Skocz do zawartości

jaka grubosc lakieru na e46?


doktor1

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

dzisiaj ogladalem e46 320d z maja 2005 roku, auto bezwypadkowe z certyfikatem bezwypadkowosci - zastanawia mnie grubosc lakieru - mierzylem elektronicznym miernikiem i wyszlo:

 

przod tzn maska, 2 blotniki grubosc lakieru 150 mikronow - ( z reguly w roznych autach waha sie od 80 do 180 mikronow) - pelno sladow kamieni na masce i lampach - lampy data produkcji maj 2005 - auto data producji marzec 2005!!!! -brak nalepek ostrzegajacych o swiatlach - takie zolte po kazdej ze stron na wzmocnieniu gornym

 

dach i 4 drzwi boczne po 130 mikronow - na dachu 3 plamy po ptasich gownach tak ze lakier wyzarty

 

tylne blotniki grubosc 130 mikronow jedynie tuz za tylna szyba na 2 slupkach kolo klapy tylnej tylko 40 mikronow ( sprawdzalem od srodka nie ma sladow po klepaniu itd)

 

klapa tylna po calosci 130 mikronow

 

 

czy ktos z szanownych kolegow orientuje sie ile mikronow powinna miec beka??

 

p.s.

handlarz chcial za nia 33 tys zl do oplat - odpuszczam sobie ja bo wg mnie byla walona kilka miesiecy po kupnie i do tego ta dziwna grubosc lakieru na slupkach czy ktos wi dalczego jest 40 mikronow? - moze ktos robil bardzo gruba polerke.

ciezko jest znalesc dobre auto za male pieniadze

:roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj widzialem 2 szt. u dwoch roznych handlarzy: jeden za 32,5 tys zl z 2004 roku 320 d - koles przyznal ze mial malowany blotnik i zderzak w serwisie pokazal fakture na 1200euro na naprawe w serwisie bmw - drugi z 2005 roku rejestracja maj 2005 produkcja marzec 2005 za 33 tys zl bezwypadkowy - w co watpie przez ta grubosc lakieru co pisalem powyzej -ma certyfikat bmw dotyczacy bezwypakowosci i przebiegu- zaklina sie, ze bezwypadkowy - no i ma lampy z przodu data produkcji maj 2005 a auto wyprodukowane w marcu 2005 :duh:

 

obydwa z ksiazkami serwisowymi bmw przebiegi 150 tys km - realne- nie zniszczone srodki - jedynie co wpisy mnie zastanawiaja - przeglady co 30 tys km !!!! czy faktycznie przeglady w bmw robi sie raz w roku przy 30 tys. km????!!

 

co mi sie rzucilo w oczy to szyby w e46 wszystkie sa z znakiem firmowym bmw od kierowcy i pasazera sa bwm saint gobain a pozostale bmw securit!!?? czy to jest normalne w e46, ze szyby nie sa produkowane przez tego samego dostawce??

 

czy tanio - uwazam ze nie poniewaz musze wydac na rejestracje i akcyze jakies 2500 zl. czyli globalnie auto wyjdzie jakies 36 tys zl

 

p.s.

co do stanu na zdjeciach wyglada wszystko pieknie jak przyjezdzasz i ogladasz zaczyna wychodzic prawda na wierzch!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj widzialem 2 szt. u dwoch roznych handlarzy: jeden za 32,5 tys zl z 2004 roku 320 d - koles przyznal ze mial malowany blotnik i zderzak w serwisie pokazal fakture na 1200euro na naprawe w serwisie bmw - drugi z 2005 roku rejestracja maj 2005 produkcja marzec 2005 za 33 tys zl bezwypadkowy - w co watpie przez ta grubosc lakieru co pisalem powyzej -ma certyfikat bmw dotyczacy bezwypakowosci i przebiegu- zaklina sie, ze bezwypadkowy - no i ma lampy z przodu data produkcji maj 2005 a auto wyprodukowane w marcu 2005 :duh:

 

obydwa z ksiazkami serwisowymi bmw przebiegi 150 tys km - realne- nie zniszczone srodki - jedynie co wpisy mnie zastanawiaja - przeglady co 30 tys km !!!! czy faktycznie przeglady w bmw robi sie raz w roku przy 30 tys. km????!!

