głośny hałas podczas kręcenia kierownicą na postoju i podczas jazdy, lecz wspomaganie się nie traci. Po zajrzeniu pod samochód zobaczyłem minimalne "pocenie" się przy pompie wspomagania (dokładnie przy rolce napędzanej przez pasek wieloklinowy) niestety nie potrafiłem zlokalizować tego hałasu i raczej nie dochodził on z pompy. Korek wlewu płynu do wspomagania jest też non stop wilgotny nie wiem czym ma to jakieś znaczenie (oczywiście poziom płynu jest ok). Odkąd kupiłem moje e46:D ten układ nie chodził w sposób precyzyjny odnosiłem wrażenie jakby kierownica raz stawiała większy opór, a raz mniejszy (tak jakby wspomaganie działało raz z mniejszą siła, a raz z większą). Nie mam zielonego pojęcia co to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.