Skocz do zawartości

E90 320D Gaśnie silnik podczas jazdy


akirosawa

Rekomendowane odpowiedzi

E90 320D Manualna skrzynia.

Zwracam się z problemem ,który mi się przydażył podczas ostatniego powrotu do domu na święta,a mianowicie jechałem autostradą na której znajdował się wyjeżdżony śnieg i było dosyć ślisko.Jechałem z prędkością ok.140km/h na szóstym biegu i w momencie gdy zdjąłem nogę z gazu,samochód zaczął hamować tylko silnikiem i zgasł momentalnie.Pojawił się komunikat ,że jadę nie stabilnie,pojawił się również komunikat o nieaktywnym systemie kontrolowania ciśnienia ogumienia.Po zatrzymaniu się na poboczu(autostrada!)i odczekaniu ok.30s auto ponownie odpala i jedzie dalej.Zdażyło mi się to pięć razy na trasie 800km.Czy może ktoś z Was spotkał się z takim zjawiskiem,co należy zrobić aby uniknąć tego na przyszłość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Myśle, ze to jakiś problem elektryczny. Podłączyć auto do komputera i sprawdzić co pokazuje.

2. W moim pierwszym aucie Punto (przedni napęd) podczas hamowania na bardzo śliskiej nawierzchni, auto bez ABSu koła potrafiły sie zablokowac i zatrzymać, oczywiście przeni naped powodował, ze momentalnie silnik gasł. Tu jest dość zrozumiałe napomiast u Ciebie, zeby taka sytuacja miała mieć miejsce to musialbyć w trakcie jazdy doprowadzić do kompletnego zatrzymania tylnych kół (napędzanych) gdzie przy systemach wspomagających jest to niemożliwe. Tak samo nie nie wyobrażam sobie, zeby przy prędkości 140 km/h doprowadzić do zablokowania koła tylnego

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Myślę, że problem istnieje w czujniku położenia wału.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Najpierw trzeba zdiagnozować komputerem. Jeśli okaże się, że to wina czujnika położenia wału to trzeba będzie zdemontować kolektor ssący i rozrósznik, żeby owy czujnik wmienić.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niestety nadal męczę sie z tym problemem,a więcej ,teraz to silnik

wyłaczą się przy zdjęciu nogi z gazu nawet jak nie jest ślisko,oczyiście

nie za każdym razem,ale zdaża się raz do dwóch razy dziennie ;(

 

Brak mi czasu na diagnozę ,może teraz na święta zjadę do Polski to może

uda mi się dojechać do warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

Mam podobny problem, podczas jazdy potrafi ni z tego ni z owego zgasnąć. Ale odpala natychmiast bez problemu.

Żadne błędy ani kontrolki się nie pojawiają, wszystkie statusy na OK... Może to wina temperatur na zewnątrz?

W poniedziałek podjadę na serwis na Legnicką 52 we Wro, może uda im się podłączyć pod kompa i cos znaleźć bo ja nie mam bladego pojęcia co się dzieje. Normalnie auto pali bez problemu, jeździ gładko, spalanie w normie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Problem zniknął po wymianie wszystkich pasków wieloklinowych,

domyślam się ,bo nie jestem pewien na sto procent przyczyną gasnącego silnika podczas jazdy był pasek wieloklinowy ,który był mocno zaoliwiony oparami z turbiny,możliwe ,że się ślizgał po puszczeniu nogi z gazu.

Podłączałem auto wiele razy pod kompa i nie wykazywało najmniejszych błędów.

Jeżdże już tak parę miesięcy i obawiałem się zimowej pory ale wszystko jest w porządeczku auto nie gaśnie :D :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 8 miesięcy temu...
niestety problem powrócił i silnik nadal gaśnie,trzy tygodnie temu wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, przez tydzień silnik nie gasł , lecz radość nie trwała długo ,teraz jest chyba jeszcze gorzej,gaśnie regularnie , do tego pojawiające się komunikaty o pompie paliwa,niestabilności jazdy , awarii kontroli ciśnienia ogumienia,ręce opadają :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa? Miałem identyczne objawy plus komunikat o ograniczeniu mocy i kontrolka check engine po montażu wadliwego filtra paliwa (czyli działającego jak zapchany filtr), po wymianie na nowego MANNa wszystko wróciło do normy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie nie ma co wymyslac .... komputer , komputer jeszcze raz komputer .... naczytalem sie nie raz co moze byc przyczyna moich problemow ... a to swiece , cewka , filrt . jedz na kompa i bedziesz wiedzial .