 

co mi sie rzucilo w oczy to szyby w e46 wszystkie sa z znakiem firmowym bmw od kierowcy i pasazera sa bwm saint gobain a pozostale bmw securit!!?? czy to jest normalne w e46, ze szyby nie sa produkowane przez tego samego dostawce??

 

czy tanio - uwazam ze nie poniewaz musze wydac na rejestracje i akcyze jakies 2500 zl. czyli globalnie auto wyjdzie jakies 36 tys zl

 

p.s.

co do stanu na zdjeciach wyglada wszystko pieknie jak przyjezdzasz i ogladasz zaczyna wychodzic prawda na wierzch!

 

Warstwa lakieru o ktorych pisales jest napewno orginalna.

Powloka lakiernicza ma w okolicach max 180-200mikronow w zaleznosci od marki i czy lakier to metalik czy akryl.

 

Co do szyb. Fabryke bmw zaopatruje firma sekurit i saint cobain takze jak najbardziej jest normalna sprawa ze szyby sa odmiennych firm. W mojej E-46 mam tak samo.

 

Kolego jesli uwazasz ze 36tys za 2005rok to duzo lub normalna cena to wejdz na niemieckiego scouta czy mobile i zobaczysz czy znajdziesz tam jakas e-46 z 2005r za 10tys euro! TO JEST OKAZJA 2005r i 10tys!!!

 

Kolega JAKUB ma racje. Lepiej sprwadz VIN czy auto niema 500tys bo cena jest :cool2:

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega JAKUB ma racje. Lepiej sprwadz VIN czy auto niema 500tys bo cena jest Cool

 

 

czyli szyby tak jak myslalem sa ok - jezeli wszystkie maja takie same znaczy ok-. natomiast zastanawia mnie lakier 40 mikronow na tylnych slupkach (tak na marginesie to pierwszy raz spotkalem sie z taka gruboscia lakieru)- powinien byc co najmniej 3,5 raza grubszy czyli 130-150 mikronow

jedyne wytlumaczenie dla mnie to, ze zostaly zbyt agresywnie spolerowane maszynowo- moze jakies sugestie?? no i te lampy data produkcji 2 miesiace po dacie produkcji - i ten certyfiakt bmw o bezwypadkowosci???

 

co do przebiegu serwis potwierdzi wg vin ostatnie przeglady z przebiegami - olej 5w30 - prawdopodobnie polsyntetyk co jest dziwne powinien byc 0w40 - widocznie ktos probowal oszczedzic.

 

p.s.

nie moge przebolec kiepskiego wyposazenia w tych bekach: w pierwszej ksenony, klimatronik, manual, fotel z 3 pamieciami, radio kaseciak, kierownica duza z mutlifunkcja i z tylu szyby na korbki , w drugiej bez ksenonow automat, duza kiera z multifunkcja i z tylu tez szyby na korbki

- w 320d roczniki 2004-2005 jedna sztuka na sto ma otwierane z tylu szyby elektryczne. i w wszystkich lampy przeciwmgielne sa tak zniszczone - po prostu matowe- reflektory cale w sladach po kamieniach

i to przy przebiegach 130-250 tys km - moj grat ma prawie 500tys km przebiegu i sladu po kamieniach nie ma na lampach - no prawie...

 

 

odpuszczam sobie te 2 beki i szukam dalej!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do szyb. Fabryke bmw zaopatruje firma sekurit i saint cobain takze jak najbardziej jest normalna sprawa ze szyby sa odmiennych firm. W mojej E-46 mam tak samo

 

czy aby napewno? to ze zaopatruja ich dwie firmy to akurat jasna sprawa ,ale zeby montowali dwie firmy na jednym aucie?niech ktos sie jeszcze wypowie

 

 

P.S. do autora tematu - jezeli chcesz kupic 2005 za 33 kola to zycze powodzenia i dobrego mechanika po zakupie do ktorego bedziesz zajezdzal - bo bedziesz czestym gosciem

 

sam rozgladam sie troche za innym autkiem i ogladalem 2 przyzwoite e46 z 2005 roku ale cena byla 40 i 43 kola i to wydawalo mi sie dobra cena , no ale moze sie myle.

