Skocz do zawartości

bmw E-46 316i 1999r-faluje po odpaleniu ciepłego silnika


nyguss-spec-BMW

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie nie dałem rady tej usterki wyeliminować nie falowały caly czas tylko ewidentnie po ponownym odpaleniu z 3-4 razy spadnie do 500obr/min potelepie budą i sie stabilizuje i jest super do zgaszenia auta i ponownego odpalenia po kilku minutach

 

podłaczam pod kompa i widze ze krokówka dziala od zakresu 32% wzwyż ale poniżej nijak tyle ze jest to minimalny zakres pracy silniczka i niżej nie ma opcji żeby korygował

 

na chłopski rozum auto ma tyle powietrza z przepływki i odmy ze krokówka zamknieta (na maxa 32%) nie potrafi już dalej ująć tego powietrza z przepływki

 

swego czasu uszczelniłem cały dolot z wszystkim co do niego jest wpięte nie dało to prawie nic

 

jakies 2lata temu wymieniłem odme i było niby lepiej

 

jedyna poprawa jaka była zauważalna to taka że nie buja autem przy dojeżdzie do świateł tylko w momencie ponownego rozruchu po kilku minutach postoju na wyłaczonym silniku

 

przyrządem do kontroli zawartosci CO2 w płynie chłodzącym wyeliminowałem uszczelke pod głowicą

wymieniony czujnik temp silnika(pod dolotem) wymieniona przepływka,wymieniona krokówka (przekładka)

jedyny element który mi został do wyeliminowania to czujnik temp przy wyjsciu z chłodnicy ponieważ co jakis czas na kompie potrafi pokazac przy podłaczeniu i przekreceniu zapłonu -48 stopni obawiam sie ze to nie ma wpływu na prace silnika a tylko wentylatora ale sygnal o takiej temp idzie do kompa czy jest brany pod uwage przy ustalaniu mieszanki ???

 

to pytanie do was bo mi sie wydaje ze ten pod dolotem daje sygnal o temp do kompa i o działaniu ssania(przy 30 stopniach na dworzu czujnik możliwe że robi nam w aucie zime -48 i daje wiecej paliwa ???

 

także przypadłośc jest max [bAD].... i obniża moją ocene BMW

 

jakby jakis magik potrafił na nowej krokówce sprawdzic minimalny zakres otwarcia było by super czy może jest inna krokówka która potrafi sie zamknąć prawie do konca ??? takie cudo eliminowało by ta przypadłośc niestety standard model nie daje rady

 

podpowiedzi mile widziane bo tematów falowania przy dojezdzaniu do swiateł było z 2000tys a rozwiązanych 0 :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez sie z tym meczylem.ostatnio odwrocilem uszczelke w korkuod wlewu oleju.poki co nie faluje po odpaleniu :D tylko ze u mnie bylo widac lekki zaciek spod korka,sprobuj nic nie kosztuje :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.