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem taki sam problem..

wymienilem-

filter paliwa,

akumulator,

swiece zarowe,

paski osprzetu z napinaczami...

itd

nic nie pomoglo..

winny jest DDE komputer (zimne luty) ktory mozesz sprobowac naprawic (sa firmy na allegro)

albo wymienic (1000€)

Ja po 2 latach sprzedalem auto Turkowi (wiosna) :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam ponownie, odświeża temat , po dziesięciu zimach i przejechaniu 420 tys,wymawiałem sterownik główny

I niestety wczoraj rano przy 6stopniach silnik znów zgasł przy zmianie biegu2-3 , pomocy bo nie mam już więcej pomysłów

, podłączenie pod kompa nic nie pokazuje , jedynie podczas jazdy gdy miałem podłączony komputer i silnik zgasł zauważyłem spadek napięcia na sterowniku głównym ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niestety, mechanik podmienił mi komputer na inny i problem pozostał, powtórzyliśmy jeszcze raz po dwóch tygodniach na jeszcze inny komputer żeby definitywnie wyeliminować kompa , do tego sprawdziłem przewód masowy ,wyglądał na Ok,

Ale i tak go wymieniłem na miedziany , i tydzień temu przy temperaturze rano 6 stopni silnik zgasł ,masakra,ratujcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Cześć kolego. Mi się też pojawił taki problem. Zgasł mi ostatnio dwa razy w ciągu 2tygodni. Mi gaśnie podczas jazdy z nogą na gazie. Żadna kontrolka się nie zapala a auto hamuje brak wspomagania. Raz wrzuciłem 2gi bieg i auto odpaliło i pojechalo. Drugim razem wcisnąlem start i auto odpaliło bez problemu. Komputer nic nie wskazuje. Tzn wskazywał coś z dziedziny ABS czujnik obrotowy prawego koła i jeszcze jakieś ale stwierdzili że zapewne nie od tego. Od tego momentu zmieniłem świece i sterownik świec bo był zepsuty ale i o tym stwierdzili że to nie od tego. W tej chwili komputer nie pokazuje błędów auto jeszcze nie zgasło. Zauważyłem że auto ma chyba zepsute termostaty. Auto po przejechaniu 10km osiąga temperaturę max 70-77 stopni. Kolejne kilka minut na postoju podnosi temperaturę do 91. Podczas jazdy spada temperatura. Może wina leży gdzieś tutaj?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
Kolego problem zniknął na kilka miesięcy, ale dzisiaj powrócił. Myślałem że to jest wina niskiego stanu paliwa bo tylko wtedy się to działo dzisiaj miałem pół baku i to samo. Dziś zgasł po 10 sekundach jak stałem na światłach odpalilem pojechałem 50m znowu zgasł i do tej pory nie wiem co z tym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam. Temat nieco stary ale ktoś doszedł co było przyczyną. Mam to samo tyle że podczas jazdy to tak na ułamek sekundy gasnie i jadę dalej. Lecz na postoju raz w tygodniu się zdarzy. Wyjmuje kluczyk wkładam spowrotem i odpala. Brak błędów.Zdarzyło się tylko 2 razy że niby błąd czujnika wału lecz już ten błąd więcej nie wyskoczył. Jak ktoś doszedł co to chętnie weyslucham opini bo szkoda kupować czujnik za 500zl jak to nie to może jest przyczyną. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolego Tude napisałem Ci na pw z zapytaniem jaki miałeś czujnik ale może ktoś też wie.

Jak wpisuje owy czujnik to wyskakują mi 2.Jeden z kablem a 2 bez. Niby e90 e46 czy e60 mają ten sam ale to nie zmienia faktu że występowały 2 rodzaje. Pytam bo jak już rozkręcę auto w mak to chcę skąpletować graty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.