 

 

DOBRE MLODE AUTKO KOSZTUJE - a handlarze promocji nie robia

*****************


Sprzedam e90 320d 163km , wiecej info na PW


http://files.tinypic.pl/i/00648/l0zon5mzpefi_t.jpg


*****************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam rozgladam sie troche za innym autkiem i ogladalem 2 przyzwoite e46 z 2005 roku ale cena byla 40 i 43 kola i to wydawalo mi sie dobra cena , no ale moze sie myle.

 

za 43 kola (12 tys ojro) to ide do serwisu bmw w niemczech i daja mi gwarancje na rok albo za doplata gwarancje przedluzaja na 3 lata.

co do tych szyb to w wiekszosci e46 szyby dokladnie kierowcy i pasazera od kierowcy sa innej firmy niz pozostale -mam na mysli e46 touring 320d lata 2004/5 - zbyt duzy zbieg okolicznosci zebym trafial na zminiane......

szukam auta do 9-10 tys ojro wiec 32-36 tys zl.

 

jak patrze na allegro to jestem w szoku takie piekne, zadbane, bezwypadkowe, z malym przebiegiem do 150 tys km, z ksiazkami serwisowymi bmw e46 320d!!!!

 

zadaje sobie tylko pytanie ( na ktore znam odpowiedz :shock: ) czy to co jest w tych ogloszeniach moze byc prawda?!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warstwa lakieru o ktorych pisales jest napewno orginalna.

Powloka lakiernicza ma w okolicach max 180-200mikronow w zaleznosci od marki i czy lakier to metalik czy akryl.

Stary kto Ci takich informacji udzielił :!: :?:

Taka grubość wskazuje raczej na to, że auto było już lakierowane. Niemcy dość często stosują metodę odświeżania lakieru, poprzez lakierowanie całego auta lakierem bezbarwnym.

Fabryczna grubość lakieru to od ok. 80μm do ok. 140μm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warstwa lakieru o ktorych pisales jest napewno orginalna.

Powloka lakiernicza ma w okolicach max 180-200mikronow w zaleznosci od marki i czy lakier to metalik czy akryl.

Stary kto Ci takich informacji udzielił :!: :?:

Taka grubość wskazuje raczej na to, że auto było już lakierowane. Niemcy dość często stosują metodę odświeżania lakieru, poprzez lakierowanie całego auta lakierem bezbarwnym.

Fabryczna grubość lakieru to od ok. 80μm do ok. 140μm.

 

Stary a co Ci da przelakierowanie auta samym lakierem bezbarwnym?

Jesli sa ryski na bezbarwnym to je spolerujesz- a jesli na bazie to Ci ani polakierowanie bezbarwnym nic nieda bo i tak bedzie widac

 

Jestem z zawodu lakiernikiem i troche mam o tym pojecia.

Tak mnie przynajniej w szkole i w pracy nauczyli

Jesli bym nie wiedzial lub nie byl pewny to bym nie pisal i nie wprowadzal w blad.

 

Wez oblec miernikiem Audi z roku 2005-2008 w lakierze metalik to zobaczysz czemu napisalem ze maja do 180mikronow.

 

Podalem srednia wartosc. Wiem ze duzo marek stosuje okolo120-150mikronow. Ale zdarzaja sie auta ze wartosc jest ponad 170-180 i nie mysl sobie ze pisze o autach malowanych!!!

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j-23 napisal:

Wez oblec miernikiem Audi z roku 2005-2008 w lakierze metalik to zobaczysz czemu napisalem ze maja do 180mikronow.

 

Podalem srednia wartosc. Wiem ze duzo marek stosuje okolo120-150mikronow. Ale zdarzaja sie auta ze wartosc jest ponad 170-180 i nie mysl sobie ze pisze o autach malowanych!!!

 

jakies sugestie dlaczego w tamtym touringu e46 grubosc lakieru na slupkach kolo tylnej klapy jest tylko 40 mikronow? zaznaczam ze grubosc lakieru na wysokosci lamp jest juz 150 mikronow - czy to mozliwe ze jest to wynik grubej polerki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j-23 napisal:

Wez oblec miernikiem Audi z roku 2005-2008 w lakierze metalik to zobaczysz czemu napisalem ze maja do 180mikronow.

 

Podalem srednia wartosc. Wiem ze duzo marek stosuje okolo120-150mikronow. Ale zdarzaja sie auta ze wartosc jest ponad 170-180 i nie mysl sobie ze pisze o autach malowanych!!!

 

jakies sugestie dlaczego w tamtym touringu e46 grubosc lakieru na slupkach kolo tylnej klapy jest tylko 40 mikronow? zaznaczam ze grubosc lakieru na wysokosci lamp jest juz 150 mikronow - czy to mozliwe ze jest to wynik grubej polerki?

 

Nie dalo mi to spokoju i poszedlem sprawdzic. Tez na slupkach mam 45mikronow!!! Moj jest z 2001roku Takze tak fabryka wypuszcza.

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh panowie to jest tak...zasady bynajmniej fabryczne sa takie ze lakier powinien byc tej samej mniej wiecej grubosci..zawsze im nizej auta tym ma prawo byc go mniej ...zauwazcie jedno ze na dolnych elementach fabryka oszczedza(naelementach mniej widocznych) -obejrzyjcie drzwi jezeli macie auta salonowe na podnosniku bo wtedy widac-ponizej listwy drzwiowej jego jakosc odbiega od reszty poniewaz lakieru wierzchniego jest skromniej i w tej czesci,pod maska,we wnekach mozna znalezc czasami jakies przypylone "pruszko"..tak samo na elementach wnetrza czyli wneki itd..dopuszcza sie na lakierze wierzchnim czyli w pzrypadku akrylu tez,bo nie wiem czy wiecie ze dzisiaj maluje sie auta akrylem bazowym i pokrywa lakierem wierzchnim bezbarwnym tak jak metalik..a wiec na wierzchnim we wnekach ,pod maska dopuszcza sie tzw zaciek(nie jakis tragiczny)..teraz dalej jezeli auto mialo po wypadku wymienione jakies elementy to zawsze grubosc lakieru bedzie grubsza o kolejna warstwe lakieru z tego wymienionego elementu..generalnie nie powinno byc tak zeby na jednym elemencie byly roznice jakies drastyczne.. nie mowiac o 0,5 centymetra szpachlu :D teraz dalej producent dopuszcza nawet roznice w pasowaniu elementow do nawet 3mm na danej stronie ale oczywiscie szczelina musi byc rowna...zwroccie uwage na nowych autach w salonie...bo na nie nikt nie zwraca uwagi i gwarantuje ze cos znajdziecie na ktoryms modelu ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary a co Ci da przelakierowanie auta samym lakierem bezbarwnym?

Jesli sa ryski na bezbarwnym to je spolerujesz- a jesli na bazie to Ci ani polakierowanie bezbarwnym nic nieda bo i tak bedzie widac

Zapytaj się Niemców to może Ci odpowiedzą dlaczego tak robią...

Ich nacja nie uznaje polerowania :D .

Poza tym raczej trudno zarysować bazę.

Jestem z zawodu lakiernikiem i troche mam o tym pojecia.

Tak mnie przynajniej w szkole i w pracy nauczyli

Jesli bym nie wiedzial lub nie byl pewny to bym nie pisal i nie wprowadzal w blad.

To widzę że kończyliśmy podobną szkołę i pracujemy w takiej samej branży.

Wez oblec miernikiem Audi z roku 2005-2008 w lakierze metalik to zobaczysz czemu napisalem ze maja do 180mikronow.

To może nie być łatwe, bo AUDI z tych roczników mają aluminiową karoserie i większością mierników niestety się ich nie zmierzy.

Podalem srednia wartosc. Wiem ze duzo marek stosuje okolo120-150mikronow. Ale zdarzaja sie auta ze wartosc jest ponad 170-180 i nie mysl sobie ze pisze o autach malowanych!!!

Jako ciekawostkę powiem Ci że VW zwiększył fabryczną grubość powłoki lakierniczej nawet do 250μm. Ciekawy jestem czy ma to jakąś zbieżność z prawie 4 tys. aut uszkodzonymi przez gradobicie :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostkę powiem Ci że VW zwiększył fabryczną grubość powłoki lakierniczej nawet do 250μm. Ciekawy jestem czy ma to jakąś zbieżność z prawie 4 tys. aut uszkodzonymi przez gradobicie :mrgreen: .

 

 

twierdzą ze zastosowanie baz wodnych powoduje zwiększenie grubosci lakieru nawet do 300mikronów

a co do buni to grubosc lakieru pownna wynosić ok 100mikronów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twierdzą ze zastosowanie baz wodnych powoduje zwiększenie grubosci lakieru nawet do 300mikronów

Taaa, też o tym czytałem. Zdaje się że w Auto Świat ok. miesiąc temu. A w równoległym wydaniu MOTOR-u opisywali właśnie kilka tys. uszkodzonych autek VW na jakimś placu fabrycznym.

Jakoś muszą je przecież sprzedać :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roberto- Mowilem ze co niektore auta (ja akurat w wiekszosci kupuje audi bmw ford opel vw) maja ponad 180mikr. Jak ostatnio kupowalem GOLF V z 2005r i oblecialem go miernikiem to kazdy element byl ponad 170-200 :jawdrop:

Nie uwierzylem ,sprawdzilem nastepnego i nastepnego i okazalo sie ze tak maluja! W domu mam passata 2005r lakier akrylowy dwuskladnikowy i elementy maja do 140mikr.

Znowu audi a4 rok 2005 niema na 90% karosy alu. I miernik pokazuje mi srednio 180-200.

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam rozgladam sie troche za innym autkiem i ogladalem 2 przyzwoite e46 z 2005 roku ale cena byla 40 i 43 kola i to wydawalo mi sie dobra cena , no ale moze sie myle.

 

za 43 kola (12 tys ojro) to ide do serwisu bmw w niemczech i daja mi gwarancje na rok albo za doplata gwarancje przedluzaja na 3 lata.

co do tych szyb to w wiekszosci e46 szyby dokladnie kierowcy i pasazera od kierowcy sa innej firmy niz pozostale -mam na mysli e46 touring 320d lata 2004/5 - zbyt duzy zbieg okolicznosci zebym trafial na zminiane......

szukam auta do 9-10 tys ojro wiec 32-36 tys zl.

 

jak patrze na allegro to jestem w szoku takie piekne, zadbane, bezwypadkowe, z malym przebiegiem do 150 tys km, z ksiazkami serwisowymi bmw e46 320d!!!!

 

zadaje sobie tylko pytanie ( na ktore znam odpowiedz :shock: ) czy to co jest w tych ogloszeniach moze byc prawda?!!

 

Wydaje mi się że w troszkę tu FANTAZJA zagościła. E46 2005 rok za 35tysi ?? No rozumiem uderzone, ukradzione, po powodzi, po gradobiciu :D No ale najważniejsze to mieć silną wole wierzyć w to że jakiś Niemiec sprzedaje 3 letnie auto handlarzowi za jakieś 7-8 tyś ojro. No i do tego jeszcze certyfikat z BMW załatwia.

A jak już się chce kupić taką okazje, to polecam mierniczek grubości wsadzić sobie w ....... kieszonke i nie stresować się grubością lakieru. NIKT, A SZCZEGÓLNIE HANDLARZ NIE ODDAJE DOBREGO AUTA ZA MAŁE PIENIADZE.

A co do malowania elementów to można spokojnie położyć lakier w grubości zbliżonej do oryginału. W końcu nowe części maluje sie od podstaw, a do używanych lakierowanych elementów używa się preparatów do usuwania farby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwiatus napisal:

Wydaje mi się że w troszkę tu FANTAZJA zagościła. E46 2005 rok za 35tysi

 

jezeli uwazasz ze za e46 320d lata 2004-2005 przebieg oklolo 150 tys km cena 9-10 tys euro plus oplaty 2,5 tys zl to fantazja, to coz moge ci powiedziec: za te pieniadze nie spodziewam sie znalesc duzej nawigacji, skory, sportowej multifunkcyjnej kiery, ani przebiegu a'la allegro czyli ponizej 100 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwiatus napisal:

Wydaje mi się że w troszkę tu FANTAZJA zagościła. E46 2005 rok za 35tysi

 

jezeli uwazasz ze za e46 320d lata 2004-2005 przebieg oklolo 150 tys km cena 9-10 tys euro plus oplaty 2,5 tys zl to fantazja, to coz moge ci powiedziec: za te pieniadze nie spodziewam sie znalesc duzej nawigacji, skory, sportowej multifunkcyjnej kiery, ani przebiegu a'la allegro czyli ponizej 100 tys km.

To zycze powodzenia i tej gwarancji..najgorsze jest to ze ludzie nasluchaja sie opowiesci i w to wierza..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
za 43 kola (12 tys ojro) to ide do serwisu bmw w niemczech i daja mi gwarancje na rok albo za doplata gwarancje przedluzaja na 3 lata.

 

:lol: Chyba w takim serwisie co prowadzi turek. :duh: Sprzeda Ci go w zestawie do samodzielnego montażu. :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bax napisal:

 

Laughing Chyba w takim serwisie co prowadzi turek. Surprised Sprzeda Ci go w zestawie do samodzielnego montażu. Twisted Evil

 

za komentarze od pseudozawcow, dziekuje. zlosliwcy napewno kupili swoje auta: bezwypadkowe z przebiegiem mniejszym niz 100 tys km i od pierwszego wlasciela emeryta lub emerytki :norty:

 

mieszkam w niemczech zachodnich i fakt, ze 95% komisow prowadza "opaleni". firmy leasingowe tez sa przez nich obsadzone w 30%. kupno od pierwszego wlasciciela auta takiego jakiego szukam e46 320d tourning zdarza sie 1 na 200. po prostu niemcy nie bawia sie w sprzedaz indywidualna - ida do salonu zostawiaja swoj w rozliczeniu (dostaja niezly rabat na nowe auto). jedyna mozliwosc to kupic nie zniszczone auto w komisie lub firmy leasingowej. tam mozna wyrwac takie auto za okolo 9000 ojro - oczywiscie bez gwarancji.

 

w salonie bmw moge kupic za 11000 do 12000 ojro z ustawowa roczna gwarancja z mozliwoscia przedluzenia na 3 lata za doplata.

 

co do aut z komisow na export: nie obejmuje ich gwarancja na bezwypadkowosc i krecony licznik - jak nie wykryjesz naprawy lub krecenia licznika przy kupnie mozesz handlarza cmoknac w "lewarek"

 

 

w salonie masz prawie 100% pewnosc, przed sprzedaza musza sprawdzic auto na bezwypadkowsc i przebieg - jezeli wykryjesz falszerstwo w ciagu roku to z automatu mozesz ich sciagac.

 

daje sobie jeszcze 10 dni na szukanie 320d jak nic ciekawego nie trafie to bede szukal 318d - przynajmniej sa tansze.

 

co do moich wymagan to auto musi miec idealny lakier - nie malowane - i przebieg max okolo 160 tys km - serwisowane w bmw. cena do 9-10 tys ojro.

 

jak do tej pory 2 ktore widzialem to pierwszy za 32 tys rok 2004 (malowany blotnik i zderzak w bmw) drugi za okolo 34 tys rok 2005 ( podobno bezwypadkowy z certyfikatem bmw o bezwypadkowosci i przebiegiem - dzwonilem do tego salonu i potwierdzili, ze jest autentyczny) -niestety lampy ma nieorginalne na dodatek zniszczone przez kamienie i 3 plamy na dachu po ptasich kupach - nie do spolerowania - czyli stan karoseri nie jest perfekcyjny. i do tego zastanawiajaca grubosc lakieru na slupkach tylnych.

 

patrze na ceny na allegro i zastanawia mnie fakt, ze auta ktore sa w polsce za podobne pieniadze sa idealne, maja mniejsze przebiegi i do tego ksiazki serwisowe......

 

przed chwila dzwonilem do kolesia i bedzie w przyszlym tygodniu kolo wtorku- mam do sprzedania 320d 2004 rok przebieg 170tys za 29 tys zl tylko kolor mi nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bax napisal:

 

Laughing Chyba w takim serwisie co prowadzi turek. Surprised Sprzeda Ci go w zestawie do samodzielnego montażu. Twisted Evil

 

za komentarze od pseudozawcow, dziekuje. zlosliwcy napewno kupili swoje auta: bezwypadkowe z przebiegiem mniejszym niz 100 tys km i od pierwszego wlasciela emeryta lub emerytki :norty:

 

mieszkam w niemczech zachodnich i fakt, ze 95% komisow prowadza "opaleni". firmy leasingowe tez sa przez nich obsadzone w 30%. kupno od pierwszego wlasciciela auta takiego jakiego szukam e46 320d tourning zdarza sie 1 na 200. po prostu niemcy nie bawia sie w sprzedaz indywidualna - ida do salonu zostawiaja swoj w rozliczeniu (dostaja niezly rabat na nowe auto). jedyna mozliwosc to kupic nie zniszczone auto w komisie lub firmy leasingowej. tam mozna wyrwac takie auto za okolo 9000 ojro - oczywiscie bez gwarancji.

 

w salonie bmw moge kupic za 11000 do 12000 ojro z ustawowa roczna gwarancja z mozliwoscia przedluzenia na 3 lata za doplata.

 

co do aut z komisow na export: nie obejmuje ich gwarancja na bezwypadkowosc i krecony licznik - jak nie wykryjesz naprawy lub krecenia licznika przy kupnie mozesz handlarza cmoknac w "lewarek"

 

 

w salonie masz prawie 100% pewnosc, przed sprzedaza musza sprawdzic auto na bezwypadkowsc i przebieg - jezeli wykryjesz falszerstwo w ciagu roku to z automatu mozesz ich sciagac.

 

daje sobie jeszcze 10 dni na szukanie 320d jak nic ciekawego nie trafie to bede szukal 318d - przynajmniej sa tansze.

 

co do moich wymagan to auto musi miec idealny lakier - nie malowane - i przebieg max okolo 160 tys km - serwisowane w bmw. cena do 9-10 tys ojro.

 

jak do tej pory 2 ktore widzialem to pierwszy za 32 tys rok 2004 (malowany blotnik i zderzak w bmw) drugi za okolo 34 tys rok 2005 ( podobno bezwypadkowy z certyfikatem bmw o bezwypadkowosci i przebiegiem - dzwonilem do tego salonu i potwierdzili, ze jest autentyczny) -niestety lampy ma nieorginalne na dodatek zniszczone przez kamienie i 3 plamy na dachu po ptasich kupach - nie do spolerowania - czyli stan karoseri nie jest perfekcyjny. i do tego zastanawiajaca grubosc lakieru na slupkach tylnych.

 

patrze na ceny na allegro i zastanawia mnie fakt, ze auta ktore sa w polsce za podobne pieniadze sa idealne, maja mniejsze przebiegi i do tego ksiazki serwisowe......

 

przed chwila dzwonilem do kolesia i bedzie w przyszlym tygodniu kolo wtorku- mam do sprzedania 320d 2004 rok przebieg 170tys za 29 tys zl tylko kolor mi nie pasuje.

 

29 za 320d 170tysi 2004? Pewnie.... :cool2: :twisted2:

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.